![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Europees Commissaris
|
![]() Godsdienstvrijheid mag blijven. Ze moet echter ook samengaan met "vrij van godsdienst". Een mooi begin zou zijn dat kinderen niet mogen deelnemen aan godsdienst (besnijden, dopen, comunnie, whatever) tot ze de stemgerechtigde leeftijd hebben bereikt.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 21 juni 2012 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En gezien iedereen die met kinderen omgaat ook nog eens pedofiel is, kunnen we ze beter 18 jaar in een kamertje opsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Muziekscholen, sport en die dingen zijn geen gevaar. Op uw achttien leg je makkelijk de voetbal, blokfluit of schildersezel aan de kant. Maar een voorhuid groeien is blijkbaar moeilijker. En dat laatste statement is manifest onwaar. Argument ad absurdum. Niet echt nuttig.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 21 juni 2012 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, zelfs qua voorhuid zie ik echt het probleem niet. Mijn vader is om niet-religieuze redenen besneden. Hij heeft er nooit last van gehad. Zie ook: http://www.who.int/hiv/mediacentre/news68/en/index.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de topicstarter heeft gelijk. Als ouders weigeren hun indoctrinatie in hun persoonlijke sprookjesfiguren af te leren, kan heel de zaak beter verboden worden. Er valt met de doorsnee gelovige toch niet te discusseren.
![]() |
![]() |
#346 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat hier dan ook niet om dat kind, dat is uiteindelijk onbelangrijk voor jou. het is gewoon een aanval op religie, aangezien je "doop" en "communie" er bijgezet hebt. Je laat die twee al gauw varen omdat je weet dat je voor die twee helemaal géén poot hebt om op te staan. Maar uiteindelijk wil je liever die afgeschaft zien. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 21 juni 2012 om 10:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Religies horen niet meer thuis in het openbare leven..dus niet in het onderwijs en niet in een openbare functie...
Radicale stromingen zoals het salafisme gewoon verbieden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#349 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hét probleem is niet geloof of ongeloof, maar onverdraagzaamheid en arrogantie, en ongelovigen kunnen dat evengoed ook uitdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onder druk van het Vaticaan, Polen en een rits moslimlanden werden behoorlijk wat aanpassingen geëist, onder meer de vrijheid van godsdienst voor kinderen. M.a.w. Vrijheid van godsdienst? Uiteraard eisen wij dat, mijnheer! Vrijheid van godsdienst voor onze kinderen? Geen sprake van, mijnheer! Stelletje hypocrieten.
![]() |
![]() |
#352 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog maar zelden zo'n onnozele onzin gelezen.
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kinderen zijn trouwens ook mensen. Het is niet zo dat die mensenrechten plots niet meer tellen voor kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Europees Commissaris
|
![]() Jaja, we weten dat je een dogmatische religiehater bent. Dat heb je al duidelijk gemaakt, hoor.
Stoere jongen. ![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 21 juni 2012 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij persoonlijk, als ik absoluut overtuigd was van het bestaan van een almachtige, alleswetende, oneindig goede schepper, en dat die almachtige van mij verlangt dat ik homofielen doodknuppel, dan was ik van 's ochtends tot 's avonds aan het knuppelen, hoor. Ik mag dat persoonlijk weerzinwekkend vinden, maar wie ben ik om te oordelen over God? De wetgever mag dat verbieden, maar wie is de wetgever om te oordelen over God? Wie seculaire grenzen aanvaardt voor zijn godsdienst, die verklaart dat het morele kompas van de maatschappij te verkiezen is boven het morele kompas van zijn godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een atheïst is iemand die niet in een godheid gelooft. Niet meer, niet minder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tot 18 jaar opsluiten onder toezicht van mijnheer pastoor natuurlijk, en we weten allemaal wat die doen in die kamertjes....
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() Je bent aan het verzuipen in je eigen links-extremistische clichés...waar iedere criticaster van de linkse knuffeldieren per definitie een soort 'hater' is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() In uw linkse 'kerk' misschien...daar zie je meer van dat soort tegenstrijdige mengelingen...(tijdelijk) verenigd door hun 'haat/afkeer' van conservatief rechts...
|
![]() |
![]() |