![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, waarom zou een enquete op internet an sich geen correcte resultaten kunnen geven? Het toont alleszinds DEZELFDE resultaten van gelijkaardige studies die niets met internet te maken hadden. Een voorbeeld wordt daarvan gegeven in hetzelfde artikel, maar ja, daar heb je over gelezen zeker? Keer op keer blijkt dat ongevaccineerde kinderen minder gezondheidsproblemen hebben... Een medische onderzoek dat met miljoenen gesponsord wordt door de farmaceutisch industrie, zoals veel gebeurd, DAT vind ik pas twijfelachtig.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 juni 2012 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22582 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2 medische onderzoeken die volledig vertrouwen op de eerlijkheid van mensen. Geen enkele medische controle. Jij zou medicatie baseren op consensus in plaats van experimentele resultaten.
![]() |
![]() |
#22583 |
Banneling
|
![]() Meer en meer mensen beginnen wakker te worden iv.m. de NWO, maar ook
meer en meer mensen beginnen in te zien dat we allemaal EEN zijn, en de onderlinge Liefde zal beginnen toe te nemen. Veel mensen zeggen dat je idealistisch bent als je denkt dat er een paradijs op aarde mogelijk is. Welnu, ik wist niet dat ik dat ooit zou zeggen, maar volgens mij komt die er nu inderdaad. Als de mensen zichzelf weer teruggevonden hebben en weten dat ze geniaal zijn en in Liefde leven Anyway, geniet: http://www.buzzfeed.com/expresident/...th-in-humanity |
![]() |
![]() |
![]() |
#22584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aha net als eh noem eens wat ehh Global warming???? want daar is toch een 'consensus' voor?? (is er totaal niet hoor) En zo zie je maar hoe er weer gedraaid en gekonkeld wordt. Geen experimentele resultaten, ok, we gebruiken de 'consensus'. Geen 'consensus'? ok we verzinnen wat experimenten. Dacht je nou echt dat er geen ghostwriters zijn voor zogenaamde 'wetenschappelijke experimenten"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22585 | |
|
![]() Citaat:
In jouw optiek zouden de resultaten net omgekeerd moeten zijn, maar dat zijn ze niet! Het strookt niet met je overtuigingen dus je gaat er direct van uit dat de mensen liegen. ![]() Hier heb je nog zo'n studie, keer op keer komen we op hetzelfde uit. http://www.ageofautism.com/2011/02/v...sturbing-.html
Laatst gewijzigd door exodus : 21 juni 2012 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22586 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ga er niet van uit dat de resultaten omgekeerd moeten zijn, dat zijn woorden die jij me in de mond legt. Een straw man, ook een favoriete tactiek van uw kant. Ik ga ervan uit dat een onderzoek dat alleen vertrouwt op de eerlijkheid van mensen zeer onbetrouwbaar is. Mensen die daarbovenop nog eens behoren tot een groep die actief ijvert tegen het onderwerp dat onderzocht wordt. Er is geen enkele controle, terwijl een groot deel van de geclaimde condities makkelijk te bevestigen zijn. Citaat:
Ik hoop dat de onderzoekers een verdere studie hebben gedaan, het is dan wel een lichte verhoging, zoiets moet toch onderzocht worden.
![]() |
![]() |
#22587 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alsof je het verschil niet wist tussen de 2, achterlijke trol.
![]() |
![]() |
#22588 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn geconditioneerd om vaccins zomaar te accepteren. Het is een beetje deel van onze cultuur omdat we het van kindsaf kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22589 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Medisch onderzoek baseren op puur vertrouwen in de mensen is not-done. Waarom? Omdat je sowieso bias gaat hebben. Experimenteel design moet ervoor zorgen dat je bias zo veel mogelijk elimineert, hier wordt daar geen enkele moeite voor gedaan. Als u me woorden in de mond blijft leggen, dan weet ik wie hier het geconditioneerde schaap is.
![]() |
![]() |
#22590 |
Banneling
|
![]() Medisch onderzoek?
Laten we even hier iest heel duidelijk stellen. Jij vertrouwt dus blindelings wetenschappelijk onderzoek? (En ja ik ken al die design spelletjes wel). Wat nu als het allemaal gigantische gemanipuleerd is? Wat zegt U dan? Laatst gewijzigd door River_Achai : 21 juni 2012 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best wel grappig ...past je wonderbaarlijk wel en toch iemand anders ( zowat de hele wereldbevolking ) toeschrijven
Laatst gewijzigd door praha : 21 juni 2012 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BBC verontschuldigt zich...
Telegraph - BBC says sorry to follower of conspiracy theorist David Icke over 'Planet Zog’ claim |
![]() |
![]() |
![]() |
#22593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door River_Achai : 23 juni 2012 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22595 |
Banneling
|
![]() Net zoiets als CNN:
Criminal Network News Laatst gewijzigd door River_Achai : 23 juni 2012 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, en leugens m.b.t. de 'normale' medicijnen? Geen enkel probleem!! Ze liegen er gewoon op los over vaccinaties, kanker, borstkanker, en weet ik veel wat Maar ja, 'ze' hebben deze medische 'wonderen' nodig om zo 'wetenschappelijk' wat mensen uit te roeien, want dit is gewoon deel van het de-populatie plan. Dat is de echte reden. En over die iatrogene ziektes/doden hoor, en zie of hoor je niks! . Horen zien en zwijgen dus! ![]() En mensen die een beetje iets over of van hypnose weten die zien hier in de allerboveste regel een zogenaamde 'embedded suggestion'. (En mensen die dit wat zegt: Er zit behoorlijk veel Ericksoniaanse hypnose (=soort geavanceerde nlp) in de media: Zo doen ze dat... slaap, slaap. alles is goed, slaap, wij waken over uw gezondheid, slaap, wij zijn ok, slaap, wij.......BANG! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *** NWO ***
Een prachtige serie niet zo recente Video's (17) (sinds 2008) Een kijk in het nabije verleden en heden. Kijk hoe alle voorspellingen heden concrete feiten zijn geworden. Ook als U niet van metafysische/conspiracy mumbojumbo houdt, een aanrader. Enjoy... Pt.1/17 The Global 2012 NWO Platform. From 2008 to 2013 (INTRO): the finishing of the 9/11 UN/NWO foundation Opmerking: skip de onderdelen die U niet interessant vindt, U kan bvb ook beginnen bij punt 8/17 of 7/17 Laatst gewijzigd door zonbron : 28 juni 2012 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22599 |
Minister
|
![]() ???? Weet niet of dit een grap is of echt????
Toevallig op gesurfd: GREEN LIGHT FOR MASS ARRESTS came from Drakes mouth at 821pm EDT http://www.thankyouwhiteknights.com/...-at-821pm-edt/
![]() |
#22600 |
Minister
|
![]() Lijkt wel echt?! Arrestaties volgende uren in VS?
GVR - Drake Mid-Week Update - PREEMPTIVE PREPAREDNESS http://www.blogtalkradio.com/global-...e--wednesday-1
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 30 juni 2012 om 00:39. |
![]() |
![]() |