Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juni 2012, 09:28   #21
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik vraag mijaf hoe het openbaar vervoer kan concurreren tegen een google car taxi bedrijf ??
Door te doen waar openbaar vervoer goed in is? Grote hoeveelheden mensen op een efficiënte manier verplaatsen?
Maar misschien zijn autonoom rijdende wagens inderdaad wel de mobiliteit van de toekomst. Wat is er mooier dan bij jouw voordeur opgepikt te worden, afgezet op de plaats waar je moet zijn, op het moment dat je er moet zijn, zonder je zorgen te moeten maken over parkeerplaats, onderhoud, verzekering en dergelijke? Op zondag een monovolume om met het gezin ergens naar toe te gaan, op maandag een limousine om indruk te maken op die belangrijke klant, en een kleine efficiënte stadswagen voor andere verplaatsingen. Welke privé-wagen kan daarmee concurreren?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:53   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Ik ken niemand die graag in de file staat, maar een correctere formulering lijkt me toch 'iedereen haat files, maar niet genoeg om een alternatief voor de wagen te overwegen'.
Voor de meeste mensen is er dan ook geen alternatief.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:54   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Door te doen waar openbaar vervoer goed in is?
Te laat komen? Stampvol zitten? U uw aansluiting doen missen?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 22:47   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Voor de meeste mensen is er dan ook geen alternatief.
De meesten? Waar haalt u dat vandaan? Ik kan in mijn onmiddellijke omgeving voor de vuist weg een heleboel mensen voor de geest halen die dagelijks met de wagen naar het werk trekken, maar dat even goed met het OV of zelfs met de fiets zouden kunnen doen. Alleen is er de bij ons ingebakken reflex: "We gaan met de auto naar het werk. De fiets is er slechts voor de zondagen en het OV, tja, dat is voor sukkelaars die geen wagen hebben."
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 23:24   #25
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De meesten? Waar haalt u dat vandaan? Ik kan in mijn onmiddellijke omgeving voor de vuist weg een heleboel mensen voor de geest halen die dagelijks met de wagen naar het werk trekken, maar dat even goed met het OV of zelfs met de fiets zouden kunnen doen. Alleen is er de bij ons ingebakken reflex: "We gaan met de auto naar het werk. De fiets is er slechts voor de zondagen en het OV, tja, dat is voor sukkelaars die geen wagen hebben."
Jan:
aangezien alle Belgen volgens u altijd te snel rijden... (zie andere draden)

aangezien alle Belgen gewoon ook nog altijd de auto pakken om geld te gaan verdienen en een toegevoegde waarde te gaan scheppen voor onze economie (stel u voor mensen die werken, moeten we dat niet stillekesaan volledig ontmoedigen??? de ambtenaren gaan wel de toegevoegde waarde scheppen) .

Wat is dus het probleem: connecting the dots: Door te hard te rijden veroorzaakt de Belg files ??

Niet aanvaardde redenen om met de auto te rijden:
- uiteraard willen de meeste niet bezweet/nat/moegtrapt op hun werk toekomen en fris ruiken bij hun secretaresse zitten. Omgekeerd zouden de meeste er geen probleem mee hebben om 'savonds met de fiets naar huis te rijden volgens mij
- De meeste (en zeker die een firmawagen krijgen) hebben ook nog eens tijdens de dag eens een verplaatsing te doen... ( ongelofelijk die gasten zitten geen 8u op hun buro inderdaad)
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 23:25   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Jan:
aangezien alle Belgen volgens u altijd te snel rijden... (zie andere draden)
't Gaat al mis van bij het begin.

Nooit beweerd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 23:27   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Niet aanvaardde redenen om met de auto te rijden:
- uiteraard willen de meeste niet bezweet/nat/moegtrapt op hun werk toekomen en fris ruiken bij hun secretaresse zitten. Omgekeerd zouden de meeste er geen probleem mee hebben om 'savonds met de fiets naar huis te rijden volgens mij
- De meeste (en zeker die een firmawagen krijgen) hebben ook nog eens tijdens de dag eens een verplaatsing te doen... ( ongelofelijk die gasten zitten geen 8u op hun buro inderdaad)
Mag ik u eens vragen: hoeveel % van de werkende bevolking beschikt over een bedrijfswagen? Hoeveel % heeft een taak waarbij inherente mobiliteit noodzakelijk is?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 08:13   #28
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De meesten? Waar haalt u dat vandaan? Ik kan in mijn onmiddellijke omgeving voor de vuist weg een heleboel mensen voor de geest halen die dagelijks met de wagen naar het werk trekken, maar dat even goed met het OV of zelfs met de fiets zouden kunnen doen. Alleen is er de bij ons ingebakken reflex: "We gaan met de auto naar het werk. De fiets is er slechts voor de zondagen en het OV, tja, dat is voor sukkelaars die geen wagen hebben."
Pak dan nog dat 50% van de mensen op 10km of minder woont (en volgens mij is 50% een serieuze overschatting). Hou dan rekening met:

- mensen die in deftig kostuum moeten komen werken
- mensen die op hun werk geen douche hebben
- mensen die materiaal meenemen dat je niet zomaar op een fiets kwijt kan
- mensen die na het werk nog de kinderen moeten gaan halen
- mensen die na het werk nog inkopen moeten gaan doen
- mensen die op hun werk geen mogelijkheid hebben om veilig hun fiets weg te zetten
- slecht weer
- de extra tijd (kan al snel oplopen tot 15 a 30 minuten) die de fietstocht kost

en ik vergeet er zeker nog wel een paar. Welk gemiddeld % per dag zou je nog overhouden?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 08:46   #29
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mag ik u eens vragen: hoeveel % van de werkende bevolking beschikt over een bedrijfswagen? Hoeveel % heeft een taak waarbij inherente mobiliteit noodzakelijk is?
Jan, bedrijven zijn heel rationeel in het afwegen van hun investeringen. Waarom zou je een arbeider een wagen geven, dat kun je onmogelijk verdedigen bij de fiscus, dus die krijgt geen.
Waarom zou je een bediende die orderinput doet bvb een wagen geven, hetzelfde probleem

Het zijn dus effectief alle jobs van aankoop, verkoop, management, technische support, etc waar je moeiteloos bij de fiskus kunt verdedigen dat zij een bedrijfswagen nodig hebben.

En trouwens je kunt dat in feite nogal snel analyseren. Maak de verhouding tussen privé en woonwerkverkeer op een objectieve manier, niet forfaitair natuurlijk zoals die luie regering, maar objectief, en dan weet je wel vlug wie een auto krijgt...

Hoe zou je dat objectief kunnen meten ? Bvb een GPS tracking verplichten voor bedrijfswagens... En jawel je braakt de lijst van kilometers gereden werk/privé. Pak nu nog dat je een KNOPKE hebt dat je eens kunt induwen om te zeggen 'tis privé.

Ik denk dat de overheid nogal versteld zou staan hoever ze ernaast zit. Sommige jobs kun je echt niet doen door op uw gat te zitten. Zelfs mijn job is in theorie een job vastgekluisterd, en toch heb ik een auto nodig.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 08:47   #30
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Pak dan nog dat 50% van de mensen op 10km of minder woont (en volgens mij is 50% een serieuze overschatting). Hou dan rekening met:

- mensen die in deftig kostuum moeten komen werken
- mensen die op hun werk geen douche hebben
- mensen die materiaal meenemen dat je niet zomaar op een fiets kwijt kan
- mensen die na het werk nog de kinderen moeten gaan halen
- mensen die na het werk nog inkopen moeten gaan doen
- mensen die op hun werk geen mogelijkheid hebben om veilig hun fiets weg te zetten
- slecht weer
- de extra tijd (kan al snel oplopen tot 15 a 30 minuten) die de fietstocht kost

en ik vergeet er zeker nog wel een paar. Welk gemiddeld % per dag zou je nog overhouden?
en mensen die naar het weerbericht kijken en droog op hun werk willen komen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 16:46   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Pak dan nog dat 50% van de mensen op 10km of minder woont (en volgens mij is 50% een serieuze overschatting). Hou dan rekening met:

- mensen die in deftig kostuum moeten komen werken
- mensen die op hun werk geen douche hebben
- mensen die materiaal meenemen dat je niet zomaar op een fiets kwijt kan
- mensen die na het werk nog de kinderen moeten gaan halen
- mensen die na het werk nog inkopen moeten gaan doen
- mensen die op hun werk geen mogelijkheid hebben om veilig hun fiets weg te zetten
- slecht weer
- de extra tijd (kan al snel oplopen tot 15 a 30 minuten) die de fietstocht kost

en ik vergeet er zeker nog wel een paar. Welk gemiddeld % per dag zou je nog overhouden?
U schijnt te vergeten dat de arbeidsreglementering voorschrijft dat er omkleedruimtes en douches voorzien moeten zijn.

In stedelijke omgeving is de fiets meestal veel sneller dan de auto. Aldus vervalt ook dat argument.

Er wordt hard gewerkt aan de uitbouw van een fietsveilige infrastructuur. Daarbij staan we wel flink achter in vergelijking met Nederland, maar we zijn tenminste op goede weg.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 16:47   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Jan, bedrijven zijn heel rationeel in het afwegen van hun investeringen. Waarom zou je een arbeider een wagen geven, dat kun je onmogelijk verdedigen bij de fiscus, dus die krijgt geen.
Waarom zou je een bediende die orderinput doet bvb een wagen geven, hetzelfde probleem

Het zijn dus effectief alle jobs van aankoop, verkoop, management, technische support, etc waar je moeiteloos bij de fiskus kunt verdedigen dat zij een bedrijfswagen nodig hebben.

En trouwens je kunt dat in feite nogal snel analyseren. Maak de verhouding tussen privé en woonwerkverkeer op een objectieve manier, niet forfaitair natuurlijk zoals die luie regering, maar objectief, en dan weet je wel vlug wie een auto krijgt...

Hoe zou je dat objectief kunnen meten ? Bvb een GPS tracking verplichten voor bedrijfswagens... En jawel je braakt de lijst van kilometers gereden werk/privé. Pak nu nog dat je een KNOPKE hebt dat je eens kunt induwen om te zeggen 'tis privé.

Ik denk dat de overheid nogal versteld zou staan hoever ze ernaast zit. Sommige jobs kun je echt niet doen door op uw gat te zitten. Zelfs mijn job is in theorie een job vastgekluisterd, en toch heb ik een auto nodig.
Dat kan allemaal heel waar zijn, maar gaat voorbij aan de vraag die ik gesteld heb.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 16:49   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
en mensen die naar het weerbericht kijken en droog op hun werk willen komen
'n Nepargument. Er is in Nederland iemand die ondertussen al enige tijd bijhoudt op welke dagen het al dan niet regent. De balans is verbazend: in tegenstelling tot het volksgeloof regent het al bij al eigenlijk vrij weinig.

http://www.hetregentbijnanooit.nl/site/
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 16:59   #34
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 21.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U schijnt te vergeten dat de arbeidsreglementering voorschrijft dat er omkleedruimtes en douches voorzien moeten zijn.

In stedelijke omgeving is de fiets meestal veel sneller dan de auto. Aldus vervalt ook dat argument.

Er wordt hard gewerkt aan de uitbouw van een fietsveilige infrastructuur. Daarbij staan we wel flink achter in vergelijking met Nederland, maar we zijn tenminste op goede weg.
Regels ivm douches en kledinglockers zijn volgens mij niet verplicht maar facultatief in het arbeidsreglement. In de praktijk zijn er in elk geval niet overal douches beschikbaar.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:01   #35
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U schijnt te vergeten dat de arbeidsreglementering voorschrijft dat er omkleedruimtes en douches voorzien moeten zijn.
Dat is dan een regel die naar mijn ervaring door heel wat bedrijven straal genegeerd wordt.

Citaat:
In stedelijke omgeving is de fiets meestal veel sneller dan de auto. Aldus vervalt ook dat argument.
Heel wat bedrijven bevinden zich niet in een stedelijke omgeving. Het argument blijft dus.

Citaat:
Er wordt hard gewerkt aan de uitbouw van een fietsveilige infrastructuur.
Onzin. Men legt fietspaden nog steeds gewoon langs de rijbaan, en vervolgens start men een rondje pest-de-automobilist. Ik zie niet hoe dat veiliger is.

Citaat:
Daarbij staan we wel flink achter in vergelijking met Nederland, maar we zijn tenminste op goede weg.
Maar zolang we er niet zijn, is de fiets op dat vlak ook geen alternatief. Dat, en de andere niet weerlegde punten, maken nog steeds dat er voor de meesten inderdaad geen alternatief is voor de auto.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:03   #36
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
'n Nepargument. Er is in Nederland iemand die ondertussen al enige tijd bijhoudt op welke dagen het al dan niet regent. De balans is verbazend: in tegenstelling tot het volksgeloof regent het al bij al eigenlijk vrij weinig.

http://www.hetregentbijnanooit.nl/site/
Irrelevant. Of het regent of zal regenen is slechts van secundair belang bij de beslissing om de fiets te nemen. Veel belangrijker is de idee dat het wel eens zou kunnen gaan regenen. Ongeacht van wat Deboosere voorspelt of van wat achteraf effectief van neerslag valt, als de hemel er 's morgens overtrokken en dreigend uitziet, dan hoeft het begrijpelijkerwijs al niet meer voor veel mensen. En overtrokken, twijfelachtige dagen, daarvan hebben we er des te meer.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:19   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Regels ivm douches en kledinglockers zijn volgens mij niet verplicht maar facultatief in het arbeidsreglement. In de praktijk zijn er in elk geval niet overal douches beschikbaar.
Neen, het is weldegelijk verplicht. Meer bepaald volgende zaken: wastafel, omkleedruimte, verpozingsruimte, toilet en refter.

Douches zijn inderdaad in eigenlijke zin niet verplicht. Wel wastafels.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:19   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Dat is dan een regel die naar mijn ervaring door heel wat bedrijven straal genegeerd wordt.
Er is dus werk aan de winkel. Als bedrijven nalatig zijn in het opvolgen van de regels, betekent dat niet dat men moet schieten op de verkeerde personen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:20   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Heel wat bedrijven bevinden zich niet in een stedelijke omgeving. Het argument blijft dus.
Heel eenzijdig, want er wonen in Vlaanderen flink wat mensen in een niet-stedelijke omgeving.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:22   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Onzin. Men legt fietspaden nog steeds gewoon langs de rijbaan, en vervolgens start men een rondje pest-de-automobilist. Ik zie niet hoe dat veiliger is.
Helemaal niet waar, u heeft ondertussen flink wat gemist in de voortgang van de fietsinfrastructuur. Er zijn inderdaad fietspaden die te situeren zijn bij grote invalswegen, maar tegenwoordig is er vanaf een bepaald type wegen voorzien in een gescheiden fietspad. Er is daar niets 'pesterig' aan voor de automobilist, want het gaat om volstrekt gescheiden mobiliteitsstromen.

Daarnaast worden er in toenemende mate fietspaden langs spoorwegen gelegd. De zogenaamde "fiets-o-strades". Tegelijkertijd worden jaagpaden verder uitgebouwd tot dergelijk fietsverbindingen.

De fietsinfrastructuur is tegenwoordig wel wat veelzijdiger dan wat u ervan maakt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be