![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste Teslas model S geleverd: http://vimeo.com/44558698
Da's de enige auto die bij mijn weten een facelift kreeg nog vóór hij uitkwam.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel kost ie? Want ik ben een gewone burger, en geen miljonair, dus ik moet weten hoeveel iets kost voor ik het koop.
Laatst gewijzigd door C2C : 24 juni 2012 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wie is die man ?
Hij spreekt met een soort religieus vuur in die speech. Drieëntwintighonderd mensen hebben er in geloofd en nu rolt het eindelijk van de band. De andere stammen hebben er niet in geloofd. Toonden zelfs vijandigheid. Maar WE DID IT. Of hoe concurrentie een transcendentie is van stammenoorlog ? Laatst gewijzigd door Knipp : 24 juni 2012 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Model S / Pricing and Options. Vergeet de batterijlader niet te bestellen ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De meneer die de introductie doet is George Blankenship (Tesla Vice President).
Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 juni 2012 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thx.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Niets voor mij... Als ze eens een break of monovolume uitbrengen die elektrisch aangedreven zijn, wil ik wel nog eens nadenken over de aanschaf van zo'n geval, maar dan wil ik wel minstens 800-900 km kunnen rijden zonder te herladen en herladen op korte tijd.
Al de rest is geen vooruitgang, maar achteruitgang. |
![]() |
![]() |