Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2012, 20:43   #81
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Jij verdedigt de vrijheid van vrouwen niet : jij intimideert en manipuleert ze tot de hoofdvod en maakt ze wijs dat ze zelf kiezen voor die onderdrukkingsvod. Je bent geen haar beter dan de taliban en andere relifreaks.
What's your problem eigenlijk met vrouwenhaar? Ben je zo onvolwassen dat je jezelf niet vertrouwt bij een naakte lok? Hoe ver gaat jouw religieuze waanzin? Ga je je dochters eremoorden als ze die lelijke vod afgooien?
Wat jij over mij zegt, is gewoon ziekelijk. Dat soort ziekelijke paranoia is de ideale voedingsbodem om opnieuw een Holocaust te plegen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:45   #82
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat jij over mij zegt, is gewoon ziekelijk. Dat soort ziekelijke paranoia is de ideale voedingsbodem om opnieuw een Holocaust te plegen.
Ongelovigen uitlachen als ze kanker hebben, zoals je zuster daarnet deed, is dat dan de zogenaamde "gematigde Europese islam"?

Of zijn jullie het fanclubje van Belkacem?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:47   #83
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Worden de moslimtradities hier nu stiekem ingevoerd?
ach, we mogen al blij zijn dat we niet van de minaret gegooid worden of ritueel geslacht worden. Tot zover de 'gematigde' islam.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:47   #84
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Is dat een antwoord op de vraag? Zo ja, vat even samen in het Nederlands. Zo nee, antwoord dan eens op de vraag.
Je zwijgt in alle talen over het paranoïde verbaal geweld aan mijn adres. Meer zelfs, niet de paranoia en de scheldwoorden zijn voor jou "toogpraat", neen mijn analyse van de paranoia verketter je als "toogpraat".

Welnu, als ze jou komen halen, is er misschien niemand meer aanwezig om te protesteren. Voor hen ben je sowieso al verdacht, zie de uitspraken van (als ik me goed herinner) Ratatosk die jouw "zogenaamde neutraliteit" aanzag voor "medeplichtigheid met de vijand".
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 24 juni 2012, 20:47   #85
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat laat ik in het midden.
Hij stond achter de aanpak en de ideeën van z'n dochter.
Er valt niks in het midden te laten pipo. Hij was nooit lid van het VB, dat is een feit.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:47   #86
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik maak een nuchtere vaststelling. Jij als muzelmanneke die de mond vol heeft over de vrije keuze van de vrouw, maar wel gaat bepalen welke de goeie keuze is, nl de islamitische hoofdvodderij.

Je mag trouwens antwoorden op mijn vraag over jouw problematische relatie met vrouwenhaar. Zou dat echt niet te genezen zijn?
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:49   #87
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zwijgt in alle talen over het paranoïde verbaal geweld aan mijn adres. Meer zelfs, niet de paranoia en de scheldwoorden zijn voor jou "toogpraat", neen mijn analyse van de paranoia verketter je als "toogpraat".

Welnu, als ze jou komen halen, is er misschien niemand meer aanwezig om te protesteren. Voor hen ben je sowieso al verdacht, zie de uitspraken van (als ik me goed herinner) Ratatosk die jouw "zogenaamde neutraliteit" aanzag voor "medeplichtigheid met de vijand".
Daar lig ik echt van wakker... Het "paranoide verbaal geweld aan jouw adres" is HLN-klap. Ik ben het niet gewoon van jou dat je dan ook nog eens in HLN-stijl reageert.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:50   #88
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wacht eens.

Droeg zijn dochter geen hoofddoek?
ja, die kanker dat was een straf van Mohammed he. Toch volgens uw maatjes van S4B.
Oud 24 juni 2012, 20:51   #89
Zenit
Banneling

Standaard

. dubbel

Laatst gewijzigd door Zenit : 24 juni 2012 om 20:51.
Oud 24 juni 2012, 20:51   #90
Zenit
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Zenit : 24 juni 2012 om 20:52.
Oud 24 juni 2012, 20:51   #91
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar lig ik echt van wakker... Het "paranoide verbaal geweld aan jouw adres" is HLN-klap. Ik ben het niet gewoon van jou dat je dan ook nog eens in HLN-stijl reageert.
Nee, dat is geen HLN-klap, dat zijn directe vragen. Geen pc gezemel voor mij.
Oud 24 juni 2012, 20:52   #92
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ongelovigen uitlachen als ze kanker hebben, zoals je zuster daarnet deed, is dat dan de zogenaamde "gematigde Europese islam"?
Uitlachen? Het feit aanhalen dat ze een hoofddoek droeg, is voor jou uitlachen? Dan zijn jouw hypocriete tenen wel heel erg lang, hoor. Of is je racisme zo erg dat iedere associatie van iemand van jouw onbestaande "Noorderse ras" met de hoofddoek, met de islam of met Noord-Afrika een belediging is?

En ongelovigen? Ik heb nooit van Marie-Rose Morel gehoord dat ze niet in God geloofde. Ze is in ieder geval volledig volgens de ritus van de Katholieke Kerk begraven. Ik zou je dan ook willen verzoeken, haar nagedachtenis niet te besmeuren door hierover speculaties te doen. Of zij in de grond van haar hart nog een Katholieke gelovige was of niet, zijn eenvoudigweg onze zaken niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 24 juni 2012, 20:54   #93
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
„Erst holten sie die Muslime, und ich habe geschwiegen, ich war ja kein Muslim.
Dann sperrten sie die Immigranten endlos ein, nur auf Anweisung des Justizministers, und ich habe geschwiegen, ich war ja kein Immigrant.
Dann haben sie Verdächtige abgehört, die sich mit ihren Anwälten berieten, und ich habe geschwiegen, ich war kein Verdächtiger.
Dann zerrten sie Rechtlose vor geheime Militärkommissionen, und ich habe geschwiegen, ich war ja kein Rechtloser.
Dann drangen sie ohne Durchsuchungsbefehl in Wohnungen und Büros ein, um
heimlich zu schnüffeln, und ich habe geschwiegen, weil ich nichts zu verbergen hatte.
Dann haben sie „Cointelpro“ (Counter Intelligence Program = Überwachungs-Programm gegen die Protestbewegung der 60er Jahre) wieder eingeführt und die Infiltration und Überwachung religiöser und politischer Gruppen erneut aufgenommen, und ich habe geschwiegen, denn ich engagierte mich nicht mehr in Gruppen.
Dann holten sie alle ab, die sich der Politik der Regierung widersetzten, weil sie damit (angeblich) Terroristen unterstützten und den Feinden Munition lieferten, und ich habe geschwiegen, weil ich immer geschwiegen habe.
Dann holten sie mich, und es gab niemand mehr, der etwas dagegen hätte sagen können.“
Van waar komt deze kopie, Kallikles? Van niet zelf geschreven stukken wordt verwacht dat je de bron vermeld, met link als het digitaal is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:54   #94
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
ach, we mogen al blij zijn dat we niet van de minaret gegooid worden of ritueel geslacht worden. Tot zover de 'gematigde' islam.
De gematigde islam bestaat niet. De leer van die analfabete bedoeien blijft even ziekelijk, wie hem ook 'belijdt'.
Oud 24 juni 2012, 20:54   #95
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Wever is een intelligente man. Maar bepaalde standpunten staan me niet aan en uit principe zou ik nooit overwegen N-VA te stemmen (nu toch niet meer).
nou, daar vertel je geen nieuws mee. Nog een geluk dat de N-VA lijsten aantonen dat er ook geïntegreerde Turken, Marokkanen, Koerden, en zo zijn.
Oud 24 juni 2012, 20:55   #96
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uitlachen? Het feit aanhalen dat ze een hoofddoek droeg, is voor jou uitlachen? Dan zijn jouw hypocriete tenen wel heel erg lang, hoor. Of is je racisme zo erg dat iedere associatie van iemand van jouw onbestaande "Noorderse ras" met de hoofddoek, met de islam of met Noord-Afrika een belediging is?

En ongelovigen? Ik heb nooit van Marie-Rose Morel gehoord dat ze niet in God geloofde. Ze is in ieder geval volledig volgens de ritus van de Katholieke Kerk begraven. Ik zou je dan ook willen verzoeken, haar nagedachtenis niet te besmeuren door hierover speculaties te doen. Of zij in de grond van haar hart nog een Katholieke gelovige was of niet, zijn eenvoudigweg onze zaken niet.
Proficiat. Lager kan je niet meer vallen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:56   #97
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uitlachen? Het feit aanhalen dat ze een hoofddoek droeg, is voor jou uitlachen?
in haar geval wel, ja. Ze droeg die hoofddoek immers noodgedwongen om de sporen (kaalheid) die de kankerbehandeling veroorzaakte, te verstoppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:56   #98
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het paranoïde verbaal geweld aan mijn adres wordt gesteund door machtige groepen in de samenleving, die een sterke invloed hebben op de massamedia, waaronder HLN. Af en toe slaat dit verbaal geweld om in openlijk terrorisme, zoals Hans van Temsche en Anders Breivik bewijzen.

Ik heb b.v. ook al doodsbedreigingen ontvangen, omdat ik openlijk voor mijn mening durfde uitkomen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 24 juni 2012, 20:57   #99
Восход-1
Banneling

Standaard

Hoe het in deze draad aan toe gaat, worden mensen enkel kwaad van. Langs beide kanten. Staak de provocaties, dit betreft serieuze zaken.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 20:58   #100
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslims die nu N-VA stemmen zouden een nekschot moeten krijgen

Ik wacht vol ongeduld op meer uitspraken als deze.
Ach dramaqueen. Als je dat artikel leest is hij heel genuanceerd. Een hoofddoek is nu eenmaal (nog) niet 'eigen' aan Vlaanderen.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be