Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 25 juni 2012, 14:02   #61
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
jep, het zal de fout zijn van de leerkrachten.
Kan je begrijpend lezen, en heb je de voorbeelden die ik aanhaalde kunnen absorberen in je brein, of lukt het niet meer op die leeftijd?

Of ben je een van die bejaarden waarmee niemand nog wil praten omdat hij steeds dezelfde monologen blijft afratelen, zonder echt te luisteren, zeker niet naar jonge mensen?
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:05   #62
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Kan je begrijpend lezen, en heb je de voorbeelden die ik aanhaalde kunnen absorberen in je brein, of lukt het niet meer op die leeftijd?

Of ben je een van die bejaarden waarmee niemand nog wil praten omdat hij steeds dezelfde monologen blijft afratelen, zonder echt te luisteren, zeker niet naar jonge mensen?
jep, bijna bejaard, jong voel ik me al lang niet meer hoor. en zaken absorberen in mijn brein? dat hebben we in het TSO nooit geleerd hoor.
Oud 25 juni 2012, 14:06   #63
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er zijn meestal nog andere mensen in het leven van een puber dan de leerkrachten hé.
Bij pubers verandert er iets in de hersenen, weet je wel.

Als een puber niet zijn best wilt doen op school, dan doet hij of zij dat niet. De omgeving is dan eigenlijk redelijk irrelevant.
Nietzsche is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:08   #64
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
jep, bijna bejaard, jong voel ik me al lang niet meer hoor. en zaken absorberen in mijn brein? dat hebben we in het TSO nooit geleerd hoor.
Dacht het wel. Dacht wel dat je niet begreep wat ik lees. Dus als de meester zegt dat de Poolster buiten het Melkwegstelsel ligt, dan is dit zo, en als je het niet eens bent moet je maar straf schrijven.

En dan gaat dat nog opmerkingen maken over schoolmoeheid.

Echt. Het probleem zijn de bejaarden die zijn vastgeroest in onderwijsinstellingen.
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:09   #65
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het probleem ligt echt niet alleen bij de allochtonen hoor
welk probleem? ik vind het watervalsysteem helemaal geen probleem om te beginnen en men heeft het vooral over allochtonen wiens kinderen rechtstreeks in het BSO of TSO terechtkomen terwijl ze beter kunnen. Blijkbaar stelt dit "probleem" zich enkel andersom bij autochtonen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:12   #66
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dacht het wel. Dacht wel dat je niet begreep wat ik lees. Dus als de meester zegt dat de Poolster buiten het Melkwegstelsel ligt, dan is dit zo, en als je het niet eens bent moet je maar straf schrijven.

En dan gaat dat nog opmerkingen maken over schoolmoeheid.

Echt. Het probleem zijn de bejaarden die zijn vastgeroest in onderwijsinstellingen.
aaah, nu begrijp ik het. jij bent zo iemand die vast zit in zijn superioriteitsgevoel en die zo'n oogkleppen opheeft dat alles wat iemand anders zegt, per definitie dom is.

ok, sorry, ik had het niet door, dat komt door mijn seniel brein hé, als je 38 jaar bent, is er al 20 jaar aftakeling aan de gang.
Oud 25 juni 2012, 14:13   #67
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
aaah, nu begrijp ik het. jij bent zo iemand die vast zit in zijn superioriteitsgevoel en die zo'n oogkleppen opheeft dat alles wat iemand anders zegt, per definitie dom is.

ok, sorry, ik had het niet door, dat komt door mijn seniel brein hé, als je 38 jaar bent, is er al 20 jaar aftakeling aan de gang.
Die aftakeling is er niet per definitie, die heb je zelf in de hand. Zolang je je zelf maar blijft ontwikkelen.
Nietzsche is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:14   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, met zulke leerkrachten had ik alle respect voor het onderwijs als instituut heel vroeg (in het tweede middelbaar al) verloren. Toen ik 14-15 was nam ik gewoon drugs en ging ik spijbelen en op straat rondhangen.
misschien had je toch beter wat meer aan zelfstudie gedaan. Dan had je tenminste geweten dat Opper-Volta op 5 augustus 1960 onafhankelijk werd van Frankrijk. In 1984 is het land door de toenmalige president Thomas Sankara hernoemd tot Burkina Faso, wat iets in de trant van het land van de eerlijke mensen betekent.

Als je niet weet dat Zaire het vroegere Belgisch Congo was vooraleer het Kongo werd dan ben je uiteraard héééééééél slim.

En als je dan nog wat meer aan zelfstudie had gedaan, dan had je misschien ook geweten dat Amerikanen het inderdaad over "Deutschmark" hebben en niet over "german mark".

Maar gelukkig ben jij zo hoogbegaafd dat je dat allemaal al wist.

en o ja, de Poolster maakt deel uit van de Plejaden, een sterrenhoop in het sterrenbeeld Stier. Maar ook dat zal je wel al geweten hebben. En uiteraard maken de Plejaden deel uit van ons eigen melkwegstelsel, maar 440.000 lichtjaren verwijderd is wel al een heel eindje.
Ik neem aan dat je niet "zonnestelsel" bedoelde want volgens Mohammed hingen de sterren de zon en de maan namelijk in één van de 7 hemelbogen, dus ietsiepietsie dichter.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 juni 2012 om 14:22.
circe is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:14   #69
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:

Je las duidelijk niet wat ik schreef. Ik schreef dat ik het respect kwijtraakte voor het onderwijssysteem als tiener wanneer ik als 14-jarige snaak de leerkrachten in de les moest verbeteren over hun eigen vak. En dat doordat ik mijn vertrouwen kwijtraakte in de school, dan maar een stuk minder sceptisch werd over het straatleven.

Ja, dit lag wel degelijk aan leerkrachten, en dit kwam omdat zij onzin vertelden over hun eigen vak, terwijl ze de gezaghebbende blaaskaak kwamen uithangen.

Snap je wat ik zeg, of niet? 38 is nog vrij jong om verstard te worden.
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:15   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
misschien had je toch beter wat meer aan zelfstudie gedaan. Dan had je tenminste geweten dat Opper-Volta op 5 augustus 1960 onafhankelijk werd van Frankrijk. In 1984 is het land door de toenmalige president Thomas Sankara hernoemd tot Burkina Faso, wat iets in de trant van het land van de eerlijke mensen betekent.

Als je niet weet dat Zaire het vroegere Belgisch Congo was vooraleer het Kongo werd dan ben je uiteraard héééééééél slim.

En als je dan nog wat meer aan zelfstudie had gedaan, dan had je misschien ook geweten dat Amerikanen het inderdaad over "Deutschmark" hebben en niet over "german mark".

Maar gelukkig ben jij zo hoogbegaafd dat je dat allemaal al wist.
Vent, waar heb jij het allemaal over?
Nietzsche is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:15   #71
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Die aftakeling is er niet per definitie, die heb je zelf in de hand. Zolang je je zelf maar blijft ontwikkelen.
ja ok, maar volgens Flanel is die aftakeling bij mij blijkbaar al zéér ver gevorderd.
Oud 25 juni 2012, 14:17   #72
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
ja ok, maar volgens Flanel is die aftakeling bij mij blijkbaar al zéér ver gevorderd.
Gezien je niet leest wat ik schrijf kan ik dat concluderen, ja.
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:17   #73
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja.
Nietzsche is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:17   #74
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Vent, waar heb jij het allemaal over?
Jij moet hem niet citeren, hij staat op mijn negeerlijst. Het is al erg genoeg dat ik ooit een foto van hem heb gezien.
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:18   #75
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gezien je niet leest wat ik schrijf kan ik dat concluderen, ja.
ok, proficiat met die conclussie dan.
Oud 25 juni 2012, 14:19   #76
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
ok, proficiat met die conclussie dan.
Enige reactie op wat ik schreef, of ga je blijven bij je opaconclusies dat het "altijd aan de leerkrachten ligt volgens de jeugd" ?
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:24   #77
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij moet hem niet citeren, hij staat op mijn negeerlijst. Het is al erg genoeg dat ik ooit een foto van hem heb gezien.
De ultieme kennis tentoongespreide.

Hij heeft een foto van Circe gezien, maar weet niet dat Circe een VROUWELIJKE figuur van Homeros is.
Als afgang kan dit tellen.

circe is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:24   #78
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De ultieme kennis tentoongespreide.

Hij heeft een foto van Circe gezien, maar weet niet dat Circe een VROUWELIJKE figuur van Homeros is.
Als afgang kan dit tellen.
Jij en vrouwelijk? ......... Nah, i don,t think so.
Nietzsche is offline  
Oud 25 juni 2012, 14:32   #79
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Enige reactie op wat ik schreef, of ga je blijven bij je opaconclusies dat het "altijd aan de leerkrachten ligt volgens de jeugd" ?
ah? heb ik dat dan gezegd? neen, ik heb gezegd dat het niet altijd aan de leerkrachten ligt, dat het niet altijd aan de puber zelf ligt, dat het niet altijd aan de ouders ligt, niet altijd aan de omgeving ligt. dat het een complex gegeven is en dat met de vinger wijzen naar 1 categorie, de leerkrachten, we nergens komen.

kan jij nu echt niet 1 seconde eens uit je gigantische ivoren toren en komen en beseffen dat je gigantisch superioriteitsgevoel compleet belachelijk is?

hoe iemand zo slim als jij zo weinig EQ heeft, daarvoor is mijn IQ echt te laag.
Oud 25 juni 2012, 14:32   #80
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij en vrouwelijk? ......... Nah, i don,t think so.
tjah. wat doe je tegen twee hoogbegaafden bij mekaar? niks toch!

Citaat:
Circe of Kirke, dochter van de zon, is in de Griekse mythologie een tovenares die leefde op het eiland Aeaea, dat volgens de Grieks-Romeinse traditie gelegen was in de buurt van Italië. Haar verblijfplaats zou de berg Circeo zijn. Het verhaal van Circe wordt verteld in Boek X en XII van Homerus' Odyssee.

Circe en Odysseus door John William Waterhouse

Circes vader was Helios, de zonnegod, en haar moeder was Perseis, één van de Oceaniden. Ze was een getalenteerd tovenares (soms nimf of heks genoemd) en veranderde haar vijanden in beesten (= varkens) door middel van toverdranken.

Laatst gewijzigd door circe : 25 juni 2012 om 14:34.
circe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be