Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 25 juni 2012, 14:33   #81
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij en vrouwelijk? ......... Nah, i don,t think so.
toch wel hoor, het is een vrouwtje.

in haar discussies met een ander vrouwtje, artisjok, viel dat het meeste op. 2 katten bij elkaar.
Oud 25 juni 2012, 14:34   #82
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
toch wel hoor, het is een vrouwtje.

in haar discussies met een ander vrouwtje, artisjok, viel dat het meeste op. 2 katten bij elkaar.
Nee joh.
Nietzsche is offline  
Oud 25 juni 2012, 15:23   #83
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hij heeft een foto van Circe gezien, maar weet niet dat Circe een VROUWELIJKE figuur van Homeros is.
Inderdaad. Circe doet mij altijd denken aan de prachtige song "Formentera Lady" van King Crimson:

"Here Odysseus charmed for dark Circe fell,
Still her perfume lingers still her spell. "

Maar dit is niet terzake.
Helias is offline  
Oud 25 juni 2012, 15:57   #84
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ah? heb ik dat dan gezegd? neen, ik heb gezegd dat het niet altijd aan de leerkrachten ligt, dat het niet altijd aan de puber zelf ligt, dat het niet altijd aan de ouders ligt, niet altijd aan de omgeving ligt. dat het een complex gegeven is en dat met de vinger wijzen naar 1 categorie, de leerkrachten, we nergens komen.

kan jij nu echt niet 1 seconde eens uit je gigantische ivoren toren en komen en beseffen dat je gigantisch superioriteitsgevoel compleet belachelijk is?

hoe iemand zo slim als jij zo weinig EQ heeft, daarvoor is mijn IQ echt te laag.
Ok, ik geef toe, mijn superioriteitsgevoel was misplaatst. Maar snap je wat ik bedoel? In mijn geval lag het echt aan de leerkrachten. Ik haalde goede punten in het lager en ging met een ijverige instelling naar het middelbaar.
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 18:09   #85
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ja. Vaak met goeie punten ook nog.

Vraag achteraf iets, en ze kunnen exact het boek reproduceren, zelfs met welke kleurtjes er stonden. Maar ze weten niet wat het precies betekent.
Is dat je criterium, 'echt begrijpen'? Want dan gaat er weinig volk overblijven, en zeker bij de vrouwelijke scholieren.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 25 juni 2012, 18:14   #86
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Is dat je criterium, 'echt begrijpen'? Want dan gaat er weinig volk overblijven, en zeker bij de vrouwelijke scholieren.
Ja. En ja. Dan gaat de rest naar TSO of BSO.

Een richting als Secretariaat-Talen, waarbij mensen worden opgeleid tot secretaris of kantoormedewerker, is een prima richting voor veel van die mensen die helaas keihard aan waarde heeft verloren door het opkomst van onrichtingen zoals "international office communication management assistant" op zogenaamde hogescholen.
Een heropwaardering van de richtingen uit TSO en BSO lijkt mij aan de orde.

En verder zie ik niet in waarom het feit dat er weinig volk overblijft ook maar zou overwogen kunnen worden om eventueel als criterium overwogen te kunnen worden. Als er maar weinig mensen zijn die begrijpen hoe een orgaantransplantatie door te voeren, moeten wij dus ervoor zorgen dat er meer mensen zijn waarvan wordt beweerd dat zij het kunnen?
Восход-1 is offline  
Oud 25 juni 2012, 20:11   #87
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Die "leraar" was Peter de Roover, voorzitter van het OVV en man uit het veld (leraar technisch onderwijs). Hij wist tenminste wat er gaande is in het onderwijs. Straks haalt iedere analfabeet zo zijn diploma middelbaar onderwijs ASO als je Smet en de sossen laat doen, want 'iedereen moet kansen krijgen'. Neeneen, Smetje, iedereen moet met zijn competenties kansen grijpen: dat veronderstelt inspanningen doen.
't gaat niet lang meer duren alvorens een ministeriële excellentie haar thesis niet zelf geschreven blijkt te hebben maar op betaling voor een tegengunst
Let op mijn woorden
born2bewild is offline  
Oud 25 juni 2012, 22:23   #88
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
@circe: ik kijk ook elke week naar de 7de dag, en als Janssens opkomt is dat voor mij een pauze moment, eens naar het toilet, de hond buitenlaten, beetje op facebook tot ik in de verte hoor dat hij vertrekt en dan kom ik terug voor het scherm zitten. Da is eigenlijk goed gezien door de VRT ipv die reclames op VTM, gewoon enkele minuutjes Janssens zijne kop tonen, heeft hetzelfde effekt.
Ik heb dat nog sterker bij Genez. Als dat mens op TV komt , dan moet ik het op een andere post zetten. Als ik dat niet doe , dan begin ik zelfs tegen dat mens te roepen , terwijl ze me niet kan horen.
Pericles is offline  
Oud 26 juni 2012, 07:50   #89
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ok, ik geef toe, mijn superioriteitsgevoel was misplaatst. Maar snap je wat ik bedoel? In mijn geval lag het echt aan de leerkrachten. Ik haalde goede punten in het lager en ging met een ijverige instelling naar het middelbaar.
ok, ik begrijp je hoor. we hebben uiteraard ook een probleem met de kwaliteit van de leerkrachten, we hebben er dan ook structureel te weinig. hoe kleiner je vijver, hoe kleiner de vissen hé. en af en toe zitten er daar tussen die weliswaar hun stof perfect beheersen, maar het compleet niet kunnen overbrengen, zeker niet aan mensen die in feite slimmer zijn dan zijzelf.

Leerkrachten kunnen vooral om met de middelmaat, alles daaronder en daarboven, is nu eenmaal moeilijk. Dat ligt niet altijd aan de leerkracht, maar ook aan het systeem, dat vooral mikt op die middelmaat.
Oud 26 juni 2012, 07:57   #90
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Beetje hypocriet van jullie om er over te zagen maar tegelijk wel altijd trouw de tv weer op te zetten eh.
TV buiten gooien en 't is opgelost. Alé, voor wie een minder radicale aanpak verkiest: kijk niet naar de VRT, he. En kijk niet naar de Zevende Dag, he.

Dat is maar één duwtje op een machientje, hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 26 juni 2012, 09:18   #91
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb dat nog sterker bij Genez. Als dat mens op TV komt , dan moet ik het op een andere post zetten. Als ik dat niet doe , dan begin ik zelfs tegen dat mens te roepen , terwijl ze me niet kan horen.
Het is duidelijk dat je onbewust zwaar verliefd bent op haar.
Als je dat blijft ontkennen, ga je van frustratie nog impotent worden.

Helaas, als je het wel gaat erkennen, zal hetzelfde lot je beschoren zijn. Gennez , erger dan aids.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 26 juni 2012, 09:27   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb dat met Kathleentje Cools.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 juni 2012, 11:37   #93
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ook. Mijn adrenalie begint te te gieren als dat mens haar mond open doet en begint te kakelen als steeds.
Dat klerew*f op zich is een reden om nooit voor de sossen te stemmen.
Zenit is offline  
Oud 27 juni 2012, 07:40   #94
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Zet uw TV af.

Als dat te moeilijk is, kies een ander kanaal om naar te staren.

Als ook dat niet gaat: zet het volume op 0, en bestudeer de lichaamstaal.

Het heeft geen zin om voor de praat voor de vaak van een bende politiekers uw gezondheid in gevaar te brengen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 27 juni 2012, 16:19   #95
de Wakkere burger
Banneling

Standaard

de Wakkere burger is offline  
Oud 27 juni 2012, 18:34   #96
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Wakkere burger Bekijk bericht
Onze belastingen terughalen bij de vakbonden, de partijkantoren van de sossen, bij Ethias en Arco, bij de JVL Comm. V. ?
fonne is offline  
Oud 27 juni 2012, 18:47   #97
de Wakkere burger
Banneling

Standaard

om te beginnen
de Wakkere burger is offline  
Oud 27 juni 2012, 19:12   #98
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Onze belastingen terughalen bij de vakbonden, de partijkantoren van de sossen, bij Ethias en Arco, bij de JVL Comm. V. ?
Den John herinnert zich het verband niet tussen ons freya en haar papa
How conveniënt
born2bewild is offline  
Oud 27 juni 2012, 19:12   #99
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Den John herinnert zich het verband niet tussen ons freya en haar papa
How conveniënt
born2bewild is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be