![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Belastingen verlagen en iedereen zelf laten sparen voor pensioenen. Hebt ge genoeg, stopt ge.
Fairder kan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus den bouwvakker met zijn modaal loon mag doorgaan tot 70 ? want die zal er niet komen.
![]() |
#84 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat kan het ons dan nog schelen of er nog pensioen bestaat ? Als we toch moeten werken tot we doodvallen ? Op mij hoef je niet te rekenen in elk geval om tot mijn 70 verder te gaan wroetten. Trouwens, de bazen gaan ons niet meer willen als we oud en aftands zijn. Want het is niet omdat je langer leeft, dat je langer fit genoeg bent om alle dagen te gaan werken ! Al die oude mensen pakken hopen medicijnen en mankeren allemaal iets.
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In een ideale wereld, ja. Maar wat met de minimumloners...of minder-dan-dat-verdieners ? En als je ziet hoeveel mensen er met schuldbemiddeling zitten...die zie ik toch niet elke maand zelf sparen voor hun pensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens: ambtenarenbelastingen zijn natuurlijk alleen maar een soort terminologische leugen, zoals ik hier heb betoogd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Geen of laag pensioen tiens....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lullen kan iedereen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in de jaren 40 zou het me verbazen mocht veel volk voorbij de 70 leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet jezelf afvragen of dat pensioen idd nog de moeite is om ervoor bij te dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vandaag is het groep A tegen Groep B, groep A werkt, betaald 40% belastingen, en is tegen zijn 60ste versleten. Groep B doet alsof hij werkt, betaald geen belastingen, en is op zijn 60ste zo fris als een vis. Waarom zou iemand langer moeten werken omdat ze denken dat die langer zal leven, en wat is langer. Het is bewezen dat mensen met een laag diploma helemaal niet langer leven. Die vlieger gaat alleen maar op bij de hoger opgeleiden, ik stel voor om enkel die langer te doen werken, omdat ze dat ook lichamelijk zullen aankunnen. En iemand die werkt van zijn 17-18de, bij iemand die werkt van zijn 25-26ste scheeld efkes 8 jaar he kameraad, die vlieger zal hier niet opgaan. Laatst gewijzigd door poxers : 29 juni 2012 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het kapitalistisch systeem faald hier in zijn eigen werking. Het is eigenlijk op alle vlakken aan het falen ![]() Ik zou mij meer zorgen maken over het privepensioensparen op dit ogenblik, wil ik wel zien wat er nog van zal overblijven binnen een jaar of 5 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Slecht systeem, banken gaan ermee weglopen of vergokken, dat is nu al reeds het geval met bijkomende prive pensioenspaar dingens ik hoop voor je dat je dat beseft, tenzij je zelf kan graaien zal het u niet goed bevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Dan had je nog vuilbakken Kelchtermans en die arme Delcroix is nu zelfs uitgeweken naar China, om wat bij te klussen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na 1940 (oorlog uiteraard niet meegerekend) bleek dit dus al een eind boven de 65 te zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |