![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() Het kan een uiting zijn van een kater te hebben. Of van geen zin te hebben om aan te staan schuiven. Of van bij een vriend zijn blijven slapen.
"Kut, ik moet vertrekken na dit pintje. Binnen een halfuur laatste trein. -Mo geen stress man, ik heb nog een matras thuis, en een koud bak bier buiten. Er komen straks misschien nog twee meisjes langs. Nee, sorry. Ik kan niet. Ik moet echt weg. Ik moet gaan stemmen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Minister
|
![]() Leg ons het verschil eens uit, en met voorbeelden a.u.b. ?
![]() |
#426 |
Minister
|
![]() Weet jij wel hoe hard uw voorouders moeten vechten hebben tegen de Rijke Uitbuiters, om te MOGEN gaan stemmen ?
![]() |
#427 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is een niet-reactionaire lijst volgens jouw? Ik wacht op het antwoord, het wordt vast amusant.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juni 2012 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot het nationalistisch gespuis heb ik weinig uitstaans, trots of schuld over wat mijn voorouders deden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juni 2012 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat mijn PC zijn eigen leven leidt. Ik ben er zeker van dat jij zoveel anarchisten ontmoet hebt dat je met een 95% betrouwbaarheidsinterval kan aangeven dat ze allemaal lelijk zijn en stinken.
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juni 2012 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, anarchisten zijn niet voor totale vrijheid, dat zijn libertijnen.
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() Noam Chomsky beschouw ik niet als een scoutsboy.
![]() |
#433 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#434 |
Europees Commissaris
|
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juni 2012 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Minister-President
|
![]() Want revoluties zonder dat het gewone volk dat wil zijn de oplossing?
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() In feite moet je gewoon stoppen met ideologisch te denken, Christophe. Zo ben jij (en anderen met je) heel onaangenaam om mee te praten. Omdat jullie alles proberen te herleiden naar die verzameling stellingen die jullie per se als waar willen zien. En alles uit die optiek zien. Staat, slavernij, vrijheid, reactionaire elementen, keuze, dwang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Europees Commissaris
|
![]() Stemmen is nutteloos en toestemmen geregeerd te worden. Als al één van de idioten op dat briefje of schermpje mijn ideeën representeerde, dan zou ik nog niet stemmen.
Zoals men zegt: als stemmen iets veranderde, dan zouden ze het illegaal maken. Een hoop stront wat door elkaar schoffelen elke paar jaar, dat verandert niets.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juni 2012 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen zeker niet, maar Noam Chomsky is niet echt een anarchist denk ik. Hij heeft zeker anarchistische neigingen, geeft veel kritiek op het schoolsysteem in de VS etc., maar steunt een paar keer te vaak Staatsmonopolisatie.
![]() |
#440 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |