![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5781 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe niet zo hypocriet man.
"Met een angsthaas als jij hebben ze geen compassie." Je vriendje, Восход-1, zal geen compassie hebben met Macchiavelli. Een duidelijke bedreiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5783 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ooit al echt gevochten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5785 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden, je vecht liever tegen mensen die zwakker zijn dan jou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5787 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor.
Ik heb misschien wel een haarlengte van 4mm, maar ik loop niet rond met clownesque gabbervestjes en Thunderdome shirts. Ik ben altijd deftig gekleed. Het is niet omdat ik soms naar hardcore luister en naar hardcore feesten ga dat ik een gabber ben. Je moet eens naar zo een feestje gaan, daar zijn mensen van allerlei slag. Jouw racistische stereotyperingen en vooroordelen zijn aandoenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5789 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bedreiging? Ik probeer hem juist bij wijze van vriendendienst te waarschuwen voor een gevaar! Wat zijn jullie toch een ondankbare bende!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5791 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leukste is die mensen die om 5 uur s'morgens als vliegen beginnen te vallen door uitdroging en GHB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5792 |
Banneling
|
![]() Mijn haar is zo mogelijk korter als dat van jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is volgens jou de reden dat hardcore muziek enorm veel harddrugs aantrekt? Naar mijn mening meer dan andere genres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mij al opgevallen dat allochtonen mij soms raar bekijken.
Alsof ze daar racisme inzien. Er zijn ook bepaalde autochtonen die denken dat het een racistisch motief zou hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik denk dat dit komt omdat harde bassdrums van hardcore enorm bevredigend zijn onder pakweg speed of MDMA. Een eenvoudige, snelle en harde set is dan juist wat men nodig heeft om los te kunnen gaan. Ik zie het niet echt mogelijk om pakweg op rockmuziek, RnB of zelfs techno te dansen onder een grote dosis van die dingen. Op hardcore (en aanverwanten) en bij uitbreiding ook de hardere stijlen met een tragere bpm gaat dit wel heel goed en heeft het zelfs een wederzijds versterkend effect. Dan is het zo, en ookal is dit niet van toepassing op jou is het toch niet te ontkennen dat het zo is, dat in die milieus nogal wat marginaal volk tegenkomt dat wordt aangetrokken door het stoere imago van hardcore en de ruigere mensen die zich daarmee associeren. In die milieus zijn drugs bijna universeel geaccepteerd. Combineer die twee factoren en je krijgt een voedingsbodem voor gebruik. En dan begint het zich op te bouwen, he. Mensen die daarin terechtkomen gaan sneller drugs gebruiken, en plant het zich voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5796 |
Banneling
|
![]() Ja, ik weet het, dat kan heel snel zo'n effect hebben op mensen. Veel hangt ook van je kledij af, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is in dat milieu vrij veel marginaal volk ja. Ik heb daar echter geen schrik van, ik heb met die kerels nog nooit last gehad. Ik ben vrij groot kwa gestalte en vrij breed. Dat klinkt stoer, maar het is gewoon een feit. Ik vind het ook "verlossend" om soms eens tussen gewoon marginaal dom volk te staan. Als je begrijpt wat ik bedoel. Die kerels willen maar 1 ding, en dat is hakken op beukende beats. Simpel toch? Ik vind die muziek natuurlijk ook lekker, maar het neemt sterk af. Ik heb een vermoeden dat muzieksmaak aangeboren is. Bij de een maken de hersenen serotonine aan als ze boenke boenke horen, bij de andere als ze Metallica horen. http://www.youtube.com/watch?v=6qk660eCmww Luister eens naar dit. Ga naar 42 seconden en luister naar wat hij zegt. Een heerlijke plaat waar ze echt belachelijk op los gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij is het altijd een jeans met een shirt of een hemd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even toelichten waarom ik spreek over lichaamsbouw.
Marginale gabbers pikken er altijd de zwakste uit. Ik heb op een groot hardcore feest in Gent gezien dat enkele jumpstyle kindjes met hun coole petjes geïntimideerd werden op een heel brutale manier. Het was echt wel laf aangezien er een groot verschil was in lichaamsbouw. Die jumpstyle kindjes moeten natuurlijk ook beseffen dat komen jumpen op Angerfist een enorme provocatie is.
Laatst gewijzigd door Demper : 27 juni 2012 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voil?*, dat staat hier direct goed zè. onder de rubriek "wie dat het zegt!".
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |