![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben enkel de suggestie dat het om een drone zou gaan aan het ontkrachten. Dit is, voor zo ver dat ik er iets van ken, een sterk onware suggestie. Omdat niemand geinteresseerd is om van een Phantom F-4 een pilootloze verkenningsjager te maken. En telemetrie ofte telemechanica is het op afstand besturen van mechanische toestellen. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, mss zijn Turkse militaire piloten zeer goedkoop en erg willig... |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een piloot is bakken goedkoper dan een werkende UAV op basis van een jager met voldoende situational awareness voor interdictie. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar, Turkije zal wraak nemen indien een soortgelijk feit zich opnieuw voordoet... (*** Dreigen maar weiniig daden, en ze weten goed genoeg waarom,) nuff is nuff. USAtoday - Turkey threatens Syria with retaliation for downed jet ANKARA, Turkey (AP) – Turkey's prime minister, responding to the downing of a Turkish jet by Syrian forces, said Tuesday that Turkish military will respond to any future violation of its border by Syrian military elements. Dus, puntje bij paaltje; dit heeft geen enkel gevolg. Trouwens, mooi zo. |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Westerse coalitie houdt zogenaamd niet van het verliezen van "equipment & personnel", soms zijn deze meer waard dan enige gewone burgers. Dank U voor Uw repect, ik zal nog meer trachten te checken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat dan met 9/11 ? 9/11 gaf de regering Bush het perfecte excuus om Irak en Saddam Hoessein aan te vallen. Heeft de Amerikaanse regering opzettelijk de aanslagen van 9/11 laten doorgaan of zijn ze de opdrachtgevers ? We zullen het wellicht nooit weten. Het kwam de regering Bush alleszins goed uit. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pfff Turkije gaat effe de biceps willen laten zien...in de zin van "hou me tegen of ik slaag op Assad zijne smoel..en dat doet de rest van de nato landen uiteraard en voila eer gered"
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de weirdo's maar denken wat ze willen... Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juni 2012 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Foutje van Syrië dat wel eens zuur zou kunnen opbreken...
|
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Tegen schendingen van het luchtruim van een soevereine staat met militaire middelen én met duidelijk agressieve bedoelingen, mag gepast gereageerd worden: neerschieten.
Laatst gewijzigd door -Jo- : 27 juni 2012 om 00:06. |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Het aanvallen van een soevereine staat die een ander land geen kwaad berokkent, is te catalogeren als een daad van pure agressie. Maar gezien uw extremistische opvattingen hoeft dit niet te verwonderen zeker?
Laatst gewijzigd door -Jo- : 27 juni 2012 om 00:08. |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Admiral Chabanenko, een oorlogsschip van de Russen, zou het treiterend gedrag van de Turken beu geweest zijn.
(fig.: Admiral Chabanenko)
#117 |
Banneling
|
![]() Er zijn jaarlijks honderden transgressies van het luchtruim door Syrische jets. Moeten die allemaal neergehaald worden?
Turkije concentreert ttroepen aan de grens.Er zou wel eens een vrijzone kunnen komen voor de rebellen aan de grens....Beschermd door Turks vuur... Goed bezig, Assad... |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron? Je fantasie gaat op de loop tesamen met jouw provocaties. Turkije heeft nog geen schot gelost. Assad is wel erg behulpzaam net zijn agressie tegen Turkije. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juni 2012 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |