Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2012, 18:17   #181
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Vladimir Putin is gewoon ne hypocriet die Israël ziet als een klant voor zijn wapenindustrie. Ik denk dat hij gewoon op dat gebied de concurent van de VS wil worden in het leveren van wapens aan Israël.
Oud 30 juni 2012, 18:17   #182
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Moslimextremisten zijn niet echt dikke vriendjes van Moskou.
Dat is waar. Maar hier hebben de Russen wel gelijk.

Laatst gewijzigd door system : 30 juni 2012 om 18:34.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 18:22   #183
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Definieer eens 'praten als een Jood'
De typische hasbarah internet warriors die de voorgekauwde standaard staatspropaganda en leugens herpapegaaien. Doelbewust de publieke opinie trachten te sturen en vooral, te misleiden en manipuleren.

En je hebt dan idiote zionisten die dat ook doen, maar enkel joden gaan een stapje verder, waaronder guercus dus, wanneer het niet goed lukt, zelden eigenlijk, die opinie in hun voordeel te sturen. Dan wordt er de holocaust bijgehaald en lachwekkende termen als antisemiet ed gebruikt. Het slachtoffertje spelen. Allez, je weet wel.

Laatst gewijzigd door Kasumi : 30 juni 2012 om 18:25.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 18:31   #184
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Moslimextremisten zijn niet echt dikke vriendjes van Moskou.
Extremisten tout court zijn uiteindelijk niemands vriendjes.
Daar iedereen persoonlijke vragen aan het stellen is...Hoe kom jij eigenlijk
aan een Mongools of eventueel Afghaans pseudo?
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 18:33   #185
Nihilibili
Burger

Nihilibili's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
De typische hasbarah internet warriors die de voorgekauwde standaard staatspropaganda en leugens herpapegaaien. Doelbewust de publieke opinie trachten te sturen en vooral, te misleiden en manipuleren.

En je hebt dan idiote zionisten die dat ook doen, maar enkel joden gaan een stapje verder, waaronder guercus dus, wanneer het niet goed lukt, zelden eigenlijk, die opinie in hun voordeel te sturen. Dan wordt er de holocaust bijgehaald en lachwekkende termen als antisemiet ed gebruikt. Het slachtoffertje spelen. Allez, je weet wel.
Van de holocaust gesproken, wat is je mening trouwens over het aantal slachtoffers? En acht je antisemisme een term die men uit de mouw heeft geschud om bepaalde huidige situaties naar de hand te zetten?
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 18:35   #186
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Extremisten tout court zijn uiteindelijk niemands vriendjes.
Daar iedereen persoonlijke vragen aan het stellen is...Hoe kom jij eigenlijk
aan een Mongools of eventueel Afghaans pseudo?
Vroeger was ik een enorme fan van de Mongolen en dat leidde uiteindelijk tot mijn huidige interesse in Rusland.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 18:43   #187
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Van de holocaust gesproken, wat is je mening trouwens over het aantal slachtoffers? En acht je antisemisme een term die men uit de mouw heeft geschud om bepaalde huidige situaties naar de hand te zetten?
Ik leef niet in een vrij land, er is mij enkel toegestaan het voorgekauwde te herhalen. Mijn mening kan ik dus niet geven.

Het is een belachelijke term om als anti joods te fungeren, daar niet enkel joden semieten zijn of kunnen zijn, dat al om te beginnen. Antisemetisme bestaat wel, maar het wordt maar al te graag overdreven ook. Of misbruikt om dingen naar hun hand te zetten.

Ik bedoel, om aan te tonen dat antisemetisme werkelijk leeft, hoeveel joden zijn er al niet betrapt met het zelf bekladden van swastikas bvb?
Oud 30 juni 2012, 18:48   #188
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik leef niet in een vrij land, er is mij enkel toegestaan het voorgekauwde te herhalen. Mijn mening kan ik dus niet geven.

Het is een belachelijke term om als anti joods te fungeren, daar niet enkel joden semieten zijn of kunnen zijn, dat al om te beginnen. Antisemetisme bestaat wel, maar het wordt maar al te graag overdreven ook. Of misbruikt om dingen naar hun hand te zetten.

Ik bedoel, om aan te tonen dat antisemetisme werkelijk leeft, hoeveel joden zijn er al niet betrapt met het zelf bekladden van swastikas bvb?
Suggestie: probeer het eens in Syrië. Of Iran. Pakistan zou ook nog leuk zijn.
Oud 30 juni 2012, 18:49   #189
Nihilibili
Burger

Standaard

Citaat:
U hebt het recht te twijfelen. Twijfelt u aan de holocaust zelf of aan de 6 miljoen?
Oud 30 juni 2012, 18:54   #190
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Suggestie: probeer het eens in Syrië. Of Iran. Pakistan zou ook nog leuk zijn.
Waarom specifiek die? De belachelijke negationismewet is slecht in een beperkt klein aantal landen in werking. Vooral daar waar ze druk konden zetten, uiteraard.
Oud 30 juni 2012, 18:55   #191
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
U hebt het recht te twijfelen. Twijfelt u aan de holocaust zelf of aan de 6 miljoen?
Je hebt het de eerste keer ook wel begrepen, ik ga me niet onnodig herhalen.
Oud 30 juni 2012, 19:05   #192
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

"Het Joodse verleden is gegraveerd in de stenen van Jeruzalem"

ja ? so what ?
Het Joodse heden ook. Dat is wat het allemaal zo mooi maakt.
Oud 30 juni 2012, 19:05   #193
Nihilibili
Burger

Standaard

Citaat:
Je hebt het de eerste keer ook wel begrepen, ik ga me niet onnodig herhalen.
Bedankt dat u toegeeft een negationist te zijn. Miljoenen Joden die in Europa leefden, in vele Oost-Europese steden alleen al vaak honderdduizenden zijn dus niet vermoord en hebben nooit bestaan volgens u. Hoe diep moet de haat, de afgunst zitten wanneer men zoiets beweert? En u durft dan nog te zeggen dat het woord antisemiet misbruikt wordt.

Uw extremisme staat gebeiteld in deze topic en op deze site. Geen enkel woord die u voortaan nog uit met betrekking tot Israël of het Jodendom zal nog de minste geloofwaardigheid hebben. U hoort thuis in het kamp van de moejahedin, verhuize naar hun oorden en misschien zal u daar wel in 'vrijheid' kunnen leven! Fin.
Oud 30 juni 2012, 19:09   #194
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En finaal de Derde Tempel op de plaats van de Omar-Moskee neer te poten.

De Joodse hidden agenda: de Derde Tempel.
Was het maar waar! Spijtig genoeg gaan ze hier niet voor ...
Oud 30 juni 2012, 19:12   #195
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt dat u toegeeft een negationist te zijn. Miljoenen Joden die in Europa leefden, in vele Oost-Europese steden alleen al vaak honderdduizenden zijn dus niet vermoord en hebben nooit bestaan volgens u. Hoe diep moet de haat, de afgunst zitten wanneer men zoiets beweert? En u durft dan nog te zeggen dat het woord antisemiet misbruikt wordt.

Uw extremisme staat gebeiteld in deze topic en op deze site. Geen enkel woord die u voortaan nog uit met betrekking tot Israël of het Jodendom zal nog de minste geloofwaardigheid hebben. U hoort thuis in het kamp van de moejahedin, verhuize naar hun oorden en misschien zal u daar wel in 'vrijheid' kunnen leven! Fin.
Ik heb mijn mening niet eens gegeven. U vult het naar zelf believen in. Meer is dat niet.

Precies of uw mening aangaande Israel is van enig belang hier of heeft enige geloofwaardigheid. Ge herhaalt de staatspropaganda.
Oud 30 juni 2012, 19:30   #196
Francientje
Minister

Standaard

Nee, inderdaad niet. Hoe komen jullie er verdraaid bij te suggereren dat Israel andermans
gebedshuizen naar de bliksem wil helpen?
Israel is omringd door moslimburen. Het heeft er alle belang bij met die buren op goede
voet te staan, zoals die buren er alle belang bij hebben met Israel op goede voet te
staan.
De oudste overeind staande synagoog bevindt zich in Tunesie.En wordt beschermd en
bewaakt door ...moslims.
Israel zal natuurlijk hetzelfde doen voor de moskeeen op haar grondgebied!
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 19:32   #197
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat de staat Israël anno 2012 nog bestaat heeft het louter te danken aan haar militaire superioriteit, en ijzersterke band met de VS. Het moet wel opgemerkt dat Israël puur militair gezien (steun, levering van materiaal en know how even voor het gemak terzijde) geen hulp van de VS nodig heeft om onlusten aan haar grenzen of zelfs offensieve aanvallen van strijdkrachten van buurlanden neer te slaan.

Met conventionele oorlogsvoering is geen enkel land in het Midden-Oosten een match voor het IDF. Nucleair is er wel een dreiging, zowel vanuit terroristische als Iraanse hoek. Weliswaar zal de dreiging de komende jaren hoogstens uit één of hoogstens enkele 'crude devices' van luttele kilotons bestaan, terwijl er een mogelijkheid is dat Israël over tientallen, mogelijks enkele honderden strategische en thermonucleaire wapens beschikt. Een crude device (gelanceerd op een niet-nauwkeurige verbeterde Russische Scud, of binnengesmokkeld door terroristen - trouwens gezien het Israëlisch veiligheidsapparaat hoogst onwaarschijnlijk) zou trouwens thermonucleair beantwoord worden indien Israël over deze wapens beschikt.

Dus, de toekomst? De toekomst van Israël is voorlopig gegarandeerd, ondanks het feit dat de staat onder constante druk staat. Het zal er zoals steeds op aankomen om de komende jaren diplomatiek verfijnd te werk te gaan, en militair niet de minste zwakte te tonen. Indien Iran niet plooit ware het trouwens wenselijk om na de Amerikaanse verkiezingen die bedreiging militair te elimineren.
Nogal een contradictie met gans uw post. Kunnen ze hun vuile zaakjes niet zelf oplossen? Waarom zouden Amerikanen daarvoor hun bloed moeten verspillen in de vleesmolen?
Oud 30 juni 2012, 19:34   #198
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Hoe komen jullie er verdraaid bij te suggereren dat Israel andermans
gebedshuizen naar de bliksem wil helpen?
Dat beeld zal ontstaan zijn, uit de talloze bulldozeringen van de inheemse bevolking aldaar...
Oud 30 juni 2012, 19:45   #199
Nihilibili
Burger

Standaard

Citaat:
Nogal een contradictie met gans uw post. Kunnen ze hun vuile zaakjes niet zelf oplossen? Waarom zouden Amerikanen daarvoor hun bloed moeten verspillen in de vleesmolen?
Waar zeg ik dat de Amerikanen het moeten doen? Ik bedoel daarmee gewoon dat men best wacht tot na de verkiezingen zodat het niet dé verkiezingstopic wordt. En doe nu geen moeite om al mijn posts uit te spitten om erin te lezen wat u graag wil horen.

U bent een extremist, met uw negationisme bent u qua gedachten zelfs gevaarlijker dan de nazi's, G'd vervloeke hen. U verdedigt en verheerlijkt de mullahs. Sluier uzelf en ga ginds wonen mens, u bent hier niet op uw plaats en bent door het gros van de Belgische bevolking nog veel minder gewenst!
Oud 30 juni 2012, 19:46   #200
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat de staat Israël anno 2012 nog bestaat heeft het louter te danken aan haar militaire superioriteit, en ijzersterke band met de VS. Het moet wel opgemerkt dat Israël puur militair gezien (steun, levering van materiaal en know how even voor het gemak terzijde) geen hulp van de VS nodig heeft om onlusten aan haar grenzen of zelfs offensieve aanvallen van strijdkrachten van buurlanden neer te slaan.

Met conventionele oorlogsvoering is geen enkel land in het Midden-Oosten een match voor het IDF. Nucleair is er wel een dreiging, zowel vanuit terroristische als Iraanse hoek. Weliswaar zal de dreiging de komende jaren hoogstens uit één of hoogstens enkele 'crude devices' van luttele kilotons bestaan, terwijl er een mogelijkheid is dat Israël over tientallen, mogelijks enkele honderden strategische en thermonucleaire wapens beschikt. Een crude device (gelanceerd op een niet-nauwkeurige verbeterde Russische Scud, of binnengesmokkeld door terroristen - trouwens gezien het Israëlisch veiligheidsapparaat hoogst onwaarschijnlijk) zou trouwens thermonucleair beantwoord worden indien Israël over deze wapens beschikt.

Dus, de toekomst? De toekomst van Israël is voorlopig gegarandeerd, ondanks het feit dat de staat onder constante druk staat. Het zal er zoals steeds op aankomen om de komende jaren diplomatiek verfijnd te werk te gaan, en militair niet de minste zwakte te tonen. Indien Iran niet plooit ware het trouwens wenselijk om na de Amerikaanse verkiezingen die bedreiging militair te elimineren.
En vanwaar die voorspelbare ingestudeerde verwijzing naar Iran steeds?

De moslims hebben reeds een "nucleare umbrella" als ze dat willen: Pakistan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be