![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik vind 't toch een beetje racistisch van u om die arme nachtwinkeluitbater voor een schamele 10 euro te gaan verklikken, C2C.
Mijn mening hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Dacht ge dat ik daar zelf niet zo over dacht? Maar nogmaals, de politie doet waarschijnlijk professioneel z'n werk. Mijn aangifte gaat géén rechtstreeks gevolg hebben. Enkel wanneer er meerdere van dergelijke aangiften binnenkomen, zal de uitbater een probleem hebben. Ik ben zeker geen rechtse zak die voor het minst naar de flikken loopt. Maar als er ergens een crimineel geurtje hangt, dan mag de Staat van mij optreden.
Laatst gewijzigd door C2C : 2 juli 2012 om 20:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon aangeven bij de politie, met vermelding met de vermoedelijke lokatie van ontvangst.
Maar het resultaat blijft hetzelfde, die €10 bent U kwijt.
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
"Internationaal moslimnetwerk voert met supercomputers sociale experimenten uit op Europeanen." Voil�*, we zijn vertrokken!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben dom geweest door vorige keer in de gauwte dat biljet blindelings aan te nemen. Pas vandaag valt mijn frank, en vind ik het gedoe ook een beetje verdacht. Enfin, doet de politie daar iets nuttigs mee, en is het wel de moeite om daar tijd in te steken.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het zelf al gezegd, die winkeluitbater zal ontkennen dat dat briefje van bij hem komt, maar als er verschillende klachten binnenlopen over diezelfde winkel dan lig je misschien mee aan de basis van het oprollen van een heel netwerk valsemunters. Misschien wel tot in Bergen en Charleroi, en je weet wel wie, toe ! Hoe cool is dat ?
![]() Tenzij je dat briefje als souvenir wil houden, breng het naar de politie of een bank, die moeten dat naar de centrale bank sturen waar men alle varianten van valse biljetten analyseert, logt en zo patronen over heel Europa kan vaststellen.
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik dat biljet gewoon bijhou. Het heeft iets charmants. Zo'n echt juridisch bewijsstuk, met vingerafdrukken en al, gewoon in uw huiskamer hebben liggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemakkelijker gezegd dan gedaan
![]()
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() met een smile bij de pakistaan binnengelopen
en bedrogen weer buiten |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Normaal papier kraakt altijd, er zit dus een RFID tag in. Zo spoedig mogelijk in zilverpapier bewaren!
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supercomputers?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 juli 2012 om 04:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Vroeger kon men 'kleine criminaliteit' aangeven via Police-on-web. Ik ben zjust nog eens gaan kijken op die site en nu moet men blijkbaar al een account aanmaken.......en de lijst van 'kleine criminaliteiten' is fors verminderd.....
Maar ik zou toch maar aangifte doen....Als dat daar nog meer zou gebeuren en de gedupeerden dienen telkens klacht in, dan schieten 'ze' misschien toch ooit eens in actie..... ![]() P.s. leg dat geld hier op de toog, geen kat ziet het verschil .....en 't is dan toch nuttig besteed.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 juli 2012 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Het kost al 10 euro om naar het politiekantoor te gaan.
![]() en dan ben je in het totaal 20 euro kwijt. Laatst gewijzigd door perzie : 5 juli 2012 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
"Laf" vind ik in deze een hilarisch woordgebruik.
![]() |
![]() |