![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp de heisa niet rond deze opschepper. moet je daarvoor staken ?
Laat die men gewoon in zijn cel zitten tot hij is uitgeraasd Ik zou mij als gevangenis bewaker niet laten intimideren en bespuwen , ik liet hem gewoon in zijn cel zitten met een fles water en zijn bordje eten door het luikje , en verder geen poeha er rond . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als het van mij afhing werd die gevoederd met een riek of zoals de leeuwen in de zoo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 juli 2012 om 12:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Dat moet toch wel een bijzonder erg geval zijn. In mijn morbide curiositeit vraag ik mij af hoe die mens zich dan concreet gedraagt. Cipiers e.d. zullen toch wel wat gewend zijn, dus het moet toch wel zeer erg zijn als die moord en brand schreeuwen en er zo snel mogelijk vanaf willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De officieren bedoel je?
Over de soldaten, dat weet ik niet, er zal al wel wat verandert zijn sinds mijn dagen. Toen was het alleszins een zottekesspel, in die dagen, als men volk nodig had om ergens te gaan kuisen of de afwas te doen dan trok de compagniecommandant de venster open en wie daar dan toevallig passeerde die kreeg vijf dagen. Hup en je was gestraft, je kon gaan kuisen. Geen uitleg over uw "misdaad," geen beroep, gewoonweg, gij daar! Vijf dagen!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwart schaapke toch. Ze waren allemaal tegen u, hè? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ok, als je er echt niet serieus over kan praten dan laten we het toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() U gebruikt dezelfde handtekening op verschillende fora. Wat uiteraard geen probleem hoeft te zijn, ik bemerk het maar even.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ja maar waarom word die zo speciaal gepest, de Farid ?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Curieus wie het eerst zou plooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie, als lang gestrafte, zit men normaal in gevangenissen waar het regime tamelijk los is. Ik bedoel hiermee dat men in gevangenissen zoals Leuven een cel heeft die men zelf kan inrichten. Ze verkopen daar aan de gevangenen TV's, stereo's, computers, koffiezetapparaten en dergelijke meer. Die mensen hebben gewoonlijk alles wat ze willen binnen uiteraard bepaalde regels. In de morgen zet men die hun celdeur open en kunnen die op hun gang rondlopen om met de anderen te kaarten, praten, koffie drinken en dergelijke meer tot in de avond, dan sluit men ze weer op in hun eigen cel. Die mensen richten hun cel zo goed mogelijk in om hun lange straf door te komen als menselijk wezen. Bij Farid maakt men dat onmogelijk door hem alle drie maand te verhuizen, zuiver en alleen om hem te koeioneren.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() En waar heeft de stakker dat aan verdiend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's die zot die enkele jaren geleden zijn ex gijzelde met een handgranaat. Naar het schijnt gedraagt hij zich dagelijks als een volleerde psycho. Waarom noemen ze hem "Farid le Fou" denk je?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 3 juli 2012 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg het maar.
En als je toch bezig bent, zeg dan gelijk wat verschil het uitmaakt in welke gevangenis dat hij zit, want als puntje bij paaltje komt, dan zit hij in een cel bewaakt door cipiers. Dus ja, zeg het maar.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 juli 2012 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En die soap blijft maar duren. Leuk, ik ben benieuwd hoe dat zal evolueren, want ik kan me voorstellen dat geduld plots op zal zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat men gewoon niets met Farid zijn grilletjes te maken wilt hebben. Ik denk dat het eerder Farid is die het hen onmogelijk maakt dan zij die het Farid onmogelijk zouden maken. Denk je niet? Indien Farid zich wat inschikkelijker zou opstellen, dan doen de anderen dat ook. Zeker weten! ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Kost toch wat teveel al die taxi's dat brengt die kerel nooit op
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |