![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt er een karikatuur van. ALs ik denk aan Roemenen denk ik aan ongewassen bedelaars in een afgeleefde Adidas trainingsbroek en knalwitte sportschoenen van een onbekend merk. De wereld is niet zo binair als u wel laat uitschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() gevolgd door
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roemenen, Oekraïeners, Russen, Georgiërs, etc. daarentegen zijn erg gastvrij. Ik heb een tijdje (iets meer dan een maand) in Zwitserland gewoond, verschrikkelijk. Je bent al bang om je cigarettenpeukje te laten vallen op straat, en o wee als je muziek durft op te zetten na 22 u... Daarnaast is het leven hondeduur, en zijn de mensen beleefd maar koud, moeilijk om er vrienden te maken. Laatst gewijzigd door tomm : 4 juli 2012 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Roemenen in België zijn grotendeels zigeuners en inderdaad zijn niet echt goed voor het imago van Roemenië. Het enige dat ik kan zeggen is dat je eens naar RoemeniË zelf moet gaan, en buiten de grote steden, leer enkele woorden Roemeens en je zult een bijzonder gastvrij, interessant, warm en leuk volk leren kennen, en steeds willen terugkeren. Dat geldt trouwens net zo goed voor Rusland, Oekraïne, etc.
Laatst gewijzigd door tomm : 4 juli 2012 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
In Bern is afval op straat, vandalisme en grafitti een reuzeprobleem, maar het linkse stadsbestuur doet er niks aan. Integendeel. Als je maar links genoeg bent gelden de wetten voor je niet. Ik denk dat jij je dus in Bern thuis zou voelen... Wat dat "geen muziek na 22 u betreft", wel we hebben hier gisteren avond in de hele stad naar de Red Hot Chili Peppers mogen luisteren... En dat hondeduur, wel ja, dat is wat je krijgt als je horeca en winkelpersoneel een degelijk loon geeft. Dat geld moet van ergens komen. Toen ik naar Zwitserland ging wonen was de levensduurte daar ongeveer 20% hoger dan in België. Maar de nettolonen zijn veel hoger, dus uiteindlijk is je koopkracht hoger. Nu is het land inderdaad een stuk duurder geworden, maar is het de schuld van de Zwitsers dat de Eurozone zo een puinhoop is?
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste Oost-Europeanen doen niet anders dan zigeuners stigmatiseren. Meestal, helaas, hebben ze daar goede redenen voor. De meeste zijn ookj erg blij dat er heel veel naar West-europa trekken. Toch één goed gevolg van hun toetreding tot de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn muziek stond heus niet zo luid, en m'n vrienden praatten heus niet zo hard. Maar na 22 u een feestje houden thuis past duidelijk niet in het Zwitserse ultra-saaie kader. Maar Zwitsers in Thailand, Rusland, etc. maken het meestal erg bond. Typisch: in hun eigen land mogen ze niets, worden ze machines, al die frustaties komen dan los als ze in het buitenland zijn. Doet me denken aan Saudi ArabiË. Ik wens Zwitserland HEEL VEEL Oost-Europese zigeuners toe. ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 4 juli 2012 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je nou eens consequent zou zijn in uw standpunten dan hadden uw bijdragen tot dit forum toch tenminste een beetje geloofwaardigheid ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |