Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2012, 12:35   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

dit is natuurlijk stigmatiserend.
Er zit uiteraard geen enkel Igor in de cel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2012, 12:37   #22
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
We zijn nu aan het tweede luik van de campagne. De eerste was het geld zit in de pocket van mohammed. Het tweede gaat over kriminaliteit. Met die tweede affiche zie ik niet onmiddelijk een probleem.
De affiches geven enkel het gezicht (waarvan de ogen bedekt zijn met een band waarop naam en "vak" staat.
Er is een met als tekst
- Igor S, inbreker
- Saïd L overvaller
- Frans V kinderverkrachter
- Malik G Drugdealer

geen Mohammed geen zak met geld te zien; Weer de uitmuntende expertice van het NVa?
Oud 6 juli 2012, 12:38   #23
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah, die campagne heb ik nog niet gezien van het VB. Ik dacht dat het CGKR het had over de campagne waarin mensen afgebeeld staan (onherkenbaar gemaakt) waarbij staat. "Dief, achter de tralies zonder pardon" of "Pedofiel, levenslang zonder pardon" enz. Ik had het daarover. Waar heb jij de campagne gezien met geld in de pocket van Mohammed?
Citaat:
Beste vrienden,

Vorig jaar kwamen meer dan 110.000 nieuwe vreemdelingen waarvan bijna 60 % uit niet EU-landen naar ons land. De immigratievloedgolf richting ons land neemt immers jaar na jaar toe terwijl in 1987 slechts 39.000 vreemdelingen naar hier immigreerden waren er dat in 1997 al 53.000 en in 2007 109.000. Het is niet normaal dat terwijl het aantal werklozen sinds vorig jaar in Vlaanderen met 26.000 is toegenomen, we tienduizenden en tienduizenden nieuwe vreemdelingen binnen halen. Het is niet normaal dat terwijl we de Vlamingen vragen om de buikriem aan te halen we aan 42.000 niet-Europese vreemdelingen voor 365 miljoen Euro werkloosheidsvergoedingen uitkeren. Het is niet normaal dat terwijl er 70.000 Vlaamse gezinnen vier tot vijf jaar moeten wachten op een sociale woning bijna 33 % van de sociale woningen worden toegewezen aan vreemdelingen en asielzoekers goed voor een totaal bedrag van 183 miljoen Euro. Het is niet normaal dat terwijl bejaarden en werklozen geen jobkorting krijgen van de Vlaamse regering we 262 miljoen Euro betalen aan OCMW-steun voor illegalen en asielzoekers. Het is niet normaal dat terwijl er 17.000 gehandicapten wachten op een persoonlijk assistentiebudget en begeleiding we jaarlijks 176 miljoen Euro belastingsgeld moeten uitgeven omdat 38,5 % van de gedetineerden die in onze gevangenissen verblijven niet-Europese vreemdelingen zijn. De immigratie-invasie van niet-Europese vreemdelingen naar ons land kost de Vlaamse belastingsbetaler minimaal 2 miljard Euro. Op de vraag waar is de poen van uw pensioen ligt het antwoord voor de hand: in de pocket van Mohammed!
Oud 6 juli 2012, 12:40   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
M.a.w. niet het al-of-niet-racistisch-zijn is het argument om een klacht neer te leggen, maar wel of het politiek en financieel uitkomt.....
Hoe noemt men zoiets;..hypocriet ??????
Het inquisitiecentrum van het CGKR is dan ook nooit bedoeld geweest om "gelijke kansen" mogelijk te maken, wel om bepaalde politieke doelstellingen te realiseren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2012, 12:40   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op de vraag waar is de poen van uw pensioen ligt het antwoord voor de hand: in de pocket van Mohammed!
en waar zou de poen van mijn pensioen anders liggen? in Turkije?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2012, 12:41   #26
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah, die campagne heb ik nog niet gezien van het VB. Ik dacht dat het CGKR het had over de campagne waarin mensen afgebeeld staan (onherkenbaar gemaakt) waarbij staat. "Dief, achter de tralies zonder pardon" of "Pedofiel, levenslang zonder pardon" enz. Ik had het daarover. Waar heb jij de campagne gezien met geld in de pocket van Mohammed?
Die was daarvoor. Die posters zijn nu overplakt met degene die jij nu refereert. Met die laatste heb ik dus ook geen probleem. Met de eerste in c ook niet, maar daar zoek je gewoon problemen mee.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2012, 12:45   #27
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Klacht indienen en zo nog meer VBaanhangers creëren is geen optie. Ze nog meer haat laten spuien tegenover een bepaalde, geviseerde bevolkingsgroep is ook geen optie.

Ik denk persoonlijk dat zulke acties van het VB er alleen maar voor zullen zorgen dat meer mensen afstand nemen van hun belachelijke, marginale discours. Wie neemt die mensen nog serieus?
Ik denk dat er nog heel veel mensen hen serieus nemen, ik zie ook niet in waarom men hen niet serieus zou nemen. Ze kaarten uiteindelijk wel problemen aan die bestaan, al doen ze dat niet op een goede manier. Zoals bijvoorbeeld met die halal bbq. 100% gelijk om daartegen te protesteren, maar geen gelijk om die school daarvoor binnen te vallen.
Oud 6 juli 2012, 12:46   #28
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn nu aan het tweede luik van de campagne. De eerste was het geld zit in de pocket van mohammed. Het tweede gaat over kriminaliteit. Met die tweede affiche zie ik niet onmiddelijk een probleem.
U beseft toch dat u aan het liegen bent?
Oud 6 juli 2012, 12:47   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Klacht indienen en zo nog meer VBaanhangers creëren is geen optie. Ze nog meer haat laten spuien tegenover een bepaalde, geviseerde bevolkingsgroep is ook geen optie.

Ik denk persoonlijk dat zulke acties van het VB er alleen maar voor zullen zorgen dat meer mensen afstand nemen van hun belachelijke, marginale discours. Wie neemt die mensen nog serieus?
Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding. Het VB is zowat het enige dat nog uit hun mond komt.
Oud 6 juli 2012, 12:47   #30
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
De affiches geven enkel het gezicht (waarvan de ogen bedekt zijn met een band waarop naam en "vak" staat.
Er is een met als tekst
- Igor S, inbreker
- Saïd L overvaller
- Frans V kinderverkrachter
- Malik G Drugdealer

geen Mohammed geen zak met geld te zien; Weer de uitmuntende expertice van het NVa?
Man het is zelfs al op televisie geweest. Ken uw eigen partij.
Oud 6 juli 2012, 12:49   #31
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en waar zou de poen van mijn pensioen anders liggen? in Turkije?
In wallonië misschien ? Bij de ambtenaren ? , ...
Oud 6 juli 2012, 12:50   #32
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
U beseft toch dat u aan het liegen bent?
Neen, dat doe jij, ik heb het zelf gezien nog niet zo lang geleden.
http://www.medium4you.be/In-de-pocket-van-Mohammed.html

Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 juli 2012 om 12:51.
Oud 6 juli 2012, 12:54   #33
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dus. U liegt. Deze uitspraak deed FDW tijdens een toespraak. That's it! Daar werd nooit een campagne aan opgehangen. Overigens, deze uitspraak dateert van 2009.
Oud 6 juli 2012, 12:56   #34
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er nog heel veel mensen hen serieus nemen, ik zie ook niet in waarom men hen niet serieus zou nemen.
Groeperingen die oproepen tot haat zouden inderdaad op de korrel moeten worden genomen. Of het VB nog door zoveel mensen serieus wordt genomen, zullen we in oktober wel vernemen.
Citaat:
Ze kaarten uiteindelijk wel problemen aan die bestaan, al doen ze dat niet op een goede manier.
Fout. Ze scheren iedereen over eenzelfde kam en wakkeren haat aan. Er zijn ook andere manieren om zaken aan te kaarten.
Citaat:
Zoals bijvoorbeeld met die halal bbq. 100% gelijk om daartegen te protesteren,
Van een N-VA'er verwondert me dat niet. Het verschil tussen een VB'er en een N-VA'er is klein. In deze zaak bepaalt de school nog steeds zelf watvoor vlees ze aanbieden. Maar ik vind persoonlijk ook wel dat leerlingen die geen halal wensen te eten, de kans zouden moeten krijgen om niet-halal te eten.
Citaat:
maar geen gelijk om die school daarvoor binnen te vallen.
Maar best.
Oud 6 juli 2012, 12:57   #35
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit 2009, helemaal geen 'eerste luik' van de huidige campagne dus... U bent dus maar wat uit uw nek aan het lullen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2012, 12:57   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus. U liegt. Deze uitspraak deed FDW tijdens een toespraak. That's it! Daar werd nooit een campagne aan opgehangen. Overigens, deze uitspraak dateert van 2009.
Neen u liegt. Er hebben nog niet zo lang geleden posters in het straatbeeld gehangen met dezelfde slogan. Trouwens dat is helemaal het punt niet. U ontkent dan toch al niet dat het een slogan van het VB is. Dat is het punt net.
Oud 6 juli 2012, 12:57   #37
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Deze uitspraak deed FDW tijdens een toespraak. That's it! Daar werd nooit een campagne aan opgehangen.
Dat dacht ik ook, ja.
Oud 6 juli 2012, 12:59   #38
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen u liegt. Er hebben nog niet zo lang geleden posters in het straatbeeld gehangen met dezelfde slogan. Trouwens dat is helemaal het punt niet. U ontkent dan toch al niet dat het een slogan van het VB is. Dat is het punt net.

Waarom vind ik die, als grafisch vormgever van de partij, die dan niet terug in onze archieven? Kerel toch!
Oud 6 juli 2012, 13:02   #39
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom vind ik die, als grafisch vormgever van de partij, die dan niet terug in onze archieven? Kerel toch!
Doet er niet toe die slogan komt van jullie. of niet soms. Of die poster er nu heeft gehangen is helemaal mijn punt niet. Desalniettemin dacht ik dat ik hem gezien had, als ik hem vind zal ik hem tonen. En anders dan heeft u gelijk dat er geen poster is, maar dat verandert weinig tot niets aan de zaak.
Kerel toch.
Oud 6 juli 2012, 13:06   #40
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

dit is natuurlijk stigmatiserend.
Er zit uiteraard geen enkel Igor in de cel.
LOL ik heb die affiche al een paar keer voorbij gereden maar mijn frank viel niet dat het van't VB was. Ik dacht dat het weer een of andere vlaamse film was
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be