![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
NVA zal je niet snel een school zien binnenvallen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 juli 2012 om 13:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat goedkope drama altijd weer.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan die mensen van het centrum die gewoon de maskers laten vallen; ze willen wel klacht neerleggen maar alleen als ze daarmee het VB kunnen schaden want anders doen ze het niet.
Het gaat dus niet over "de slachtoffers," in tegendeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het CGKR wil dus een rechtzaak aanspannen omwille van de huidige campagne. "de zakken van Mohammed" maken daar geen deel van uit. Uw bewering op dat vlak is dus simpelweg vals en we kunnen dus meteen besluiten dat de grond waarop het CGKR zijn aanval op het VB wil openen te belachelijk is voor woorden, want er is helemaal niks racistisch aan. Verder ga ik er ook geen woorden meer aan vuilmaken en het zou u sieren moest je je ongelijk in deze kunnen toegeven. Dergelijke praktijken kan ik maar matig apprecieren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden ze trouwens uitgelegd hebben wat halal juist is & hoe die dieren geslacht worden?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb daar ook nooit een poster van gezien hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik heb zo'n flauw gedacht dat hij het volgend schooljaar niet meer aandurft om weer zo'n halal BBQ te organizeren: hij zou wel eens in een monocultureel clubje kunnen terechtkomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juli 2012 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 6 juli 2012 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent dus geen leugenaar. En die poster is er inderdaad niet, alle sporen zijn van 2009. Heeft de VRT die beelden pas terug opgevist want ik kom er toch niet zomaar op he. In alle geval er is blijkbaar geen poster geweest met de pocket van mohammed als slogan. Mijn verontschuldiging voor het verstrekken van verkeerde informatie. Het was niet mijn bedoeling. Bert Deckers is geen leugenaar. En ik heb mij in deze vergist. Is dit een voldoende rechtzetting op die manier ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 juli 2012 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik kan ze niet meer terugvinden dus ik zal het me dus toch ingebeeld moeten hebben. Als die er wel was zou dat makkelijk terug te vinden moeten zijn. In alle geval de slogan van De Winter is wel blijven hangen bij mij. En die slogan op zich vind ik dus wel racistisch.
|
![]() |
![]() |