![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Iedereen mag alles met eno2
Ik gebruik mod niet meer. Alleen een uitzondering gemaakt voor Edwin en Boxoa-1 op bijna een jaar tijd. Aangezien mijn RD tegen jou, in tegenstelling van dat tegen Edwin, niet succesvol was, sta je nu op mijn negeerlijst. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juli 2012 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat uw opmerking betreft: er zijn best wel werkgevers die hun werknemers de kans geven om hun talenkennis te verbeteren hoor. Vb van een bedrijf dat echt inspanningen doet op dat vlak is Colruyt. Mijn dochter werkt op de klantendienst en heeft gedurende 1 jaar wekelijks een "bijscholing" Frans gekregen. Uiteraard volledig door Colruyt betaald. Dit gebeurde gewoon tijdens de werkuren trouwens. Als ik me goed herinner was dat 2u/week. Natuurlijk was het Frans dat ze onderwezen kreeg typisch gericht op het werk dat ze uitvoert. (telefonisch klanten te woord staan die vragen/klachten hebben). Zo van: "Madame, notre dépliant vous sera envoyé encore aujourd'hui même"". ![]() ![]() Enfin: er zijn echt wel werkgevers die het nut inzien om hun personeel hun talenkennis te verbeteren/verbreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lig je er van wakker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga bij de Colruyt werken eh!!!
Ik kan een goed woordje voor u doen bij de Jef trouwens!! ![]() Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 6 juli 2012 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel, dzjue, misschien toch nog maar eens kijken naar hun vacatures.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, den eno is honderd keer slummer dan heel't treiterforum bijeen in't kwadraat.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als ge wilt bel ik eens naar de Jef se. Die woont hier wat verder trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij trekt leeftijd gelijk aan bejaard zijn, maar het gaat erom hoe je geestelijk nog bent hè. Ik ken een vrouw van 90, en daar kun je gewoon serieus een gezellige avond mee hebben. Die vrouw is knettergek, zij is mijn voorbeeld hoe ik wil zijn als ik oud ben. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga uw gang, ik ga dat nog eens bekijken, se, volgende week. Ne keer spontaan solliciteren. Ge moogt daar mee lachen, he, maar Colruyt staat voor mij in de top 3 van de werkgevers die ik ooit gehad heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |