![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Is het geen homohaat, dan is het vrouwenhaat, of haat tegen de Westerse cultuur. En wat criminaliteit betreft staan jullie in de top 3. Wedden dat die criminaliteit bovendien racistisch geïnspireerd is? Maw hoofdzakelijk gepleegd op kaffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
A ja, Dewinter is aan elkaar geschreven. De Wever is wél in twee woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jean-Luc D., fraudeur
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() zouden er ook witteboordcriminelen opduiken op die affiches?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is niet zoiets als liegen in letterlijke bewoordingen. Liegen is gewoon verwerpelijk omdat het opzettelijk is. http://www.encyclo.nl/begrip/liegen Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 juli 2012 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Zenit;6206322]
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 6 juli 2012 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juli 2012 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(voor alle duidelijkheid : ongeacht mijn persoonlijke mening over die specifieke 'actie' en de 'vernieuwde politieke lijn' van het VB ... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Hela...List ouwe reus...alles kits vent?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juli 2012 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of is een mening problematisch/racistisch wanneer ze op een manier gebracht wordt die begrijpelijk is voor alle segmenten van het kiespubliek ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe komt het dat andere partijen dat niet op die manier doen ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 juli 2012 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende verkiezingen zijn voor de gemeenteraden en de provincies.Geen van die beleidsniveau's heeft invloed op problemen van justitie,migratie,pedofilie enz....
Ik heb ondertussen ook hier,in Zuid West-Vlaanderen gezien dat dit dus wel het hoofdthema wordt in de VB-campagne.... Nochtans zal ik kiezen voor mensen die in de gemeenteraad en de provincie,met hun bevoegdheden,iets kunnen betekenen.NIET voor zaken die op andere niveau's moeten geregeld worden. Daarvoor zijn andere verkiezingen... Laatst gewijzigd door kelt : 6 juli 2012 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Justitie is inderdaad een federale aangelegenheid, maar dat neemt niet weg dat politiekorpsen gemeentelijk gestuurd worden. Wat onrechtstreeks betrekking heeft op het gerechtelijk apparaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door oversimplificatie verlies je elke nuance, je krijgt een zwart-wit verhaal maar het heeft natuurlijk wel als voordeel dat de boodschap overkomt. Ik noteer ook uw onwil/onkunde om verdere argumentatie te verstrekken betreffende waarom andere patijen ervoor kiezen om dit niet te doen. Sterker, u geeft het door aan politieke-marketeers. Zo maakt u het zich wel heel gemakkelijk, ik moet argumenteren (ondanks ik u gelijk geef in uw eigen argument op mijn standpunt nota bene), maar u hoeft dat niet te doen. Goedkoop. Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 juli 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Zij zeggen de zaken zwart-wit, en dat mag eigenlijk wel, maar we doen alsof het niet mag."
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling