![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stemt u? | |||
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
76 | 48,72% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
3 | 1,92% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,49% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,56% |
Vlaams belang |
![]() ![]() ![]() |
21 | 13,46% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 3,21% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
3 | 1,92% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,49% |
UF |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Belgische alliantie |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Respect |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vital |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vrijheid |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,64% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Pro Bruxsel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,64% |
Ik stem blanco |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,28% |
Ik weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
15 | 9,62% |
Ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,05% |
Aantal stemmers: 156. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Een heropleving van de revolutionaire rechterzijde: dus niet de liberale, conservatief-reactionaire of nazistisch rechterzijde; wel die rechtsen die een harmonieuze, organische maatschappijordening nastreven. Geen nostalgische obsessie met het verleden en haar dode vormen, maar zoals Armin Mohler het formuleerde een conservatief-revolutionaire (ik zou eerder rechts-revolutionair gebruiken wegens de connotatie van "conservatief") attitude die "staat of valt met het vermogen of onvermogen om het tijdloos geldige en dat wat voorbijgaande vorm en constant aan verandering onderhevig is scherp te onderscheiden." Een heropleving die bovendien de metapolitieke weg zal moeten volgen.
|
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Stemmen is compleet nutteloos in dit politieke landschap
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat bezielt U in godsnaam om anno 2012 te stemmen op partijen die zich nog druk maken over marijuana, jongeren en seks, euthanasie etc. M.a.w. wat bezielt nu een sociaal-conservatief? Hoe komt het dat je naar mensen kijkt en denkt 'Wat die doen schaadt mij eigenlijk niet, maar ik zou nooit doen, dus ik zal mij er eens mee gaan moeien en het verbieden bij wet.'?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 juli 2012 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die vragen terdege beantwoord zijn en de juiste conclusies getrokken, hebben we direct 10 x minder overheid nodig. Ik denk dat structurele besparingen enkel via die denkpiste kunnen bereikt worden...
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Phaedra Hoste op de lijst zetten?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar dacht de producent van Zyklon-B identiek hetzelfde over.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, we doen het maar omwille van het leedvermaak dat we daags nadien hebben als de voorzitters van de klassieke verliezerspartijtjes weer eens komen vertellen dat ze eigenlijk toch gewonnen hebben, maar dan met minder stemmen dan vorige keer.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier zien we hem nog eens voor een zijn laatste keren in actie. http://www.youtube.com/watch?v=jk7icDTgRyA |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic: NVA of VB, ik ben er nog niet uit. De laatste fotocampagne van het VB die in opspraak is gekomen staat me wel aan. Langs de andere kant ben ik voor meer economisch liberalisme en besparingen, ik zou dan eerder voor de NVA moeten stemmen.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Jij schreef boven net van wel. Het zal wel degelijk een preuts-Vlaanderen worden. En aangezien de echte "metapolitieke" figuren op 1 hand te tellen zijn (denk dat ik ze allemaal persoonlijk ken in Vlaanderen zelfs), gaat het neerkomen op dom-rechts en ex-metalheads.
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem niet, blanco, of op een partij die zich duidelijk opstelt tegen deelname aan oorlogen zoals die in Libië of Syrië. Het doet er me hierbij niet toe of het om gemeenteverkiezingen gaat of niet. Ik wil niet meedoen aan veroveringsoorlogen, geen bloed aan mijn handen hebben. Er is niet veel dat belangrijker is als het op stemgedrag aankomt mijns inziens.
Is er zo'n partij die opkomt? |
![]() |