![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() En over wat gaat Metal Gear? Want ik ben niet echt voor survival puzzel/horror spellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij heeft een typisch Japanse mangaeske verhaallijn die moeilijk in één forumreactie te bevatte valt. Ik grote lijnen draait het om een bipedale tank die kernkoppen kan afschieten over continenten heen. Het gaat ook over een supersoldaat (Big Boss) wiens genen gebruikt werden om twee niet-identieke (Solid en Liquid) en één identieke kloon (Solidus) te maken in een project. De serie staat ook bekend om ellenlange dialogen die soms drie kwartier of langer kunnen duren. De gameplay is ook erg uitgekiend en het vergt vaardigheid om het goed te spelen op hoge moeilijkheidsgraad. De canonieke titels tot nu toe zijn: Metal Gear Metal Gear: Solid Snake Metal Gear Solid (The Twin Snakes) Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops Metal Gear Solid: Peace Walker Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Binnenkort komt er ook Metal Gear Rising uit, dat een totaal andere reeks is in een totaal ander meer actiegericht genre (vandaar Rising en niet Solid). Die speelt zich af in een post-Metal Gear Solid-tijdperk (na de dood van het hoofdpersonage, Solid Snake). Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2012 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is eigenlijk een Japanse animatie- en spellenreeks in één. Indien het iets voor je geweest zou zijn zou ik Metal Gear Solid 4 pas spelen na MGS1, MGS2 en MGS3 gespeeld te hebben. Portable Ops en Peace Walker zijn aanvullingen die - hoewel canoniek - niet zo zwaar wegen op de verhaallijn.
Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2012 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() Skyrim heeft redelijk wat pink texture issues en crash to desktop problemen tegenwoordig.
Iemand een mogelijke oplossing daarvoor? Mods uitschakelen helpt blijkbaar niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen Skyrim meer spelen. Installeer New Vegas nog eens.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() Crusader kings II
![]() |
#349 |
Minister-President
|
![]() Ik was juist bezig als King of Aragon (vanuit duchy of barcelona) en dan erf ik van mijn vader willekeurige counties in Frankrijk en Africa. Hatelijk.
![]() |
#350 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog aan het bekijken. Op het eerste zicht wel een enorme verbetering tov deel I.
![]() |
#351 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke spellen zijn er dan wel beter? Edit: hoe oud ben je eigenlijk? Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 juli 2012 om 12:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Minister-President
|
![]() Duchy en County is veel makkelijker te typen.
![]() |
#355 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Marxmannetje;6221080]Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 heeft de meeste characters aller tijden op vlak van vechtspellen en was een van de meest gedownloade spellen op piratebay.
Welke spellen zijn er dan wel beter? Soul Calibur, Virtua Fighter, Samurai Shodown, Street Fighter, King of Fighters, Marvel vs. Capcom, Mortal Kombat, ... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het overmatig gebruik van Engelse termen is wel eigen aan gamers. Vaak lijkt het wel alsof men niet weet wat men bedoelt.
P.S.: Ik wil niet muggenzifterig overkomen, maar het is 'zijn veel makkelijker te typen'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() Ik ken er eentje die, sinds dat hij een halfjaar enkel dopt, videospelletjes speelt en wiet rookt, letterlijk de helft van zijn woordenschat door Engelse woorden heeft vervangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga niet naar het Nederlands vertalen als iedereen toch weet wat het betekend. Citaat:
Duchy en county is gewoon veel makkelijker te schrijven dan hertogdom en graafschap. "Duchy en county" neem ik hier gewoon bij elkaar tot onderwerp.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 15 juli 2012 om 12:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |