![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit kan misschien opvallen omwille van het feit dat dialect er totaal uit den boze is in de schrijftaal en dat arbeiders er vaak enige blijk van geletterdheid tonen. Ook is het zo dat allochtonen in Nederland vaak beter Nederlands praten dan autochtone (laaggeschoolde) Vlamingen (hoewel Mocro's soms wel zondigen tegen woordgeslacht). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() Ma bon, terug on, euh, topic. Zoals ik al zei kan je vechtspellen over het algemeen dus niet vergelijken met elkaar. Alleen al het feit dat E3 en NamcoBandai beiden hun eigen bijeenkomsten hebben om spellen te lanceren en bekend te maken, zoals op E3 Black Ops 2 etc. en op NB Naruto Ninja Storm 3 etc. bv.
Dat Mortal Kombat beter is dan DBZ-spellen, of beter is dan Tekken of weet ik veel is dan ook een persoonlijke mening en je kunt zoveel spellen met elkaar vergelijken. Maar laten we dat hoofdstukje afsluiten. Nog een vraag naar jou toe: speel jij ook Elder Scroll games? Heb je zelf al eens Morrowind, Oblivion of Skryim gespeeld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om het over het onderwerp van de draad te hebben: als mijn PS Vita bijvoorbeeld een laag batterijniveau heeft krijg ik de tekst: „Batterij niveau is laag. Sluit console aan op netstroom.” Het kan een Ollander of een Vloamink geweest zijn, maar statistisch gezien is de kans groter op die eerste. Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juli 2012 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Skyrim geef ik wel eens een kansje als het goedkoper is. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 15 juli 2012 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij wijze van verzoeningsoffer - en om te laten zien dat ik mijn wereld ken - een afbeelding van een spelletje dat nogal in trek blijkt te zijn bij de jeugd van tegenwoordig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Minister-President
|
![]() Het is dan ook maar mijn mening.
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Minister-President
|
![]() Je kan de twee niet echt vergelijken.
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Minister-President
|
![]() Ik denk van wel.
![]() |
#396 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is ook geen correcte zin. Iets kan niet aan een leemte lijden. De leemte is er gewoon. Citaat:
Je gebruikt je taal behoorlijk slordig.
![]() |
![]() |
#397 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de rest geef ik je gelijk in je eerste verbetering. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juli 2012 om 23:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij mag de woordkeuze beter vinden en "niet op die manier met taal omspringen", maar je zegt simpelweg niet wat je bedoelt. Het is en blijft slecht geformuleerd. Citaat:
Het lijkt meer op een idioot anglicanisme. Ik begrijp je toch niet helemaal. Eerst komen mekkeren dat de Nederlandse taal verloedert omdat ze stiefmoederlijk behandeld wordt, en in de zin erna opzettelijk taalfouten maken. Begrijpe wie kan.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 15 juli 2012 om 23:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Correctie: een gallicism (aangezien ik de Franse variant het eerst tegenkwam). Ik vind die echter niet idioot. Uit het hoofd is opdreunen, uit het hart is begrijpen. Groot nuanceverschil.
Wie zegt dat het 'taalfouten' zijn? Waarom moet de Nederlandse taal beperkingen in uitdrukkingsvermogen opgelegd krijgen? Is taal geen rekbaar begrip eens je de schoolbanken verlaten hebt? Mijn 'taalfouten' zijn alleszins veel minder erg dan dt-fouten, spaties in samenstellingen en dies meer. Persoonlijk vind ik ze in sommige opzichten eerder verbeteringen en in andere zijn het inderdaad slordigheden (ik ben ook maar een mens, hè?). Laatst gewijzigd door Weyland : 16 juli 2012 om 00:09. |
![]() |
![]() |