![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Stop dan met zagen en schiet in actie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Schrijf producenten aan en eis een ISO norm op voor diervriendelijk geslacht vlees '(een paradox in feite) 3.Weet dat moslims in feite alles eten onder het motto "wat niet weet, niet deert" 4. Ga zeker niet in een uitheems restaurant eten 5. In West Europa is de meerderheid van de slagerijen nog altijd "traditioneel europees" een joodse of moslim slager vinden blijft eventjes zoeken !
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Awel, als ge niet voor halal kiest kiest ge automatisch voor haram (Europese/lokale slachtwetten) vlees. Je hebt nu eenmaal nog genoeg zaken die 'haram' zijn, ondersteun die zaken door daar te schoppen. Stem met je portefeuille.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(gelukkig hebben ze hier in de Lidl de halal-kip niet meer in het aanbod zitten. Zal te duur geworden zijn met telkens al die speklapjes die men ertussen gooide) Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zowel de Gitschotellei, de Driekoningenstraat, Herentalsebaan zijn er overvloedig europese slagers te vinden & bij de discounters is er gewoonlijk ook een "Renmans" te vinden --- het bekendste slagersadres de Criée niet te vergeten ! Abdijstraat, Shopping center TIR, Linkeroever, Luchtbal, Bredabaan... overal zijn er gewone "Van Vlees en Bloed" slachthuizen.. Ik moet toegeven dat ik er in het zgn. beruchte Borgerokko en de Wijk Noord aan de trapkes nog niet met genoeg aandacht gekeken heb... Ik heb in geen geval een "gouden gids" nodig om conventioneel geslacht BBQ vlees te vinden hoor !
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U spreekt over supermarktvlees.
Ik spreek over zelfstandige beenhouwers die geen halal-vlees verkopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door spherelike : 16 juli 2012 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn nergens meer te vinden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() In vele wijken in Brussel zal je er geen vinden. Klopt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel verkoop je wat je klanten willen, ofwel ga je in faling. tegen die wetmatigheid is geen enkel godsdienst of overtuiging opgewassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in het Antwerpse? weinig, zeer weinig.
ik ken echter zo uit mijn hoofd wel een stuk of vier halal beenhouwers. Het gaat erom dat Roger uit Borsbeek nog niet doorheeft hoezeer stukken Antwerpen geislamiseerd zijn. maar dat vindt hij helemaal niet erg. Ik ook niet. Ik pleit zelfs voor het besnijden van kleindochters van islamofielen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet men de wet aanpassen en mij ook het recht geven om niet-halal-producten te kunnen opeisen, en vb. mijn garagepoort volledig moslim-vrij te laten installeren. Zolang dit niet mag, zie ik niet in waarom halal-certificaten mogen worden uitgeschreven waarbij een deel van het personeel geselecteerd wordt in controlerende functies op basis van hun religieuze overtuiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als daar mensen wonen die halal willen kopen, is dat normaal. Bij ons in't dorp zal je niet één beenhouwer vinden waar je halal kan kopen. Dat is ook normaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Nee, maar eens er intimidatie bijkomt krijgt het plots wel een héél ander tintje, dit verhaal. En zulke verhalen doen wel degelijk de ronde. En eerlijk gezegd, gezien de razernij van sommige van die moslims lijken die verhalen verdacht realistisch.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halal discrimineert: alles waar niet-moslims mee in aanraking komen is ONREIN. Kan je je voorstellen dat ik in een supermarkt het eten ga weigeren omdat een moslima caissière het eten voor mij ONREIN maakt? Identiek hetzelfde. En wie zal op het matje worden geroepen denk je? De volgeling van Mohammed of de volgeling van het Flyi!ng Spaghetti Monster?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() heb je daar ook enig concreet bewijs van, geen deductie uit uw overvloed aan links en posts hierover, maar echt bewijs over aanwerving, werkorganisatie of iets dergelijks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Circe, als ik het goed begrijp klaag je dus omdat ze in Zeebrugge halal-producten apart gaan houden van de andere producten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als een moslim MIJN spullen aanraakt worden die ook onrein. Dat mag ik toch zeggen hé Yusuf? Yusuf? yusuf? dat m�*g toch hé????? geen moslim in mijn zaak of alles wordt onrein? hé? hé?
|
![]() |
![]() |