![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag niet omdat IK dan de anti discriminatie wetten overtreedt. Blijkbaar mogen moslims het andersom wel, anders hebben ze geen halal producten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ze klaagt omdat enkel moslims voor die jobs in aanmerking zouden komen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juli 2012 om 14:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Geen idee. Don't care. Of een moslim of niet-moslim slacht maakt mij niet uit, ik blijf het verwerpelijk barbaars vinden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en leer engels : het moet worden gecontroleerd door MOSLIMS-only, het dier moet onverdoofd worden geslacht door MOSLIMS-only en er mag zeker geen onrein gebroed in de buurt komen. of moet ik het in kleurkes zetten? ----------- of wil je nu bedoelen dat Jan en Piet en Hans de koeien onverdoofd kunnen slachten als ze er maar een weesgegroetje bij zeggen, ze in stukken snijden, ze vervoeren naar Zeebrugge en ze daar naar Saudi laten verschepen en dat ze dan gewoon het ticketje HALAL erop kunnen plakken? ja hé? leuk zo'n dhimmiewezentje in actie te zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vers geslacht vlees is nochtans enorm lekker. Heel rijk van smaak.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Heb ik gedaan en daar staat alleen in dat halal-certificaten alleen door moslims mogen worden uitgereikt. Dat lijkt me nogal evident, als je een koosjer-certificaat zou willen dan ga je dat toch ook niet aanvragen op het bisdom?
De rest is slechts uw op hol geslagen fantasie. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juli 2012 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vers geslacht vlees dat volgens de Europese richtlijnen werd geslacht terwijl er geen discriminatie is op basis van religie bij de slachtende personen en het verwerkend en controlerend personeel, lijkt me van dezelfde kwaliteit te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij het offerfeest, het slachtmoment bij uitstek voor moslims, is het personeel van het slachthuis aanwezig, of gemeentepersoneel bij tijdelijke slachtvloeren, er is een veearts aanwezig, en er zijn niet moslim kwekers aanwezig die de schapen verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Gij doet ook niks ? Behalve pinten tappen ?
![]() |
#72 | |||
|
![]() Nogmaals, daar staat alleen dat het halal-certificaat enkel door een moslim kan worden uitgereikt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juli 2012 om 15:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIE slachten die schapen? karel en Frans? of Mohammed en Mustafa onder het aanroepen van Allah? Ik heb het nooit over fokken en kweken gehad: lees mijn post , dat is een lapsuske van de linkiewinkietjes die het ineens over halal fokken hebben. en zolang ze maar de schapen niet aanraken zullen ze niet onrein worden omdat Pètrick erop staat te kijken zeker? kan ook hoor, maar dat is dan pètrick zijn probleem. je begrijpt het écht niet hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik roep nooit op tot actie. Uw reactie is, zoals doorgaans, irrelevant.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 16 juli 2012 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ik denk niet dat het varken dat ik mee heb helpen slachten op de boerderij is gestorven volgens Europese richtlijnen. Wel volgens boerenrichtlijnen. Lekker varken.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen geldt dat niet voor andersgelovigen, denk maar aan garagepoorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door circe lees het artikel van HLN en leer engels : het moet worden gecontroleerd door MOSLIMS-only, het dier moet onverdoofd worden geslacht door MOSLIMS-only en er mag zeker geen onrein gebroed in de buurt komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als een handelaar in garagepoorten, zijn garagepoorten niet meer verkocht krijgt, dan moet die stoppen of dan gaat die in faling, wat ook zijn persoonlijk geloof of ongeloof mag zijn. Laatst gewijzigd door spherelike : 16 juli 2012 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |