![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120713_169
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 15 juli 2012 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Voor u zijn alle partijen ondemocratisch. Als argument voor het vermeende democratische deficit van het VB gebruikt u een onbevestigd vermoeden. Bijgevolg pleit u het VB dus vrij van alle ondemocratische neigingen...erger zelfs: u zocht een klein detail in een democratiebevorderend voorstel waar het VB nogmaals bewijst oneindig meer democratisch te zijn dan de andere partijen. Eigenlijk zegt u: meneer x is een misdadiger zoals Dutroux want meneer x zal ook al wel eens (ik weet het eigenlijk niet) meer dan drie pintjes gedronken hebben...... U begrijpt blijkbaar niet dat mijnheer x dit verwijt als een groot compliment ziet. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() In de tijd van vorige week (7/7/12) Chastel: 'We moeten 2,5 tot 3,5 miljard euro besparen als we het tekort volgend jaar willen verminderen tot 2,8 procent. Het is niet realistisch om dat voor de gemeenteraadsverkiezingen te doen. Geen enkele partij zal willen toegeven. Het is veel verstandiger om nadien een serieuze begroting op te stellen.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik weet dat ik dat mag hé Crocko....maar...ik ben ook niet gek hé vriend....
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
(Echter, het feit dat een partij ondemocratisch genoemd wordt is wat mij betreft een teken van ongelooflijke arrogantie, maar dit terzijde.) Zo goed ken ik nu ook weer niet de standpunten van de NVA en de andere partijen....maar was het niet ergens iets van "verschillende wegen gebruiken om tot het eindresultaat 'onafhankelijkheid' te komen" ? En wat dat 'niet eens weten betreft'.....hoevelen kennen het standpunt van de partij waarop ze stemmen niet ? Vééééééééééééééééél.......
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappige is natuurlijk als je gans uw leven 100% staatsschuld vasthoudt, heb je dus elk jaar door di einteresten alleen 4-6% minder begroting om te werken. Dus als je in 10jaar tijd uw schulden zou willen afbetalen, heb je permanent 15% minder begroting dan huidige 2% uit evenwicht begroting. Dus minima minimorum zou 10 jaar 0% tekort aanhouden zijn. EN als je investeert in nieuwe wegen bvb (wat wel rendabel kan zijn) stel je als criterium alle investeringen moeten minstens 20% ROI hebben.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 juli 2012 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Het blijft entertainend om te zien welke verdraaide "logica" er moet worden bovengehaald om de leugen te kunnen blijven verdedigen. Citaat:
![]() Dat het VB er nergens voor pleit om de macht bij het volk te leggen, noem jij een "klein detail" bij de vraag of ze al dan niet democratisch van karakter zijn? Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 16 juli 2012 om 12:47. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een democratie is elke stem evenveel waard. Elk mechanisme waarbij stemmen een verschillende waarde worden toegekend, is dus ondemocratisch. Dat omvat coalitievorming, cordons, 2/3 meerderheden, pariteit, alarmbellen, belangenconflicten, enzovoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ik ben in ieder geval blij dat de gewone werklui, waar er zoveel van zijn, "democratisch" door zo gezegde intelligente nietsnutten en advocaten vakkundig uit de verschillende halfronden verwijderd zijn.
Ze hebben tenminste bewezen dat eigen zakken eerst vullen hun grootste bezigheid is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Het cordon sanitair is een verbond van de machtspartijen om één partij te weren uit het democratische raderwerk. Pers, justitie, ministeries, instellingen, parastatalen, intercommunales,....dat is het cordon sanitair... Vervolging van iedereen die in aanraking komt met deze partij...geen benoeming, geen promotie, blokvorming tegen die persoon...zowel individueel als collectief...op elke niveau... Het niet samenwerken met die partij is maar 1% van het ganse cordon-mechanisme... Het cordon is één van grootste antidemocratische schandes van dit onland...ooit zal dat land rekenschap moeten geven voor deze schande...
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() 2!
![]() |
#35 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Are you kidding? En dan heb ik het geeneens gehad over de invulling van de wijze van BROV die het VB voorstaat.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 16 juli 2012 om 14:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() [quote=Fieseler;6223316]
Citaat:
En dat 'vervolging enz....' is nu eenmaal het gevolg van dat 'niet willen samenwerken'/'Weren'...en, zoals ik ook aangaf, flauw, kinderachtig, onnozel. M.a.w. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Inderdaad...dat was mijn uitgangspunt.
Blij dat je het eindelijk doorhebt. Pittig detail: in het medialandschap worden die andere antidemocratische partijen: de "democratische" partijen genoemd... Citaat:
PS: Ik ben even gaan kijken...en tot mijn grote ontzetting staat in het programma evenmin het recept van cordon Bleu én geen enkel eierprodukt...volgens uw logica zijn ze dus allemaal veganist bij het VB?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 juli 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
zoek het eens op. No pun intended ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 juli 2012 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD die tijdens haar oppositiejaren zelf het referendum in haar programma had staan? Ik herhaal, want er zijn een paar zaken die je "over het hoofd gezien" hebt: Burgerreferenda die slechts vanuit de politieke kaste kunnen opgestart worden, dienen slechts om diezelfde politieke kaste te dienen. Er is er geen enkele partij die de macht bij het volk wilt leggen. Ook het VB niet. Citaat:
||
![]() |
![]() |