![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je je vastgoed aldaar verkocht ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe jij als je heimat blues krijgt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had daar geen vastgoed, niet dat het uw zaken zijn, maar ik huurde...
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je geen spijt dat je daar geen vastgoed had gekocht in plaats van te huren ? Het had een goede belegging geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ik had dus geen last van het instorten van vastgoedprijzen, die in de rand erger was dan elders. Maar ik verwacht niet dat ge zoiets begrijpt. En plus ik moest dus nooit beslissen of ik aan een Franskiljon zou verkopen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 17 juli 2012 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Hola hola, zo ver is het nog niet... Eerst maar kijken wat ze er op gemeentelijk vlak van bakken.
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Genoeg om de huisnegers het veld in te jagen, wees maar gerust.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Passeer jij ooit nog uit nieuwsgierigheid je oude woning in de rand als je eens in België bent ? Ben je niet benieuwd of je vroeger huurpand nog steeds in handen is van een Vlaming ? En of wie er nu woont wel degelijk Nederlands spreekt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 juli 2012 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
[/quote]Daarom ook dat je jezelf geroepen voelt om als expat hier op dit forum de misère die je hebt achtergelaten er nog eens goed in te wrijven.[/quote] Ja, dat is 100% juist - loooooooooooooooooool. ![]() Jezus H Salvadorii - als er een Nobelprijs voor onzin zou bestaan, dan zouden Belgicisten als gij ze elke jaar binnhalen... Maar bullshit gerust verder over dingen waar ge niks van begrijpt - het is best leuk een ik lach graag...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 juli 2012 om 01:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus volgens u was de prijsdaling die zich liet voelen in de vastgoedsector, in 2007-8 en daarna, helemaal niet voelbaar of merkbaar in Vlaams Brabant? Nu als ik de keuze heb tussen cijfers en een viveke, dan zal ik toch voor de cijfers kiezen. Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 juli 2012 om 01:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
bron: http://www.briobrussel.be/assets/vla...j-kvdv-def.pdf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst een taaltest, dan een taalcursus.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik woon in Vlaams-Brabant en ben er nooit in geslaagd enige waarde toe te kennen aan dat hysterisch gedoe rond dat symbooldossiertje.
![]() |