![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#18221 | |
|
Minister
|
Citaat:
Och...: De daders zijn allen rond de 20 jaar oud en hebben een licht getint uiterlijk. Vermoedelijk zijn ze van Noord-Afrikaanse afkomst. Enkelen droegen witte petjes.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 16 juli 2012 om 20:48. |
|
|
|
|
|
|
#18222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#18223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#18224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voorbeeld : ik zie hier regelmatig 2 gemeentearbeiders in de wijk. De éne is een autochtoon, de andere een allochtoon. Als ik die mannen moet beschrijven, hoe moet ik dat doen? - Die dikke, grote, bleke, rosse. - Die magere, kleine, bruine met zwart haar. Pardon : de magere, kleine licht-getinte met donker haar.
|
|
|
|
#18226 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat zulke zaken gebeuren is een schandaal. Dat hiertegen niet harder wordt opgetreden is echter een nog veel erger schandaal! Wat is dat voor een mentaliteit waarin we dit maar aanvaarden, hooguit de schuldigen aanhouden en de volgende dag laten lopen wegens "geen plaats in de gevangenis". Hooguit een vermanend woord en laat maar gaan. Dat moet nu toch echt eens uit zijn. Als die gastjes zich niet gedragen, dan zou ik ze direct richting moederland sturen. Gezien de meesten toch een dubbele nationaliteit hebben, kan dat niet moeilijk zijn : de Belgische nationaliteit afnemen en hop, het vliegtuig op. Dat ze ginder maar mensen gaan mishandelen.
|
|
|
|
#18227 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik heb het hier al eens gezegd: centrum brussel is een vuilbak. Burgemeester Thielemans antwoord daarop: "Ja, het is een vuilbak, maar de culturen die in de stad leven storen zich daar niet aan." (jammer dat ik de link niet meer vind). Dus dat is nu de norm in brussel. Ik noem vuilbak ook 'ambras'. Vuilbaktoestanden stoort mij. Als andere culturen die zich in belgië opdringen zich niet storen aan vuilbaktoestanden, wie is dan den onnozelaar? Ik. Zover zijn we beland in dit apenland. |
|
|
|
|
|
|
#18228 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Moslims MAKEN anderen bang om respect af te dwingen. Resultaat: autochtonen maken zich belachelijk en bijten in het zand. Einde west-europa is in zicht. |
|
|
|
|
|
|
#18229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie is nu wie? |
|
|
|
|
|
|
#18230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou ook andere oplossingen verkiezen, maar dan zijn we racistisch nietwaar! |
|
|
|
|
|
|
#18231 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Leren zij wel met ons leven? Nog nergens gezien. Oh ja, er zullen wel een paar uitzonderingen zijn die de sossen in breedbeeld op VRT Terzake zullen ten berde brengen....
Laatst gewijzigd door kwantum : 17 juli 2012 om 15:06. |
|
|
|
|
|
#18232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Woorden als fascisme en nazisme vallen hier ook regelmatig waarbij meer rechtsgezinden verwijten naar het hoofd krijgen dat ze spreken zoals het zogenaamde Herrenvolk indertijd. Wel, trek uw ogen open allemaal : wij worden hier volop in de rol van Untenmenschen geduwd! En wie zijn de Übermenschen? Niet de autochtonen, oh neen, die moeten vooral braaf zijn en hun mond houden want anders zijn het racisten, fascisten, nazisten ... en zo zijn we er weer. Het is een cirkel en het wordt hoog tijd dat die cirkel doorbroken wordt!
|
|
|
|
#18233 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat we dus belastingsgeld moeten verspillen aan lieden die er op uit zijn onze democratie en levenswijze af te schaffen en te vervangen door hun middeleeuws zandbakkengedoe voor warlords is er inderdaad ver over! |
|
|
|
|
|
|
#18235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Domme nazi"s. |
|
|
|
|
|
|
#18236 |
|
Minister
|
En dom links.
|
|
|
#18237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18238 |
|
Minister
|
Dat weet ik, maar ik had goesting om eens een open deur in te trappen.
|
|
|
#18239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Respect, zo denken de meeste vlamingen, dwing je niet af door geweld, dat doen allochtonen maar al te vaak omdat je dan volgens hen " respect" krijgt. Met angst heeft dit dus niets te maken, wel met normen en waarden die voor beide groepen totaal anders zijn. MOeten Vlamingen dan ook maar geweld gebruiken om " respect" te krijgen? Nee, gooi mensen die via geweld denken respect te krijgen eruit, kunnen zij ergens anders zand bijten, of laat straffen hoe dan ook uitgevoerd worden in de gevangenis zoals in Nederland, onze samenleving hoeft zich aan die achterlijke opvattingen niet aan te passen. Het einde van geimporteerde achterlijkheid, ja dat is langzamerhand in zicht. |
|
|
|
|
|
|
#18240 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Als de mosliminvasie geweld gebruikt dan krijgt dit wel aandacht, en wordt er 'politiek correct' tegen opgetreden.( Ook al blijkt dat inhoudelijk geen effect te hebben, dus waardeloos, maar dat laat ik in het midden). Maar zolang een mosliminvasie zich 'beperkt' tot het verkrachten van onze cultuur, is er geen vuiltje aan de lucht. Integendeel. Dat moet gerespecteerd en gesponserd worden (ook met mijn belastingsgeld) in het licht van de multicul. Ik ben dat letterlijk spuugzat. |
|
|
|
|