Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2012, 20:47   #18221
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Man ernstig gewond na steekpartij in Brussels premetrostation

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120716_041
9 kansen op 10 gepleegd door een Hasanneke. Edina kan zich ook vandaag weer verrijkt voelen.
Ik was net even wat nieuws aan het doornemen, en stiet op deze kop: Groep jongeren mishandelt mannen, en meteen begonnen de alarmbellen te rinkelen. Zouden we hier eindelijk eens met lokale Jan-Kezen te maken hebben? Of misschien wel met een Duitse Helmut? Of een Britse Bill? Een Franse Francois wellicht? Een Zweedse Knut? Desnoods een Poolse Janusz? Nee hoor, vanzelfsprekend niet. Wat dan wel?

Och...:

De daders zijn allen rond de 20 jaar oud en hebben een licht getint uiterlijk. Vermoedelijk zijn ze van Noord-Afrikaanse afkomst. Enkelen droegen witte petjes.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 16 juli 2012 om 20:48.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 21:26   #18222
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik was net even wat nieuws aan het doornemen, en stiet op deze kop: Groep jongeren mishandelt mannen, en meteen begonnen de alarmbellen te rinkelen. Zouden we hier eindelijk eens met lokale Jan-Kezen te maken hebben? Of misschien wel met een Duitse Helmut? Of een Britse Bill? Een Franse Francois wellicht? Een Zweedse Knut? Desnoods een Poolse Janusz? Nee hoor, vanzelfsprekend niet. Wat dan wel?

Och...:

De daders zijn allen rond de 20 jaar oud en hebben een licht getint uiterlijk. Vermoedelijk zijn ze van Noord-Afrikaanse afkomst. Enkelen droegen witte petjes.
zeker dat het geen Finnen zijn...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 21:29   #18223
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik ken een politieman die vroeger bij de politie van Mechelen was. Die zei mij dat als er in Mechelen geen mensen van Marokkaanse afkomst zouden zijn ze nagenoeg niets meer te doen zouden hebben . Peis en vree , alleen nog af en toe een interventie omdat een zatte Belg zijn vrouw had afgeslagen. Zo goed als ALLE zware criminaliteit kan daar aan buitenlanders en in het bijzonder aan Marokkanen gelinkt worden .
klopt dat dacht ik ook, de 6 jaar dat ik bij de Antwerpse politie werkte...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 11:05   #18224
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
klopt dat dacht ik ook, de 6 jaar dat ik bij de Antwerpse politie werkte...
De grote vraag blijft: waarom laten we dat volkje hier voor de rest van hun dagen rondlopen en voor ambras zorgen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 14:41   #18225
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Och...:

Die uitdrukking "licht-getint" daar krijg ik echt de kriebels van. Hoe belachelijk kan men zijn? Noem het beest toch bij zijn naam!
Voorbeeld : ik zie hier regelmatig 2 gemeentearbeiders in de wijk. De éne is een autochtoon, de andere een allochtoon. Als ik die mannen moet beschrijven, hoe moet ik dat doen?
- Die dikke, grote, bleke, rosse.
- Die magere, kleine, bruine met zwart haar.
Pardon : de magere, kleine licht-getinte met donker haar.
Oud 17 juli 2012, 14:49   #18226
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik was net even wat nieuws aan het doornemen, en stiet op deze kop: [url=http://www.telegraaf.nl/binnenland/12568915/__Groep_jongeren_mishandelt_mannen__.html]Och...:

........ [/i]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De grote vraag blijft: waarom laten we dat volkje hier voor de rest van hun dagen rondlopen en voor ambras zorgen?
Inderdaad, zoals in het voorbeeld dat Macchiavelli aanhaalt : het lijkt wel normaal te zijn in onze landen dat autochtonen mishandeld, aangevallen, afgerammeld zelfs gedood worden door allochtonen. Het gebeurt dagelijks en niemand schrikt er nog van (behalve de slachtoffers en hun nabestaanden waarschijnlijk).
Dat zulke zaken gebeuren is een schandaal.
Dat hiertegen niet harder wordt opgetreden is echter een nog veel erger schandaal! Wat is dat voor een mentaliteit waarin we dit maar aanvaarden, hooguit de schuldigen aanhouden en de volgende dag laten lopen wegens "geen plaats in de gevangenis". Hooguit een vermanend woord en laat maar gaan.
Dat moet nu toch echt eens uit zijn. Als die gastjes zich niet gedragen, dan zou ik ze direct richting moederland sturen. Gezien de meesten toch een dubbele nationaliteit hebben, kan dat niet moeilijk zijn : de Belgische nationaliteit afnemen en hop, het vliegtuig op. Dat ze ginder maar mensen gaan mishandelen.
Oud 17 juli 2012, 14:50   #18227
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Omdat jij ambras ziet waar er geen is, volgens linkebies uiteraard.
Ik heb het hier al eens gezegd: centrum brussel is een vuilbak. Burgemeester Thielemans antwoord daarop:
"Ja, het is een vuilbak, maar de culturen die in de stad leven storen zich daar niet aan." (jammer dat ik de link niet meer vind). Dus dat is nu de norm in brussel.
Ik noem vuilbak ook 'ambras'. Vuilbaktoestanden stoort mij.
Als andere culturen die zich in belgië opdringen zich niet storen aan vuilbaktoestanden, wie is dan den onnozelaar?
Ik.
Zover zijn we beland in dit apenland.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 14:53   #18228
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Inderdaad, zoals in het voorbeeld dat Macchiavelli aanhaalt : het lijkt wel normaal te zijn in onze landen dat autochtonen mishandeld, aangevallen, afgerammeld zelfs gedood worden door allochtonen. Het gebeurt dagelijks en niemand schrikt er nog van (behalve de slachtoffers en hun nabestaanden waarschijnlijk).
Dat hiertegen niet harder wordt opgetreden is echter een nog veel erger schandaal! Wat is dat voor een mentaliteit waarin we dit maar aanvaarden, hooguit de schuldigen aanhouden en de volgende dag laten lopen wegens "geen plaats in de gevangenis". Hooguit een vermanend woord en laat maar gaan.
Dat moet nu toch echt eens uit zijn. Als die gastjes zich niet gedragen, dan zou ik ze direct richting moederland sturen. Gezien de meesten toch een dubbele nationaliteit hebben, kan dat niet moeilijk zijn : de Belgische nationaliteit afnemen en hop, het vliegtuig op. Dat ze ginder maar mensen gaan mishandelen.
Autochtone zijn BANG om respect af te dwingen.
Moslims MAKEN anderen bang om respect af te dwingen.
Resultaat: autochtonen maken zich belachelijk en bijten in het zand. Einde west-europa is in zicht.
Oud 17 juli 2012, 14:56   #18229
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die uitdrukking "licht-getint" daar krijg ik echt de kriebels van. Hoe belachelijk kan men zijn? Noem het beest toch bij zijn naam!
Voorbeeld : ik zie hier regelmatig 2 gemeentearbeiders in de wijk. De éne is een autochtoon, de andere een allochtoon. Als ik die mannen moet beschrijven, hoe moet ik dat doen?
- Die dikke, grote, bleke, rosse.
- Die magere, kleine, bruine met zwart haar.
Pardon : de magere, kleine licht-getinte met donker haar.
Ja maar, de ene is al een tijd op dieet en de andere heeft zijn haar gekleurd!
Wie is nu wie?
Oud 17 juli 2012, 14:59   #18230
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, maar... er is hier iemand die gewoon beweert: ze zijn hier, ze blijven hier en je moet er maar leren mee leven!
Ik zou ook andere oplossingen verkiezen, maar dan zijn we racistisch nietwaar!
Oud 17 juli 2012, 15:05   #18231
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, maar... er is hier iemand die gewoon beweert: ze zijn hier, ze blijven hier en je moet er maar leren mee leven!
Leren zij wel met ons leven? Nog nergens gezien. Oh ja, er zullen wel een paar uitzonderingen zijn die de sossen in breedbeeld op VRT Terzake zullen ten berde brengen....

Laatst gewijzigd door kwantum : 17 juli 2012 om 15:06.
Oud 17 juli 2012, 15:14   #18232
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat het racistisch is als ik het schandalig vind dat allochtonen autochtonen mishandelen, aframmelen enzovoort en schandalig dat daar niet harder tegen opgetreden wordt, die is ook racistisch. Die is racistisch en discriminerend tegenover zijn eigen volk, het volk dat hier al eeuwen, wat zeg ik al millennia woont! Laten ze mij dan maar racistisch noemen, dat ze eerst eens naar zichzelf kijken.
Woorden als fascisme en nazisme vallen hier ook regelmatig waarbij meer rechtsgezinden verwijten naar het hoofd krijgen dat ze spreken zoals het zogenaamde Herrenvolk indertijd. Wel, trek uw ogen open allemaal : wij worden hier volop in de rol van Untenmenschen geduwd! En wie zijn de Übermenschen? Niet de autochtonen, oh neen, die moeten vooral braaf zijn en hun mond houden want anders zijn het racisten, fascisten, nazisten ... en zo zijn we er weer. Het is een cirkel en het wordt hoog tijd dat die cirkel doorbroken wordt!
Oud 17 juli 2012, 16:02   #18233
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat het racistisch is als ik het schandalig vind dat allochtonen autochtonen mishandelen, aframmelen enzovoort en schandalig dat daar niet harder tegen opgetreden wordt, die is ook racistisch. Die is racistisch en discriminerend tegenover zijn eigen volk, het volk dat hier al eeuwen, wat zeg ik al millennia woont! Laten ze mij dan maar racistisch noemen, dat ze eerst eens naar zichzelf kijken.
Woorden als fascisme en nazisme vallen hier ook regelmatig waarbij meer rechtsgezinden verwijten naar het hoofd krijgen dat ze spreken zoals het zogenaamde Herrenvolk indertijd. Wel, trek uw ogen open allemaal : wij worden hier volop in de rol van Untenmenschen geduwd! En wie zijn de Übermenschen? Niet de autochtonen, oh neen, die moeten vooral braaf zijn en hun mond houden want anders zijn het racisten, fascisten, nazisten ... en zo zijn we er weer. Het is een cirkel en het wordt hoog tijd dat die cirkel doorbroken wordt!
Uw belastingsgeld sponsert een religie die u als niet-moslim een untermensch beschouwt. Tenzij ik de Koran verkeerd lees of interpreteer...
Oud 17 juli 2012, 18:55   #18234
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Uw belastingsgeld sponsert een religie die u als niet-moslim een untermensch beschouwt. Tenzij ik de Koran verkeerd lees of interpreteer...
We zullen moeten wachten tot we eindelijk politiekers en wetten krijgen die die islamshit terug zet waar het thuishoort! Dat gedoe als "godsdienst" laten doorgaan om er de wereld mee te kunnen onderwerpen terwijl men staat te zeveren over "godsdienstvrijheid" begint meer en meer mensen hun keel uit te hangen! We hebben de nazi's buiten gekregen, waarom dat gedoe niet?
En dat we dus belastingsgeld moeten verspillen aan lieden die er op uit zijn onze democratie en levenswijze af te schaffen en te vervangen door hun middeleeuws zandbakkengedoe voor warlords is er inderdaad ver over!
Oud 17 juli 2012, 21:19   #18235
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen moeten wachten tot we eindelijk politiekers en wetten krijgen die die islamshit terug zet waar het thuishoort! Dat gedoe als "godsdienst" laten doorgaan om er de wereld mee te kunnen onderwerpen terwijl men staat te zeveren over "godsdienstvrijheid" begint meer en meer mensen hun keel uit te hangen! We hebben de nazi's buiten gekregen, waarom dat gedoe niet?
En dat we dus belastingsgeld moeten verspillen aan lieden die er op uit zijn onze democratie en levenswijze af te schaffen en te vervangen door hun middeleeuws zandbakkengedoe voor warlords is er inderdaad ver over!
Als de nazi's nu eens gezegd hadden dat hun gedachtengoed eigenlijk hun godsdienst was, we zouden ze volgens links niet eens mogen bestrijden.
Domme nazi"s.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:26   #18236
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Als de nazi's nu eens gezegd hadden dat hun gedachtengoed eigenlijk hun godsdienst was, we zouden ze volgens links niet eens mogen bestrijden.
Domme nazi"s.
En dom links.
Oud 17 juli 2012, 21:30   #18237
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dom links.
Dat wou ik eigenlijk zeggen hé Mac , het was sarcastisch bedoeld.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 22:04   #18238
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Dat wou ik eigenlijk zeggen hé Mac , het was sarcastisch bedoeld.
Dat weet ik, maar ik had goesting om eens een open deur in te trappen.
Oud 18 juli 2012, 08:41   #18239
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Autochtone zijn BANG om respect af te dwingen.
Moslims MAKEN anderen bang om respect af te dwingen.
Resultaat: autochtonen maken zich belachelijk en bijten in het zand. Einde west-europa is in zicht.
Goed voorbeeld van foute mentaliteit.
Respect, zo denken de meeste vlamingen, dwing je niet af door geweld, dat doen allochtonen maar al te vaak omdat je dan volgens hen " respect" krijgt.
Met angst heeft dit dus niets te maken, wel met normen en waarden die voor beide groepen totaal anders zijn.
MOeten Vlamingen dan ook maar geweld gebruiken om " respect" te krijgen?
Nee, gooi mensen die via geweld denken respect te krijgen eruit, kunnen zij ergens anders zand bijten, of laat straffen hoe dan ook uitgevoerd worden in de gevangenis zoals in Nederland, onze samenleving hoeft zich aan die achterlijke opvattingen niet aan te passen.
Het einde van geimporteerde achterlijkheid, ja dat is langzamerhand in zicht.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 09:19   #18240
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De reden is eenvoudig. Omdat de Nazi's geweld gebruikten. Oorlog voeren.
Als de mosliminvasie geweld gebruikt dan krijgt dit wel aandacht, en wordt er 'politiek correct' tegen opgetreden.( Ook al blijkt dat inhoudelijk geen effect te hebben, dus waardeloos, maar dat laat ik in het midden).

Maar zolang een mosliminvasie zich 'beperkt' tot het verkrachten van onze cultuur, is er geen vuiltje aan de lucht. Integendeel. Dat moet gerespecteerd en gesponserd worden (ook met mijn belastingsgeld) in het licht van de multicul.
Ik ben dat letterlijk spuugzat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be