![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() Er is inderdaad een groot verschil tussen creatief taalgebruik en taalfouten. Dat laat zich niet vangen in definities.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat steevast opvalt in zulke discussie is dat de puriteinen doorgaans gespeend zijn van enige zin voor creativiteit.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 16 juli 2012 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Minister-President
|
![]() Zowat alle schrijvers gebruiken hun taal correct. Lees eens iets van Brouwers of Komrij.
Jij mag dat behoorlijk oncreatief noemen, maar dat zegt wellicht meer over jou. JMH Berckmans gebruikt zijn taal niet correct, maar ik vind het wel een geweldige schrijver. Ik zou Weyland er nu niet meteen mee gaan vergelijken.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 16 juli 2012 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polle, stop eens met zeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn foto in mijn vrije hand
schiet ik mijn Zaad in de richting van de eeuwigheid, waar Stu Sutcliffe, zo jong tot heerlijk heid bevorderd, door God, van geilheid door het dolle heen, in ploegenstelsel wordt genaaid. Hoezeer schiet ik tekort: Gij hebt Uw lichtjaar, ik mijn centimeter. Met achttien haal je de twee meter wel, of meer, maar ieder volgend jaar neemt dat zelfs af. Gij ziet mij, maar lacht mij niet uit. Omdat Gij Liefde zijt, hebt Gij het weer eens goedgemaakt, en ditmaal eerlijk toegegeven dat het niet mijn schuld was. Mijn Zoon, mijn Lam, ik houd zo vreselijk veel van U. ![]() Gerard Reve, 1965 (Verzamelde gedichten, 2007) Die Reve durfde wel in 1965. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedankt om mij er aan te herinneren waarom ik Reve zo een overschatte eikel vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Minister-President
|
![]() Ik ben nu Two Worlds II aan het downloaden.
![]() |
#409 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() qua verhaal best goed, maar als je een invert Y-as adept bent wacht u veel frustratie
![]()
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() Het verschil tussen een taalcreativiteitje en een taalfout is dat van een zelfgemaakt kledingstuk en sandalen met sokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Gouverneur
|
![]() 't Zijn solden bij Steam en jullie zitten hier over taal te lullen.
Tot nu al gekocht: - Mafia II - Mount & Blade - L.A. Noire - Overlord - CK II Speel nu vooral Mafia II en het bevalt mij enorm, hoewel het meer aanvoelt als meespelen in een film. Maar het acteerwerk in de, soms lange, cutscenes, is uitstekend, dus dat stoort niet echt. Wat meer stoort is het lange rijden door de stad en het feit dat er niet zoveel te doen is onderweg. Het spel biedt niet echt een sandbox-mode zoals de GTA spellen en is vrij lineair. Al bij al vind ik het zeker zijn 7,49 € ("special deal") waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Minister-President
|
![]() Ik had bijna kotor voor de derde maal gekocht.
Het is gewoon te goed.
![]() |
#418 |
Gouverneur
|
![]() Die Steam Sales zijn wel verraderlijk. Vroeger zou ik het zonde gevonden hebben een spelleke te kopen en het dan niet te spelen.
Van de vorige sales heb ik nog Deus EX : HR en The Witcher II te spelen. En dat is écht wel zonde. Dus eens ik Mafia II uit heb, zal ik, uit schuldgevoel, aan één van die twee beginnen. 't Is gewoon dat ik tegenwoordig niet zoveel tijd meer heb om te spelen en met Skyrim en Shogun II ben ik toch wel meer dan 100 uur elk zoet geweest. En nu Rome II eraan zit te komen, heb ik RTW nog eens geïnstalleerd, uit pure nostalgie. En als ik dat beu ben, kan ik de Europa Barbarorum mod nog eens installeren. En naar L.A. Noire was ik ook al een tijdje aan't uitkijken. Had het niet gekocht, wegens geen tijd, maar heb me nu toch laten verleiden, omdat 't in afslag was. Ouderschapsverlof nemen om uw achterstand in spellekes goed te maken, is dat immoreel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Europees Commissaris