Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2012, 12:58   #981
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik heb U dat al meermaals gezegd. En niet alleen ik. Kijk eens naar Slovakije.
Heb je daar nog een linkje naar? ik kan het me oprecht niet herinneren, met mijn excuses.

Slowakije? Eerst een burgeroorlog, om wat goodwil te bekomen internationaal?
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 12:58   #982
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ik had het niet over centen, maar over export, en import en uitvoer taksen, verlies van afzetmarkt wegen tijdelijk niet meer concurrentieel door de genoemde taksen. Zoals u wet leven we van import en export. Teloorgan van traffic inhavens, wegens deze taksen. Het einde lijkt mij zoek in dergelijk rampscenario. Dit moet duidelijk in kaart gebracht worden voor er ook maar één vendelzwaaier het in zijn hoofd haalt om onherroepekijke stappen te zetten.
U mag me altijd dergelijke studie voorleggen.
Je begrijpt niet dat het idee Vlaanderen niets met de werkelijkheid te maken heeft voor Vlaamsnationalisten. Ze zijn er echt van overtuigd dat we in een quasi-utopische samenleving gaan terechtkomen en als voorbeeld gaan dienen voor de rest van de wereld. Nationalisme is een naïef sentiment en een slechte raadgever.
Oud 19 juli 2012, 12:58   #983
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het niet over centen, maar over export, en import en uitvoer taksen, verlies van afzetmarkt wegen tijdelijk niet meer concurrentieel door de genoemde taksen. Zoals u wet leven we van import en export. Teloorgan van traffic inhavens, wegens deze taksen. Het einde lijkt mij zoek in dergelijk rampscenario. Dit moet duidelijk in kaart gebracht worden voor er ook maar één vendelzwaaier het in zijn hoofd haalt om onherroepekijke stappen te zetten.
U mag me altijd dergelijke studie voorleggen.
Over welke fictieve bijkomende taksen hebt u het eigenlijk? Welke taksen gaat Vlaanderen moeten betalen die Belgie niet moet betalen? Gelooft u eigenlijk zelf in uw sprookjes. Misschien kan je dergelijke onzin verkopen aan de toog van uw dorpscafé. Maar zoals u misschien al gemerkt hebt pakt dat hier niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 12:59   #984
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Aha, het toverwoordje van onze Belgicisten. Brussel. Eerst decennia lang zelf een probleem creeren, om daarna te zeggen dat het probleem niet meer op te lossen valt. Serieus gast, je hebt niet eens door dat je je met zulke argumenten serieus belachelijk maakt. Een kunstmatig gecreerd probleem valt altijd op te lossen. Weet je hoe? Door terug te keren op de stappen die het probleem veroorzaakt hebben. Hoe doe je dat? Door van nul, nihil te beginnen.
Ok, rustig maar...
Hoe ga je het concreet aanpassen?
Oud 19 juli 2012, 12:59   #985
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Je begrijpt niet dat het idee Vlaanderen niets met de werkelijkheid te maken heeft voor Vlaamsnationalisten. Ze zijn er echt van overtuigd dat we in een quasi-utopische samenleving gaan terechtkomen en als voorbeeld gaan dienen voor de rest van de wereld. Nationalisme is een naïef sentiment en een slechte raadgever.
Waar hebt u dat gelezen dat er in Vlaanderen geen problemen zouden zijn? Gelieve uw leugens tot een minimum te beperken. Het zou uw restje geloofwaardigheid misschien ten goede kunnen komen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 19 juli 2012, 13:00   #986
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok, rustig maar...
Hoe ga je het concreet aanpassen?
Lees het topic nog eens opnieuw. Ik herhaal niet graag dingen.
Oud 19 juli 2012, 13:00   #987
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je daar nog een linkje naar? ik kan het me oprecht niet herinneren, met mijn excuses.

Slowakije? Eerst een burgeroorlog, om wat goodwil te bekomen internationaal?
Nogmaals. Welke burgeroorlog?
Oud 19 juli 2012, 13:01   #988
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over welke fictieve bijkomende taksen hebt u het eigenlijk? Welke taksen gaat Vlaanderen moeten betalen die Belgie niet moet betalen? Gelooft u eigenlijk zelf in uw sprookjes. Misschien kan je dergelijke onzin verkopen aan de toog van uw dorpscafé. Maar zoals u misschien al gemerkt hebt pakt dat hier niet.
Uw bijdragen zijn uiteraard van een veel hoger niveau.
Je hebt de kost van de splitsing, je zit met Brussel, de Europese toekomst. Allemaal problemen die je bijcreëert om een infantiele, onrealistische droom na te jagen.
Oud 19 juli 2012, 13:03   #989
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Gewoon. Belgische wetten, instituten en structuur zijn dan overbodig. Vlaanderen kiest voor verandering!
Door op een partij met standpunten uit de jaren 50 te stemmen.
Oud 19 juli 2012, 13:04   #990
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees het topic nog eens opnieuw. Ik herhaal niet graag dingen.
Ik vind het niet terug... Herhaal het eens, daarna contacteren we de NVA en melden we dat Fox een oplossing heeft gevonden.
Oud 19 juli 2012, 13:07   #991
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Excuseer? Jij ziet wat er schort, maar je legt je er bij neer door akkoord te gaan met werken binnen de grenzen van het Belgische bestel dat per definitie ondemocratisch is. DAT is volksverlakkerij, dat en niks anders.

En natuurlijk is een VLAAMSE meerderheid voldoende als je de intentie hebt om er ook iets mee te doen natuurlijk.
We zitten tot nader order binnen dat belgische bestel
En ik speigel niemand voor dat we er simpel uit geraken, zonder daar ook maar enig bewijs van te leveren, zoals u dat blijkbaar doet.

Nogmaals, wat ga je CONCREET met die vlaamse meerderheid doen. Wat ga je aan dat belgische bestel veranderen en hoe?
Oud 19 juli 2012, 13:09   #992
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar hebt u dat gelezen dat er in Vlaanderen geen problemen zouden zijn? Gelieve uw leugens tot een minimum te beperken. Het zou uw restje geloofwaardigheid misschien ten goede kunnen komen.
Zo lang ik geen lidkaart heb van het clubje NVA zal ik voor u nooit geloofwaardig zijn. Daar kan ik best mee leven.
Oud 19 juli 2012, 13:10   #993
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... Nationalisme is een naïef sentiment en een slechte raadgever.
Alsof we dat nog niet doorhadden
Bijgevoegde afbeelding(e)

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 13:11   #994
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Enorm sterke zinloze bijdrage!
Was die van u dat dan wel? De zoveelste herhaling, zonder ooit een concreet bewijsbaar standpunt.

excuseer dat ik me ook even liet gaan, ik geraak besmet.
Oud 19 juli 2012, 13:12   #995
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Alsof we dat nog niet doorhadden
U geeft het dus toe?
Oud 19 juli 2012, 13:15   #996
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals. Welke burgeroorlog?
De burgeroorlog waarin ze gaan trachten van Brussel als Franstalig lebensraum te annexeren.

Jammer genoeg voor hen zal het zo niet lopen, hun imperialistisch gedachtegoed dateert van begin vorige eeuw.
Oud 19 juli 2012, 13:17   #997
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De burgeroorlog waarin ze gaan trachten van Brussel als Franstalig lebensraum te annexeren.

Jammer genoeg voor hen zal het zo niet lopen, hun imperialistisch gedachtegoed dateert van begin vorige eeuw.
Dat is al gebeurd. Hoe hebben ze het gedaan? Ze gingen er gewoon wonen...
Oud 19 juli 2012, 13:19   #998
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent enigszins te optimistisch vrees ik, als ze dachten dat ze Brussel hadden, dan was het afgelopen met Belgie.

Het is niet omdat Vlamingen in Benidorm gaan wonen dat Benidorm Vlaams grondgebied wordt., helaas voor u is het zo simpel niet.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 juli 2012 om 13:20.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 13:19   #999
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Het grappige aan de zaak is dat je eigenlijk constant erkent dat er iets serieus schort aan het Belgische democratische bestel, maar dat je datzelfde bestel dan inroept als argument tegen de mogelijkheid tot zelfbestuur. Qua spreidstand kan dat ook wel tellen.
Dat heb je met mensen die zich neerleggen bij de slavernij. Spherelike denkt dat er te onderhandelen valt met figuren als assad. Als mijn broer 3 snoepjes krijgt, en ik krijg er maar eentje, en we zijn allebei heel braaf geweest. Dan moet mijn broer al enorm goed van inborst zijn om een snoepje aan mij te geven gewoon omdat dit eerlijk is. Volgens spherelike zijn redenering moet ik betalen om tot een eerlijke situatie te komen.
Dan zit hij te schermen met de internationale gemeenschap. Alsof daar enige daadkracht zit, en alsof dan plots uw daden legitimiteit krijgen. Als je bijvoorbeeld weet dat men WOII is begonnen omdat de Duitsers Polen binnenvielen, tesamen met Rusland trouwens. Om dan op het einde van de oorlog Polen op een presenteerblaadje te geven aan de Russen. Knap van die internationale gemeenschap. Wat er nu allemaal in Damascus gebeurt, de internationale gemeenschap ligt op zijn gat. En loopt altijd achter de feiten aan. Die zoeken achteraf wel een of ander middel om iets 'goed' te praten. Vergeleken met Damascus is wat er hier zou gebeuren een bagatel. Ze gaan zelfs nog niet komen kijken. We zijn ook niet van plan om alle walen over de kling te jagen. Onze wegen scheiden gewoon en dat is dat. Als zij er een vechtscheiding van willen maken is dat hun zaak.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 13:19   #1000
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ergens de meerderheid uitmaken van de bevolking maakt je juridisch nog steeds geen eigenaar van dat gebied.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be