![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zijn ze met hun open-deur immigratiebeleid al tamelijk goed in geslaagd. 500.000 ingevoerden op een paar jaar tijd.Allemaal uitkeringsafhankelijk kiesvee in spe. De geknipte importarmen die de Spa met een wortel (sociale woningen, soepsidies, uitkeringen, pamperaars allerhande) aan zich bindt via de links bezette allochtonenindustries. De snel-Belg-wet werd nu verstrengd, 20 jaar te laat, de schade is geleden. En guess what, de PS ligt nog dwars. De verstrenging zou pas van kracht worden vanaf 1/1/2013. De sossen hopen in die maanden nog enkele vers herenigde dorpen uit de Rif en Anatolië te naturaliseren tot nieuwe Belg. De verstrenging van de herenigingswetgeving is een lachtertje : de linkse en groenen partijen werken tegen. Kom niet aan hun kiesvee! Bekijk de PS-kieslijst in Brussel. Daar komen geen oude Belgen meer aan te pas. Laatst gewijzigd door Zenit : 18 juli 2012 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het juist dat aan nationaliteit een aantal verwachtingen gekoppeld worden. Maar ik vind dat bijvoorbeeld rekenig moet worden vgehouden met de realiteit, veel migranten zitten in sociale economie, interim, die mensen doen hun best maar kunnen niet altijd volledig meedraaien. Toch doen ze geen beroep op uitkeringen en werken hard. Er wordt verdient wat anders het ocmw geeft. Die mensen werken niet voltijds maar wel hard en iedere dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Awel, als je gemotiveerd bent om te werken in jobs die een ander niet wil doen dat vind ik dat je een uitzonderlijke prestatie levert en bijdraagt aan de uitstraling van het land naar het buitenland toe (via de economie dan), en mag je de nationaliteit krijgen. De taal en nog enkele inburgeringsvoorwaarden moeten er ook bij van mij.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MIjn punt betreffende sociale economie lijkt u niet begrepen te hebben, die mensen werken niet ( of meestal niet!) fulltime en zouden dan geen recht hebben op de Belgische nationaliteit. Dat zou ik liefst herbekeken willen zien. Wat uw opmerking over werken in fabrieken betreft, dat heeft helemaal niets te maken met wie dat werk wil doen, maar wie voor dat werk in aanmerking komt! Dat zullen eerder nieuwkomers zijn die laaggeschoold zijn dan Belgen met grotere vaardigheden en bagage op de arbeidsmarkt. En ik veronderstel dat we geen behoefte hebben aan nog meer van die groep arbeidskrachten, er zijn er genoeg die de weg nog niet gevonden hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 19 juli 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gans de bevolking van west europa, en de westerse wereld, moet nu met belastingsgeld door hun eigen strot geduwd krijgen dat zij anders moeten denken, leven (ik moet vuilbakstraten als normaal beschouwen) enz enz. Ik betaal daar geen belastingen voor hé. Laatst gewijzigd door kwantum : 19 juli 2012 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kunt rekening houden met leeftijd, reistijd en opleiding maar wel verplicht aan het werk na twee jaar, ook al is het niet je droomjob. Waarom willen mensen liever blank personeel, nare ervaring met anderen? Of zijn dat allemaal racisten? Laatst gewijzigd door alice : 20 juli 2012 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, ik zou dat "liever bediend worden door een blanke" toch wat relativeren. Ook de blanke ziet naar z'n geldbeugel. Mijn perceptie is dat die blanke met z'n mond vol over vreemdelingen toch liever zwart werk door een niet-blanke betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat weet ik nog zo niet. Probeer eens een blanke autochtone kuisvrouw te vinden????????? Je bent dus verplicht om allochtoonse( al dan niet moslimbetweterij) in huis te halen. Hoeveel autochtone blanke vrouwen zitten niet op den dop terwijl manlief met mercedes gaat werken? Verplicht die autochtone vrouwen om aan ocmw-wtarief te gaan kuisen! (wat niet wil zeggen dat de allochtonen niet zouden moeten verplicht worden hé). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ze nu lijken bakzeil te halen komt het omdat ze ook zien wat het resultaat is van het binnenlaten van al dat volk dat veel meer last en kosten geeft dan "verrijking"! Ze voelen ook aan dat de bevolking hen dat niet in dank afneemt en dat multicultureel geleuter "waar we maar moeten leren mee leven" minder en minder aanslaat! EN er zijn verkiezingen in zicht dus moeten ze de bevolking, al was het maar eventjes, wat meer naar de mond praten! Er zijn echter al teveel vreemdelingen aanwezig, die ook ter plaatse voor een blijvende aangroei zorgen (veel kindergeld oprapen is ook een inkomen) en het zou kunnen zijn dat het kalf eigenlijk al verdronken is...met of zonder nieuwe maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op het terrein zullen de sossen hun vriendjespolitiek blijven doorvoeren, en voorkeurbehandelingen geven aan import. 'We zullen dat voor u wel regelen' mentaliteit. Wie gaat dat tegenhouden? wetten en maatregelen? Wie? De vlaams belangers in de ocmw's? Die mogen daar niet binnen hé. |
|
![]() |
![]() |