![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() Met iemand van de vorige generatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet iemand da krapuul int oog houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk schat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gedaan te Brussel, de 20e juli 2012. P.S. 'denk aan uw medeforummer'....en dan klagen over stalken ?????? ![]() Serieus....in K& K ? ![]() Tenandere, ik denk dat Demper wel zijn eigen boontjes kan doppen.... En als het op uw zenuwen werkt.....negeer, negeer, negeer.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 juli 2012 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.zita.be/lifestyle/nieuws/...rondlopen.html Er zijn er ook die anderen hun goesting voor seks doen overgaan als ze zich uitkleden. ![]()
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() Stel jij je niet aan.
![]() Iemand die herhaaldelijk heeft verklaard dat hij hetero is en op het forum toch voor "homo" blijven uitmaken, is in feite pestgedrag en een persoonlijke aanval. Komaan, zoiets doe je toch ook niet met de mensen die je in het dagelijks leven kent? Het is echt beneden alle peil van fatsoen. En de sfeer op het forum wordt er ook door verpest. Dus nee, zoiets ga ik niet negeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dit is niet het echte leven, maar een forum. 3: Jij hoeft dit niet te negeren, maak jij je er maar lekker druk om. Moet je een doekje hebben voor al dat schuim op je mondje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2: Dit forum heeft ook regels, nl. geen persoonlijke aanvallen. 3: als er iets op m'n zenuwen werkt, dan zeg ik daar ook mijn mening over. 4: als jij daar niet tegen kan, moet je zelf maar ook geen mening geven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() Een klojo eerst klas moet me niet het verschil tussen grappig geplaag en regelrecht ongrappig gepest uitleggen.
Laatst gewijzigd door perzie : 20 juli 2012 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als vrijzinnig liberaal is het dat voor mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
![]() P.S. 1. moesten er hier werkelijk van die pesters zijn, dan vrees ik dat U allang ietwat andere posts op U zou hebben zien afkomen..... ![]() P.S.2. Misschien eens niet zo selectief lezen.....Demper kan er immers ook wat van, hoor. ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 juli 2012 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is tegenwoordig geen schande meer he.
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homo en jood waren inderdaad geen scheldwoorden vroeger in onze maatschappij, in de huidige multiculturele maatschappij is het echter een ander paar mouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kom je er op het op te moeten nemen voor Demper, die kan zijn plan wel trekken. Trouwens, met zijn aanmatigend gedrag vraagt Demper erom 'gepest' te worden. En het is leuk om lezen: een partijtje 'Demperke pesten'. ![]()
![]() |