![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19701 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19702 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mai weeral veel over details, rookwolkjes , beweringen van shaduw regeringen die "zwarte" schepen ergens liggen heeft (heel grappig die trouwens)
Maar nog steeds niks simpel als motief .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#19703 |
Banneling
|
![]() lol meer dan 986 postings en je hebt nog geen motief ontdekt?! Veelzeggend!
Laatst gewijzigd door River_Achai : 21 juli 2012 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19704 |
|
![]() Je antwoord niet op de vraag.
Mij lijkt het logusch dat prive camera's niet gericht staan om het pentagon in de gaten te houden. Wat is er mis met die oogetuigen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#19705 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie dat je trouwens nog steeds geen argumenten gegeven hebt waarom AA77 geen vliegtuig was. En nee, ik ga echt geen 20.000 posts herlezen in de hoop ergens iets te vinden. Jij beweert dat hier ergens geschreven te hebben, dus kan je't makkelijk eens even voor ons samenvatten. Dus, waarom was het geen vliegtuig? Ben je er eentje van de 'het gat is te klein' groep, de 'er waren te weinig brokstukken' groep, of nog iets anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19706 | |
|
![]() Citaat:
En dat is idd veel zeggend, maar toch blijven mensen zoals jou er naief in geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En verder dus een beetje lui? Anderen mogen jouw werk doen? Is jouw probleem hoor als je geen zin hebt de postings door te nemen, We zijn je koelie niet! En ik weet nog steeds niet of je nu wel of geen wetenschappelijke opleiding doet of hebt gedaan? Ook al tig keer gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19708 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19709 | |
|
![]() Yep want je draait liever rond de pot dan er effectief te geven, heel schattig .
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen maar bla bla bla. Er zijn toch ook forums speciaal voor kleuters of vergis ik me nou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19711 |
|
![]() Waarschijnlijk heb je daar altijd gezeten, hier als je iets beweerd geef je bewijs zoals een motief, ik wacht nog steeds ...
![]() |
![]() |
![]() |
#19712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
te bekijken. Doe verder geen moeite je staat weer op mijn negeer. Laatst gewijzigd door River_Achai : 21 juli 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen aan die kant waren er geen obstakels voor het Pentagon. Heel simpel en logisch. ![]()
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 21 juli 2012 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19714 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voila, tot zover dit intermezzo niveau kleuterschool. Kunnen we nu terug volwassen doen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19715 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk wel grappig. Zielig ook wel een beetje, maar vooral grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd , want die filmpjes kan de US government gefaked hebben
![]() |
#19717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed , dat je gestudeerd hebt is mijns insziens hoogst irrelevant. En ik speel geen spelletje met je . ik heb gewoon geen zin iemand als jou bij de hand te nemen en weer alles te gaan vertellen. kom nou!!!! Ik denk ook niet dat een ander het gaat doen! ze zijn niet gek! Met een spelletje heeft het niks te maken, daar is dit alles te serieus voor en ben ik te oud voor. Maar goed je hebt dus gestudeerd, alleen wil jeniet zeggen wat, en dat verklaart voor mij grotendeels je houding. That's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19719 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed om te zien dat je het met me eens bent dat wat ik gestudeerd heb irrelevant is. Zou ik nog eens proberen? Ach ja, waarom niet, dit is zo leuk! Deze keer maak ik het je eenvoudig, en ontneem ik je het excuus dat je 'alles nog eens moet vertellen'. Het principe van de ja/neenvraag, ben je daar mee bekend? Ik heb dus enkel 'ja' of 'nee' nodig bij het antwoord. Je hoeft er verder niks bij te vertellen, gewoon om te weten wat voor vlees ik in de kuip heb: Dus, here we go: 1) Geloof je dat het geen 757 was omdat het gat in het Pentagon daarvoor te klein was? 2) Geloof je dat het geen 757 was omdat er te weinig of geen brokstukken van een 757 gewonden werden in of rond het Pentagon? 3) Is de belangrijkste reden waarom je gelooft dat er geen 757 in het Pentagon gevlogen is iets compleet anders? Zo, op hoop van zegen. Even kijken of je opnieuw een ander excuus weet tevoorschijn te toveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19720 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je noteert maar raak. Citaat:
Citaat:
O ja, en je neerbuigendheid is er een symptoom van! Anderen hier mogen het afmaken voor me ik heb het gehad met die gast! |
|||
![]() |
![]() |