![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() N-VA = VB en hun gedachtegoed wordt deels gedeeld door VLD = SP.a = GROEN = CD&V. Kijk naar de staatshervormingen en de taalapartheid. Dat is niet het werk van de N-VA of het VB.
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In dat geval kijk ik ook wel naar VTM Nieuws.
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan zelfs niet fysiek in de kamer blijven als één van mijn gezinsleden naar die zender kijkt, "omdat dat zo een fijn programma is waar ze zo mooi dansen ". Ik heb indertijd de allereerste nieuwsuitzending van VTM gezien, waar Jan Schodts op het einde de prijs van de tomaten op de veiling van Roeselare gaf. Toen pas besefte wat men bedoelde met "de cretinisering van vlaanderen" Nog slechter dan de drek die de nederlanders dagelijks over hun hoofd krijgen uitgegoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waar gaat dit concreet over ? welke leugens werden er verteld/herhaald in de 7de dag?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 juli 2012 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Reeds jaaaaaaren ben ik deze vaststelling aan het doen op dit eogenste forum. Begrijp mijn naieve blijdschap en hoop toen een NVA'er minister van media werd. Ik had gehoopt dat die gozer op een zeer zachte, omfloerste en lepe wijze materiaal zou verzamelen van het grootste en dodelijkste wapen van het establishment tegen zijn eigenste ideologie (u moet weten dat ik toen nog dacht dat de NVA een anti-establismentspartij was die ijverde voor Vlaamse zelfbeschikkingsrecht). Ik had geeneens verlangd dat hij zelf een mirakel zou kunnen bewerkstelligen door de VRT ineens te veranderen en haar democratische funktie te herstellen. Zo naief was ik nu ook weer niet. Begrijp mijn ontgoocheling toen ik vaststelde dat dat "graf Bourgois" geeneens een ietsiepietsie studietje had besteld om de objectiviteit te meten van de VRT. Geeneens een studie ter bevestiging van de studie van prof De Bens (zelf een links-politiek benoemde prof van de RUG ![]() Niks, nada, noppes... De VRT is een pistool gericht op het hart van Vlaanderen. De lafheid waarmee Bourgeois niets heeft ondernomen aan de dodelijkheid waarmee het Vlaamse bewustzijn door die geinstitutionaliseerde tragedie dagdagelijks wordt vergiftigd is stuitend. Velen vragen mij waarom ik mijn stem niet "stathegisch" aan de NVA zou geven. Gezien mijn vaststelling van hierboven vind ik een antwoord op die vraag geeneens gerechtvaardigd. Bourgeois...een walgelijke hond...de naam Vlaming niet waardig...ik vind zijn serviele collaboratie niet minder verwerpelijk dan die van de VLD'ers, tjeven of andere sossen. Sorry hoor NVA'ers...gelukkig is hij niet de emanatie van de ziel van de NVA...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 juli 2012 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
Minister
|
![]() Volgens mij stippelen ze hun desinformatie van te voren uit.
Ik post wel eens op het forum van de VRT. De volgende berichten zijn geweigerd door de VRT: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() In beide gevallen is dit ook uit het gewone nieuws geweerd. Het besparingsplan van de grootste partij in Vlaanderen in februari, is nooit gebracht door de VRT (plan van Groen was wel in het nieuws opgenomen) De overstappen van VB'ers naar Open-VLD is ook geweerd (is ook niet verschenen in De Ochtend) Dit is niet alleen een strategie van de VRT, maar moet ook - op de een of andere manier - als zodanig intern gecommuniceerd worden. Tenzij de persoon die beslist wat er op de website komt en wat er in het nieuws wordt gebracht, ook beslist wat er op het forum mag gepost worden. Dit laatste kan ik moeilijk geloven.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() [quote]Wat had u gedacht? Dat hun constante en hemeltergende framing, hun openlijke onderwerping aan het cordon mediatique en desinformatie beruste op toeval?
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Dirk,
Is je schermafbeelding een schijf van een STED-microscoop? Of een Airy-schijf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() [quote=Fieseler;6236423]
Citaat:
- het aanwerven van gelijkgezinden, vooral linkse profielen, om een besloten clubje in stand te houden - en het effectief intern dirigeren en communiceren van richtlijnen naar medewerkers van de VRT (hoe subtiel en gemaskeerd deze ook kunnen zijn) Dit laatste is toch nog een niveau hoger.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Zoek maar eens afbeeldingen van een 'rode reus'
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet echt naïef om te denken dat de VRT zal verdwijnen. VRT heeft zijn recht van bestaan net als alle TV-zenders van de wereld. Bevalt de VRT u niet, zijn er genoeg andere TV-zenders die u wel zullen bevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() [quote=Dirk A;6236438]
Citaat:
True! Maar uw tweede exposé is een logisch en natuurlijk gevolg van uw eerste.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Neen, de VRT moet blijven maar moet gepluraliseerd worden zodat iedereen in onze natie vertegenwoordigd wordt. De VRT zoals hij nu is kan perfect blijven funktioneren ter informatie door en voor de groenen, roden en blauwen...de informatie, politiek en entertainment voor die andere vijfenzestig procent van ons volk moet door hun respectievelijke gezindten worden verzorgd en ingekaderd. Dat zou de uitgesproken ondemocratische toestand van de media enigzins verbeteren.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 juli 2012 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() [quote=Fieseler;6236447]Tja, de kat bij de melk zetten.
![]() |
![]() |