Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2012, 11:19   #21
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik vrees dat de tradito's zeer goed beseffen dat ze een grote bok geschoten hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Blijkbaar krijgen de 3 partijen die N-VA in het VB hoektje proberen te duwen het deksel op de neus.
En dat vanuit onverwachte hoek: Bart Brinckman

http://www.standaard.be/meningen/commentaar/index.aspx

Dit zou wel eens kunnen de uitlating verklaren van AA klant Dewael.

En die prof. Die Ceder aanviel in De Morgen, begint ook schrik te krijgen over zijn uitlatingen.
Want die klootzak bleek niet eens op de plaats geweest te zijn toen de feiten zouden gebeurt zijn.
Hij heeft het dus enkel van horen zeggen op café. Zattemansgelul dus.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:21   #22
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

De N-VA blijft een bende fascisten van de eerste tot de laatste. Wat één van die pipo's nu doet of niet, laat mij volledig koud.
Oud 23 juli 2012, 11:21   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik vind hier eerlijk gezegd niets aan om voor te juichen. In tegendeel.
Ik vind van wel!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:23   #24
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ceder maakte verkeerde en verwerpelijke keuzes in het verleden, nu betaalt hij de prijs.
Zoals zijn steun geven aan een partij die naïef geloof hechtte aan het feit dat een democratische Vlaamse partij in België zou getolereerd worden. Ja, dat was inderdaad een grote fout. Democratie op zijn Belgisch werkt niet en zal nooit werken. Tijd om de idee op te geven dat je het systeem van binnenuit zou kunnen veranderen door er aan deel te nemen op de voorwaarden gesteld door de anderen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:25   #25
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind van wel!
De arrogantie van de macht duurt zolang tot de zittende machtshebbers van hun postje zijn verdwenen. Dan worden ze weer bedelaars die als een hondje schooien om een postje. Wij lachen wel in Oktober, daa-aag.
Oud 23 juli 2012, 11:25   #26
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind van wel!
U vindt het normaal dat iemand afgerekend wordt op feiten van 30 jaar oud? Feiten waarvoor hij nota bene vrijgesproken werd? Goe bezig...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:26   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Welke leugens heeft de media dan wel verteld over Ceder? Dat hij leider was van de NSV-knokploeg? Dat hij één van de auteurs was van het 70-puntenplan? Dat hij steeds een onverholen homofoob en racist is geweest? Dat hij pas "van gedacht veranderde" of "tot inkeer kwam" op een moment dat het VB zwaar op verlies staat, en de N-VA op winst, waardoor zijn postje in het gedrang komt?
Inderdaad...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 23 juli 2012, 11:26   #28
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind van wel!
Wat jij vindt is onbeduidend. Wat de meeste Vlamingen vinden is van belang. Afspraak oktober 2012 en juni 2014!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:26   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
U vindt het normaal dat iemand afgerekend wordt op feiten van 30 jaar oud? Feiten waarvoor hij nota bene vrijgesproken werd? Goe bezig...
Eens racist en homofoob, altijd racist en homofoob.

Citaat:
Oud 23 juli 2012, 11:27   #30
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
De N-VA blijft een bende fascisten van de eerste tot de laatste. Wat één van die pipo's nu doet of niet, laat mij volledig koud.
zegt een Belgische fascist!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:29   #31
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Belgische staat blijft een anti-Vlaamse én anti-Waalse fascistische staat, van in het begin in 1830 tot in de eeuwigheid. Wat een generatie tricoloren marionetten nu doen of niet, laat mij volledig koud.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:31   #32
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga je ontkennen dat Ceder de leider was van de "Verbondswacht" van het NSV in Leuven?
En dan? Dat was dan ook het onderwerp van discussie niet.
Feit is wel dat hij is vrijgesproken voor de feiten die hem worden aangewreven. Zelfs in beroep is hij vrijgesproken geweest.

Citaat:
Ceder was meer dan een juridisch adviseur, hij maakte deel uit van de tienkoppige werkgroep die dat verwerpelijke plan opstelde. Zijn naam werd in dat verband al genoemd in 1996, lang voor er sprake was van een proces tegen het VB. Dat maakt van hem één van de auteurs van het 70-puntenplan.

Uit zijn verklaringen en voorstellen, tiens!

Citaat:
Ernstig blijven hé, Fonne. Jij weet even goed als ik dat dit lokale postje voor Ceder als opstap moest dienen voor een plaatsje op de N-VA-lijst in 2014
Heb jij een glazen bol?

Laatst gewijzigd door giserke : 23 juli 2012 om 11:36.
Oud 23 juli 2012, 11:32   #33
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent dan ook een achterlijke debiel.
Zulke gedachtegang is normaal voor mensen als jij.
Oud 23 juli 2012, 11:34   #34
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was niet op de hoogte van het kartel tussen B.U.B en N-VA. Wanneer is dat gebeurd?
Oud 23 juli 2012, 11:35   #35
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Eens racist en homofoob, altijd racist en homofoob.
En het grappige is dat de grootste fascisten deze zijn die andere verwijten fascist te zijn.

Laatst gewijzigd door giserke : 23 juli 2012 om 11:36.
Oud 23 juli 2012, 11:45   #36
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga je ontkennen dat Ceder de leider was van de "Verbondswacht" van het NSV in Leuven?
Vandaag noemt men dat de stewards die voor de orde zorgen bij betogingen. Ik dacht dat een ordehandhaving door de organisator van een betoging tegenwoordig in de grote steden zelfs een verplichting is, anders geen toelating voor de betoging! Iets mis mee?
Citaat:
Ceder was meer dan een juridisch adviseur, hij maakte deel uit van de tienkoppige werkgroep die dat verwerpelijke plan opstelde. Zijn naam werd in dat verband al genoemd in 1996, lang voor er sprake was van een proces tegen het VB. Dat maakt van hem één van de auteurs van het 70-puntenplan.
Prachtig, dus Jurgen Ceder schreef dus in 1996 mee aan een programma dat in 1990 klaar was en in 1992 officiëel tot het partijprogramma van de VB ging horen. Ja, van mensen die in tijdreizen geloven kan ik begrijpen dat ze zulke onzin neerpennen.
Citaat:
Uit zijn verklaringen en voorstellen, tiens!
Ja jongen, en wordt nu eens concreet. Heeft hij een voorstel ingediend om homos te euthanaseren, of vreemdelingen te vergassen? Kom jongen, laat je eens gaan, bewijzen op tafel in plaats van vuige insinuaties.
Citaat:
Ernstig blijven hé, Fonne. Jij weet even goed als ik dat dit lokale postje voor Ceder als opstap moest dienen voor een plaatsje op de N-VA-lijst in 2014.
Absolute onzin. Voor de plaatsjes in 2014 zal er gestreden moeten worden, kandidaten zat. Die wet zal iedereen moeten ondergaan. Geen concrete prestaties, geen zichtbaarheid gehad, niet op de lijst.
Oud 23 juli 2012, 11:50   #37
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En dan? Dat was dan ook het onderwerp van discussie niet.
Feit is wel dat hij is vrijgesproken voor de feiten die hem worden aangewreven. Zelfs in beroep is hij vrijgesproken geweest.
Neemt niet weg dat hij chef was van een neonazistische knokploeg.

Citaat:
Heb jij een glazen bol?
Neen, maar je denkt toch niet dat een politieke partij een nationaal kopstuk van een andere partij laat overkomen om hem dan te laten wegdeemsteren in één of andere onbenullige gemeenteraad? Neen, zo iemand laat je alleen overkomen als je denkt hem te kunnen uitspelen op nationaal vlak.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 11:53   #38
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Eens te meer een zoveelste aanwijzing dat echte verandering niet mogelijk is via het systeem zelf. Als dit systeem niets kan doen via haar justitieapparaat tegen opposanten, schakelt ze die wel uit via vuilspuiterij in haar 4de macht, de media.
De linkse media, die hun ware fascistische aard niet verbergen. We zullen nog staaltjes zien van zuivere haatzaaierij tegen alles wat Vlaams en N-VA is.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 12:07   #39
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
De linkse media, die hun ware fascistische aard niet verbergen. We zullen nog staaltjes zien van zuivere haatzaaierij tegen alles wat Vlaams en N-VA is.
Buiten het Pallieterke, welke media zijn er die niet links zijn? Zelfs Knack is nu in handen gevallen van de extreem-linkse knokploegaanvoerder Walter Pauli.
Oud 23 juli 2012, 12:10   #40
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neemt niet weg dat hij chef was van een neonazistische knokploeg.
Klopt !! Ik heb het NSV samen met Voorpost eens "bezig" gezien in Antwerpen. Dat was onversneden (neo)nazisme. Maar wat blijkt, Ceder ging "te biechten" bij nonkel Bart, en voor hem is Ceder nu terug zo maagdelijk als een plechtige communikant.

Laatst gewijzigd door Pietje : 23 juli 2012 om 12:10.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be