![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19823 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19824 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pindar pindar pindar toch
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat?
![]() |
#19828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn volgende dubbelnick waarschijnlijk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19829 |
Banneling
|
![]() K9 Misschien?
Wat een lichten he die twee?! ![]() Laatst gewijzigd door River_Achai : 24 juli 2012 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19830 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"de grond effect theorie"? Wat, grond effect theorie? Ik vind het gewoon een straf maneuvre dat die kerel heeft uitgevoerd als ge gaat denken aan grondeffect, zeker aan die snelheid wanneer uw control slurfaces niet meer reageren zoals ge het verwacht omdat ge bijna richting geluidsmuur gaat (lucht is dichter, zo dicht bij de grond). Ik stel vragen, gij maakt er theorieën van. Vandaar dus dat ik u een vooringenomen eikel vind. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 24 juli 2012 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik hem op mijn negeer spaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19832 |
Minister
|
![]() Inderdaad, de effecten zijn nog eens vermenigvuldigd met een factor van weetikveel hoe veel door de schaalvergroting. Voor de rest is het exact hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19833 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beetje zielig wel dat je nu opeens afkomt met die hele 'het was maar een vraagje dat ik stelde' zever, terwijl iedereen die de discussie even leest duidelijk kan zien dat het voor jou duidelijke aanwijzingen waren dat 'er iets niet klopte', al die tijd lekker arrogant doende tegen mij omdat ik meldde dat het 'puff mysterie' er helemaal niet was (kijk nog eens, en nog eens, weet je nog). Iets vrij typisch voor samenzweringstheoristjes, we zien het ook bij Micele. Wel, zoals ze zeggen, now it's my turn. Dus serieus: nu niet komen janken he... Grappig ook wel om te zien hoe die zielige trol van een riviertje mij dan wel beweert op z'n negeerlijstje staan te hebben, maar het toch niet kan laten een *ik ook, ik ook* postje te maken iedere keer iemand een post van mij citeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19834 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19835 |
Minister-President
|
![]() Het volledige filmpje waaruit je de bewering pikt dat die puffs 'op de verkeerde plaats' zitten, gaat er juist over dat het geen echte vliegtuigen zijn, maar 'special effects'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19836 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eikel of niet ... vooringenomen alvast wel ...
![]() |
#19837 |
Banneling
|
![]() vooringenomen e. dus .
![]() Vond ik meteen al. En op zich jammer want altijd intressant als iemand eens met andere zienswijzen komt en bereid is ook een en ander te onderzoeken. Maar ja, Sommige mensen zijn ook belangrijk om als slecht voorbeeld te dienen. In di zin doet ie weer wel iets goeds. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19838 |
Minister-President
|
![]() En weer kan onze Nederlandse dorpstrol maar niet zwijgen over mij. Je vraagt je af waar dat hele aanstellerige 'je staat op mijn negeerlijst' gedoe goed voor is, als hij desondanks elke gelegenheid aangrijpt om het over mij te hebben... Beetje obsessief, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19839 | |
Banneling
|
![]() Doe ik toch iets goed.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door River_Achai : 25 juli 2012 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19840 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je komt hier hoog van de toren kraaien over bepaalde fragmenten maar weigert pertinent eens in de helicopter te stappen en trachten een aantal van de 1000-den puzzelstukjes te plaatsen.
![]() |