Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2012, 20:12   #19861
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Elvis loopt ook nog ergens rond...
Vast en zeker ...
Oud 25 juli 2012, 20:17   #19862
River_Achai
Banneling

Standaard

En over die wetenschap dus ook. Mensen hebben echt geen idee hoe ver en hoe diep we daar mee genaaid worden!

het heeft dan ook (by design) de structuur van een religie!

Laatst gewijzigd door River_Achai : 25 juli 2012 om 20:18.
River_Achai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 20:17   #19863
River_Achai
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Zijn...onderzoek? Die kerel heeft hier nog absoluut niks laten zien dat ik als 'onderzoek' zou durven classificeren. Mensen uitlachen is al wat die hier al gedaan heeft.
Daar Gun je ge-quote heeft even mijn reactie.
Mensen hier die me een beetje kennen weten dat ik veel onderzoek heb gedaan.
Maar goed je hebt gelijk, dat weet jij niet.
Maar ik maak geen 'mensen' belachelijk an sich. MAAR ik maak iedereen belachelijk als ze hoog van de toren komen blazen dat er absoluut geen inside job was. WANT dan is mijnn zeer diepe overtuiging dat ze nog geen enkele hersencel hebben laten werken met de informatie die er is en die je kan vinden. het enige waar toe je bereid moet zijn is je hersenspoeling of mind-control zien te doorbreken. Ik geloof dat jij het was die moest lachen om mijn opmerkingen over 'indoctrinatie instituten', maar dat was geen grap.
Ik heb gezien dat mensen die niet hoogopgeleid waren, of alleen middelbaar ( op zich al erg genoeg) in staat waren meteen het 'plaatje' te zien dat het een inside job was.
Alleen de wat hogere opgeleiden snappen het meestal wat moeilijker. Dat komt niet omdat ze zogenaamd 'kritischer' zijn, maar omdat ze zich verliezen in details en andere nonsens. En omdat ze langer op en school gezeten hebben zijn ze dieper geindoctrineerd. Deze 'hoger opgeleiden' beginnen ook het hardst te schreeuwen als je maar een beetje afwijkende menig hebt. En dat doen ze dus voordat ze het onderzocht hebben.
Deze mensen (Ik was er helaas een van) zullen veel moeten afleren, en weer moeten leren vraagtekens te stellen bij hun dogma's (aannames).
En kom me niet aan met 'de wetenschap heeft toch' bla bla bla
Mensen hebben vaak geen idee hoe diep en vergaand ze genaaid zijn en worden, M.a.w mensen die diepgaand met deze materie bezig zijn (David Icke, Jordan Maxwell, Andy Thomas, Texxe Marrs, Jim Mars,Jim Tucker en ga maar door, zeggen allemaal dat 'het konijnehol erg erg diep gaat'.
Echt, mensen hebben geen idee. TOT ze het EERLIJK beginnen te onderzoeken. En zoals ze in de Matrix zeggen, dan is er geen weg meer terug.

My two cents.
Oud 25 juli 2012, 20:36   #19864
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door River_Achai Bekijk bericht
Maar goed je hebt gelijk, dat weet jij niet.
Maar ik maak geen 'mensen' belachelijk an sich. MAAR ik maak iedereen belachelijk als ze hoog van de toren komen blazen dat er absoluut geen inside job was. WANT dan is mijnn zeer diepe overtuiging dat ze nog geen enkele hersencel hebben laten werken met de informatie die er is en die je kan vinden. het enige waar toe je bereid moet zijn is je hersenspoeling of mind-control zien te doorbreken. Ik geloof dat jij het was die moest lachen om mijn opmerkingen over 'indoctrinatie instituten', maar dat was geen grap.
Ik heb gezien dat mensen die niet hoogopgeleid waren, of alleen middelbaar ( op zich al erg genoeg) in staat waren meteen het 'plaatje' te zien dat het een inside job was.
Alleen de wat hogere opgeleiden snappen het meestal wat moeilijker. Dat komt niet omdat ze zogenaamd 'kritischer' zijn, maar omdat ze zich verliezen in details en andere nonsens. En omdat ze langer op en school gezeten hebben zijn ze dieper geindoctrineerd. Deze 'hoger opgeleiden' beginnen ook het hardst te schreeuwen als je maar een beetje afwijkende menig hebt. En dat doen ze dus voordat ze het onderzocht hebben.
Deze mensen (Ik was er helaas een van) zullen veel moeten afleren, en weer moeten leren vraagtekens te stellen bij hun dogma's (aannames).
En kom me niet aan met 'de wetenschap heeft toch' bla bla bla
Mensen hebben vaak geen idee hoe diep en vergaand ze genaaid zijn en worden, M.a.w mensen die diepgaand met deze materie bezig zijn (David Icke, Jordan Maxwell, Andy Thomas, Texxe Marrs, Jim Mars,Jim Tucker en ga maar door, zeggen allemaal dat 'het konijnehol erg erg diep gaat'.
Echt, mensen hebben geen idee. TOT ze het EERLIJK beginnen te onderzoeken. En zoals ze in de Matrix zeggen, dan is er geen weg meer terug.

My two cents.
Wat is eigenlijk het nut ervan om iemand op een 'negeer-lijst' te zetten wanneer je vervolgens GEEN ENKELE kans onbenut laat om over en zelfs tegen die persoon te praten?

Maar je uitleg (sorry, riviertje zijn uitleg, ik sta tenslotte op zijn negeerlijst, weet je wel? Voel me verdorie zoals een koppel dat 'niet tegen mekaar spreekt' en dan maar via de kleine communiceert: 'zeg eens tegen uw mama dat ze het zout doorgeeft') is in ieder geval verhelderend: je bent (sorry, hij is) er in geslaagd een samenzweringstheorie op te bouwen die volledig waterdicht is: iemand die je niet gelooft is 'gebrainwasht', en feiten aanhalen die de samenzweringstheorie tegenspreken zijn natuurlijk geplant, en maken deel uit van de samenzwering. Zelfs het onderwijs maakt nu al deel uit van de Grote Gemene Samenzwering.

Ik vraag me af of hij ooit in de psychiatrie (die ongetwijfeld ook weer deel uitmaakt van het complot) gezeten heeft. We hebben hier namelijk een woord voor dat soort mensen: knettergek.

Allez, Gun, of iemand anders, citeer dat een keer, dat hij het kan lezen (m.a.w. zeg eens tegen uw moeder dat ze het zout doorgeeft).
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 20:50   #19865
River_Achai
Banneling

Standaard

Take care, mon ami

Citaat:
Scorpio
Dit bericht is verborgen omdat Scorpio op jouw negeerlijst staat.

Laatst gewijzigd door River_Achai : 25 juli 2012 om 20:50.
Oud 25 juli 2012, 20:50   #19866
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is eigenlijk het nut ervan om iemand op een 'negeer-lijst' te zetten wanneer je vervolgens GEEN ENKELE kans onbenut laat om over en zelfs tegen die persoon te praten?
simpel, hij is een pathologische aandachtshoer.
Om na 40 permbans toch weer terug te komen met dezelfde belachelijke beledigingen aan iedereen die zijn kleutermening niet deelt, is een duidelijk symptoom.

Hij zal ook nooit op een vraag antwoorden omdat hij simpelweg te onwetend is.
En met dat soort mensen zit Gun dan in hetzelfde schuitje....

Citaat:
Maar je uitleg (sorry, riviertje zijn uitleg, ik sta tenslotte op zijn negeerlijst, weet je wel? Voel me verdorie zoals een koppel dat 'niet tegen mekaar spreekt' en dan maar via de kleine communiceert: 'zeg eens tegen uw mama dat ze het zout doorgeeft') is in ieder geval verhelderend: je bent (sorry, hij is) er in geslaagd een samenzweringstheorie op te bouwen die volledig waterdicht is: iemand die je niet gelooft is 'gebrainwasht', en feiten aanhalen die de samenzweringstheorie tegenspreken zijn natuurlijk geplant, en maken deel uit van de samenzwering. Zelfs het onderwijs maakt nu al deel uit van de Grote Gemene Samenzwering.
de enige manier om met river aka pindar om te gaan is hem straal negeren.

Citaat:
Ik vraag me af of hij ooit in de psychiatrie (die ongetwijfeld ook weer deel uitmaakt van het complot) gezeten heeft. We hebben hier namelijk een woord voor dat soort mensen: knettergek.
uiteraard.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 20:52   #19867
River_Achai
Banneling

Standaard

Once the cockroaches start...

Citaat:
parcifal
Dit bericht is verborgen omdat parcifal op jouw negeerlijst staat.
Oud 25 juli 2012, 22:04   #19868
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht

De Reichstag in de fik gestoken door Vanderlubbe? ja
JFK vermoord door LHO? ja
Roosevelt geen voorkennis PH? idd geen voorkennis
Tonkin zegt u niets? het enige waar je van een false flag kan spreken...
USS Liberty verhaal al gehoord? niets bijzonders aan...
London Subway bombing? niets conspiracy aan
Madrid train stations? niets conspiracy aan
...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 25 juli 2012 om 22:07.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 22:15   #19869
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's juist, er zijn nog steeds enkelingen die geloven dat de zon rond de aarde draait, alle anderen zijn overduidelijk vooringenomen

Desalnietemin heeft hij gelijk
Juist, 100% spot on ... zo duidelijk wordt het

juist, sorry, type fout ... en ... dankublief!
U heeft het NIST ondwerzoek zelf gelezen ?

In dat geval , wat is dan uw inhoudelijke commentaar op dat rapport ??
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 22:29   #19870
River_Achai
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

drie maal raden!
Oud 25 juli 2012, 22:40   #19871
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Allez, Gun, of iemand anders, citeer dat een keer, dat hij het kan lezen (m.a.w. zeg eens tegen uw moeder dat ze het zout doorgeeft).
Met veel plezier ... armer stakker ...
Oud 25 juli 2012, 22:44   #19872
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En met dat soort mensen zit Gun dan in hetzelfde schuitje....
Mooi zo ...

Was jij niet diegen die fier kwam aandraven met de hedendaagse historicus die nog beweerde dat Roosevelt géén voorkennis had van PH toen ik daar uitdrukkelijk om gevraagd had?

Lachwekkend hoe dan bleek dat die bewuste historicus rond 1970 de pijp aan maarten had gegeven
Oud 25 juli 2012, 22:48   #19873
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb in totaal een stapel van zowat 20 cm papier uitgeprint van officiële documenten rond 9-11 ... want Scorpio gaat een aantal weken bezig zijn wanneer hij full time en gedetailleerd wil lezen

Klop even bij hem aan, hij zit er net in
Oud 25 juli 2012, 22:51   #19874
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet veralgemenen
Oud 25 juli 2012, 22:59   #19875
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat ...

Trouwens ...

De Reichstag in de fik gestoken door Vanderlubbe?
JFK vermoord door LHO?
Roosevelt geen voorkennis PH?
Tonkin zegt u niets?
USS Liberty verhaal al gehoord?
London Subway bombing?
Madrid train stations?
...
Citaat:
Oh God, een professionele samenzweringsgek.
Voor elk van deze feiten staan in elke dorpsbibliotheek meerdere boeken waar alles haarfijn en onderbouwd wordt uitgelegd.

Je herkent ze meestal an het feit dat ze er als nieuw uitzien want amper uitgeleend worden en omdat de echt geïnteresseerde burger ze meestal aankoopt om ze steeds te beschikking te hebben

M'n probleem is dat mijn uitleenlogistiek niet 100% loopt, ik weet niet meer waar vele van mijn boeken uithangen
Oud 25 juli 2012, 23:11   #19876
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom bent u dan steeds bezig met het "op de persoon spelen" . Nergens voor nodig toch als je veel onderzoek hebt gedaan, dan kun je immers zaken inhoudelijk weerleggen.

Dus : Waarom hebben er duizenden mensen een vliegtuig in de torens zien vliegen terwijl er volgens u helemaal geen vliegtuig naar binnen vloog ??

Waarom hebben er honderden mensen een vliegtuig in het Pentagon zien vliegen terwijl er volgens u helemaal geen vliegtuig naar binnen vloog ??

Waarom zijn het juist de 9/11 betrokkenen en slachtoffers die niet geloven in de complot theorie?
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:17   #19877
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb in totaal een stapel van zowat 20 cm papier uitgeprint van officiële documenten rond 9-11 ... want Scorpio gaat een aantal weken bezig zijn wanneer hij full time en gedetailleerd wil lezen

Klop even bij hem aan, hij zit er net in
LOL! Nadat ik dat rapport gelezen heb, verwacht ik duidelijke argumenten van jou waaruit blijkt dat iets wat er in staat niet klopt, en / of dat er van een samenzwering sprake is. Kom niet af met meer rond de pot gedraai en doodleuk een linkje naar een volgend rapportje, want dan zal ik feestelijk bedanken.

Tot hiertoe nog niks tegengekomen...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:30   #19878
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom bent u dan steeds bezig met het "op de persoon spelen" . Nergens voor nodig toch als je veel onderzoek hebt gedaan, dan kun je immers zaken inhoudelijk weerleggen.

Dus : Waarom hebben er duizenden mensen een vliegtuig in de torens zien vliegen terwijl er volgens u helemaal geen vliegtuig naar binnen vloog ??

Waarom hebben er honderden mensen een vliegtuig in het Pentagon zien vliegen terwijl er volgens u helemaal geen vliegtuig naar binnen vloog ??

Waarom zijn het juist de 9/11 betrokkenen en slachtoffers die niet geloven in de complot theorie?
River_Achai ... sta me toe hier ook ff op te reageren ...

Ik maak soms ook de fout om op de persoon te reageren ...

In eerste instantie reageer ik steeds met respect, maar wanneer mede forumbezoekers zelf elke zin voor respect verliezen, of hoog van te toren beginnen kraaien zonder enige grond, of blijven ronddraaien in dezelfde cirkeltjes, of gewoon wijgeren om de uitgestoken hand te schudden, of halstarrig blijven vastklampen aan hun wereldbeeld, ... dan loopt de emmer soms over

Ik heb deze uitdaging reeds meerdere malen gemeld, vind ons die 100-den getuigen ... die een boeing in het Pentagon hebben zien vliegen

De OP in volgende draad is een analyse gemaakt van alle ooggetuigen verslagen die op officiële sites werden vermeld ... ik heb deze analyse gemaakt omdat toenertijd Firestone, Knipp, ... en vele anderen me maar bleven om de nek gooien met die gratuite uitspraak "Waarom hebben er honderden mensen een vliegtuig in het Pentagon zien vliegen terwijl er volgens u helemaal geen vliegtuig naar binnen vloog?"

Jij hebt reeds gemeld dat je de OP gelezen hebt, maar ik geloof er geen bal van want anders zou je niet halstarrig blijven vast houden aan die uitspraak

Evaluatie getuigen Pentagon

Laatst gewijzigd door Gun : 25 juli 2012 om 23:30.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:32   #19879
k9

Standaard

Citaat:
Weet je het zeker? Je vriendje Atmo denkt er heel anders over:

Tsja, jullie moeten natuurlijk wel een lijn trekken. dat komt veel betrowbaarder over.
Mai blijkbaar is dus 10 keer je iets uitleggen niet genoeg

Ok voor de 11e keer: motief van de bush regering om 9/11 te organiseren .

In de hoop dat je het nu snapt .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:33   #19880
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL! Nadat ik dat rapport gelezen heb, verwacht ik duidelijke argumenten van jou waaruit blijkt dat iets wat er in staat niet klopt, en / of dat er van een samenzwering sprake is. Kom niet af met meer rond de pot gedraai en doodleuk een linkje naar een volgend rapportje, want dan zal ik feestelijk bedanken.

Tot hiertoe nog niks tegengekomen...
Wie denk je dat er hier feestelijk gaat bedanken beste?

Kom even terug wanneer je het volledige raport hebt gelezen en niet één of ander samenvatiinkje

looooozer ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be