![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen toch... Een klucht uit uw duim zuigen en er vervolgens zelf tegen beginnen argumenteren! Zeg eens eerlijk wat vindt ge daar nu zelf van als moslima? Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juli 2012 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, hij was toen gemeenteraadslid voor die foute partij.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Exactly, de Spa van moe-visa-detiege
Dochter detiege neemt haar gram over de grens van leven en dood Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juli 2012 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens een grote belediging naar Bart en andere deftige N-VA mensen dat je ze associeert met de tuigforummers op p.be
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Whatever gets you through the night Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juli 2012 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA gaan voor veel minder op de loop. Dus verwonderen zou het me zeker niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Was deze draad niet geopend had ik zelfs niet geweten dat hij gestorven was.
En alhoewel ik het zelf nooit zou doen, getuigt het wel van minder schijnheiligheid bij hun dan van jou en Annemans, die dit voorval weer aangrijpen om door het optreden van de PS, de Walen, volgens jullie impressie allemaal PS-ers in een kwaad daglicht te plaatsen. Trouwens, ik ben nog nooit bij een gemeenschappelijke wake aanwezig geweest. Zelfs niet van mijn eigen familieleden, omdat mijn standpunt is dat je de relatie met de overledene zelf moet evalueren en verwerken. Mijn familie weet dat, mijn kennissen weten dat en dat volstaat. Bij deze toch mijn innige deelneming aan alle familie van de overledene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() De PS is gaan lopen van verandering en U maakt met plezier van een korte rouwhulde een politiek protest platform. Hoe onmenselijk.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Is het eigenlijk de eerste keer dat de PS zo iets doet? (Het zal toch niet het eerste vb-kamerlid zijn dat sterft sinds de ps in de kamer zit)
Ik weet niet wat walgelijker is: dat ze dit systematisch doen of dat ze dit nu - in het huidige klimaat - voor de eerste keer doen om zich ahw in Fr Be als meest anti-vlaamse partij te profileren (voor de stemmen dus) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Dat men al zelf geen respect meer heeft voor de doden dat gaat mijn hoedje te boven, ze zijn nog respectlozer dan ik dacht..
![]() En dat moet ons land redden???? Laatst gewijzigd door matthias999 : 26 juli 2012 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() PSeudo menselijkheid
Typische sossen.
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden is oormalig minister Ernest Glinne gestorven met wake en alles maar alle partijen, zelfs het VB is gewoon blijven zitten zoals al altijd het geval is. Dit is gewoon nooit eerder gezien bij een grote partij, alsof ze het VB wat extra stemmen willen geven als concurrentie met de NVA. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...gestorven.aspx http://www.dekamer.be/kvvcr/pdf_sect...76-52%20nl.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Alleen sossen?
Morel al vergeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Pssssst, het is niet de bedoeling van hun om het land te redden.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Pffff, waarom zou je plots respect moeten hebben voor ne foute als hij dood is ipv levend ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Beleefdheid en respect staan toch niet in hun woordenboek.
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() De PS aan een wake meegedaan ter ere van Morel?
Wel een schandalige tv-uitzending op de RTBF toegelaten. ![]()