![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Deels door van de stemming over de Europese grondwet een poll te maken "voor of tegen turkije" hebben de inwoners van bepaalde landen tegen die grondwet gestemd. Die grondwet had een machtig wapen geweest om Turkije te laten bewegen op binnenlands gebied. Een te nemen of te laten deal. Nu, zonder die grondwet staat europa zelf zwakker maar Turkije zal vroeg of laat zich toch bij de EU vervoegen. Dit is de perversie waar ook het vlaams belang gretig gebruik van maakt. Als het nu fout zou gaan met Turkije binnen de EU zal het vlaams belang zeggen: zie je wel, we hebben het altijd gezegd! Maar in realiteit hebben ze er mee voor gezorgd dat wanneer de toetreding er komt, dit zal gebeuren in een zwak europa en hierdoor kan Turkije miss meer uit de brand slepen voor zichzelf. Juist hetzelfde in de binnenlandse politiek. De énige oplossing om het in dit land beter te doen op politiek vlak zou zijn wanneer het VB serieus van zijn stemmen zou verliezen. Door die 30% onbruikbare stemmen zijn de andere partijen zo goed als zeker van regeringsdeelname, dit maakt hen tam. Dit kan je hen niet verwijten, want het is de logica zelve dat ze niet met het VB in zee gaan, geen enkele partij staat zo ver af als het VB. Dit is ook de reden waarom de partijen za hard op elkaar beginnen te trekken. Het VB is not a part of the solution, it's a part of the problem. en dat is de realiteit waar we inzitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Arabieren zijn een catastrofe voor de islam, snap dat nu eens, miss Arabia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
probeer's naar de boodschap te luisteren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
olé, weer voor jaren gebeiteld aan een tripartite!(sic) Op het VB stemmen en dan maar klagen hoe slecht het hier gaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat heel wat mensen zich laten vangen door de one-liners van het Vlaams Belang. Het is natuurlijk ook gemakkelijk, ze hoeven alleen de problemen aan te kaarten, zonder een mogelijke oplossing te verzinnen. Terwijl regeren juist het verzinnen van oplossingen is. Als men niet constructief kan proberen mee helpen om de problemen in de samenleving aan te pakken, moet je ook niet het slachtoffertje spelen omdat niemand met je wil samen werken.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik had in m'n haast gelezen "niet iedereen gelijk". Niemand het absolute gelijk, uiteraard ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() hahaha,die is raak he Henry....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() 17.10.2005 11.18u
Zeer recente peiling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees trouwens dat u niet veel keuze gaat hebben dan die 30% te aanvaarden, ze is er namelijk ook, en ze zal ook niet zomaar verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn tot een beetje verstand gekomen, en stemmen nu n-va.
Sorry, maar meer zinnige praat kan ik niet vertellen over zo'n oude draad. Waarvan ik de zin niet zie om hem op te rakelen. En waar de mede-forummer die hem oprakelt ook niet veel over zegt wat zijn bedoelingen zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triest he, allemaal gedegenereerd tot N-VA kiezers. Hoe is het zo ver kunnen komen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() 2005? Ik vond die cijfers verbazingwekkend maar dat werpt een ander licht op de zaken natuurlijk, ondertussen is het aantal allochtonen bijna verdubbeld in Antwerpen en is NVA de nieuwe partij voor vlaamsgezinden. Rechts durf ik de partij niet meer noemen want die tegenstelling is compleet verdwenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |