![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens merk ik dat homo's die lang niet stevig zijn geneukt zich raar en vijandig kunnen gedragen. ![]() Dus Henri2 vreemdeling, ik hoop van harte dat je op kort termijn iets, een rookworst, kan vinden om in je hongerige hol te stoppen. Je frustratie heeft niets met arme egmond codfried te maken. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() [Jezus Luz] Dit is dus wat je niet krijgt en dan moet egmond codfried het ontgelden... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 13:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar lieverd, wat is die bezorgdheid over mij? Je kent mij niet, je kan mij niet evenaren als een anonieme nobody, en je krijgt geen man in je bed. Zelf geen gespierde, blonde Pool? Als ik president was zou ik ervoor zorgen dat niemand in mijn rijk enig tekort had, ik zou liefdes huizen bouwen, waar jonge mensen elkaar kunnen ontmoeten voor sex en liefde. Prostitutie verboden. ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Bezoekersaantallen
Citaat:
Deze doet het erg goed. De holocaust vanuit een Surinaams perspectief. Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Nogmaals, je deelt hier met ons wat in jou omgaat, want je kent mij niet, en ik ben zeer tevreden met mijn leventje, mijn nieuwe museum. Er is inderdaad veel suïcide onder homo's en veel alcoholisme, en jij lijkt een kandidaat. Van mijn kant heb ik het altijd en overal opgenomen van homo's. Jammer dat ze jullie inzetten tegen de allochtonen, die nota bene vaak de enige soort mannen zijn die probleem gevallen als jij willen neuken. Ze zijn minder veroordelend dan witte Europeanen.
http://nos.nl/artikel/400511-geen-ve...ambtenaar.html De witte (Nederlanders) hebben werkelijk een hartgrondige haat tegen hun eigen witte homo's en dat is wat jou scheelt, daarom ben je zo ongelukkig. Ik ben te ver weg in den Haag en heb geen macht om jou leven te beïnvloeden en te zorgen dat je je rot voelt. Men geeft af op e.c. dus denk jij zo op een geaccepteerde manier van je frustraties af te kunnen komen. Zal niet lukken. Ik ga straks thuis lekkere gele rijst met groente in kokosmelk eten en dan de Brontë films verder afkijken. Heb net prints gemaakt voor een schrijver die denkt dat hij iets weet van de Oranjes. Als ik iemand wist in jouw stad zou ik hem sturen om je lekker in je hol te pakken. Bij de komende holocaust zullen zij net als de vorige keer ook de homo's te grazen nemen. Maar een deel zal de Homo SS vormen, want de vijand van de homo is de homo zelf; om hun eigen soort op te sporen en te vermoorden. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blamp
Blamp? Laten we hopen dat je vlug uit je depressie mag komen, leven kan best lastig zijn en vooral voor jongeren die alles nog moeten leren. Maar echt waar, de oorzaak bij mij te zoeken is helemaal fout, dus beschouw ik dit als een schreeuw om hulp. Als mensen in de buurt van Henri2 vreemdeling dit lezen, bel hem op, ga langs, vraag hem te eten, hij heeft het moeilijk. Vanmorgen hoorde ik op de radio dat Nederlanders een strenge moraal aan hun homo's opleggen met alles wat zij niet mogen doen: hand in hand lopen, kussen in het openbaar en vrouwelijk gedrag. Ze mogen geen aandacht trekken. Wat een leven. Ik zou adviseren lekker te doen wat je zelf wilt, je hebt één leven en je leven is van jou. Als er problemen komen, dan deal je met die problemen, maar ondertussen heb je lekker gedaan wat je zelf wilt, nodig hebt. ![]() Stylist Jean Paul Paula Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vijand van de homo is de homo en de zogenaamde tolerantie dwingt homo's in een ghetto, waar ze elkaar moeten bevechten voor een beetje liefde en sex, terwijl homo's juist heteromannen willen hebben met een maagdelijke uitstraling. Ik heb nooit twee flamboyante nichten zien samenhokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je klinkt geestesziek, lieverd. Deze erg knappe roodharige acteur zie ik nu in een Brontë film en hij is zo mannelijk. Niet macho of zo, maar gewoon het mannetje. Hij moet hetero zijn denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Homofobie gemeld aan moderatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik had het over de moslima, Perzie.
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 30 juli 2012 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dergelijke uitlatingen kan Ik Mij niet permitteren. Ik heb Mij te houden aan het Spaanse protocol!
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 30 juli 2012 om 18:40. Reden: Dergelijke uitlatingen kan Ik Mij niet permitteren. Ik heb Mij te houden aan het Spaanse protocol! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dergelijke uitlatingen kan Ik Mij niet permitteren. Ik heb Mij te houden aan het Spaanse protocol!
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 30 juli 2012 om 18:40. Reden: Dergelijke uitlatingen kan Ik Mij niet permitteren. Ik heb Mij te houden aan het Spaanse protocol! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lijkt op Grace Jones, maar dan met heel wat minder klasse.
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
(tussen haakjes, ik snap eigenlijk niet wat bedoeld wordt met 'Hun moeder is hun vader.' maar je was me te vlug af met je gerapporteer. Dus vraag ik het maar hier : ???? Misschien omwisseling vader- en moederfiguur, maar 't is laat op de avond en mijn migraine is nog niet gedaan.... ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Rustig ? Wat is er onrustig aan mijn vraag ?
Wat is de definitie van 'schelden' die hier van toepassing is ? Is dat niet rustig gevraagd ? (om het misschien wat te verklaren : waar ik vandaan kom is 'schelden' iemand uitmaken/uitschelden. Waar ik nu woon is 'schelden' gewoonweg vrank en vrij, maar op een heftige manier, iemand de waarheid zeggen. Ik was dus nogal confuus toen ik van iemand te horen kreeg dat ik zo niet moest schelden..... Dus omdat ik niet begrijp wat hier het gescheld is, vraag ik het dan ook....)