![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3521 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Aan het feit dat sommige dubbelnicks van permanent gebanden aan 120 km/u terug gebannen worden en andere maandenlang ongegeneerd de boel kunnen blijven verzieken.
|
|
|
#3522 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook. ^2!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#3523 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#3524 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee. Niet wat mij betreft tenminste.
|
|
|
#3525 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#3526 |
|
Banneling
|
,,
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 30 juli 2012 om 22:32. |
|
|
|
|
|
#3527 |
|
Banneling
|
Er moeten meer mods zijn om die spamberen buiten te houden.
|
|
|
|
|
|
#3528 |
|
Banneling
|
Hihihi. Spambeer. Zalig woord.
|
|
|
|
|
|
#3529 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hoe moeten ze dat dan precies doen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#3530 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3531 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Was het zelf al vergeten....
Jij had het toch door hé ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 31 juli 2012 om 11:13. |
|
|
|
|
|
#3532 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En ik begin stilaan genoeg te krijgen van bepaalde forummers hier die ferm bezig zijn dit forum naar de knoppen te helpen met hun constante geruzie en gestook.
|
|
|
|
|
|
#3533 |
|
Parlementslid
|
Ik erger me aan naïeve separatisten!
|
|
|
#3534 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik erger me aan naïeve eurofascisten!
|
|
|
|
|
|
#3535 |
|
Parlementslid
|
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 31 juli 2012 om 13:10. |
|
|
|
|
|
#3536 |
|
Banneling
|
Ik erger me aan het ongemoeid laten van agressieve dubbelnickers
|
|
|
|
|
|
#3537 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aan die echt onnozele neiging tot althruïsme van een bepaalde strekking.
Hoe komen ze er toch op voor iedereen altijd vergevingsgezind te moeten zijn? Die naïeve nonnen beseffen blijkbaar niet dat zij een duivelin in hun midden halen. http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...in-Namen.dhtml
|
|
|
#3538 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3539 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij doet maar mee aan het rondje verplichte morele collectieve hysterie. Je moet wel meedoen, anders ben je een "fan". Dat je lak hebt aan een rondje verplichte morele collectieve hysterie, zet je buiten de groep. En ga je er zelf niet buiten staan, duwt de collectieve hysterie je er wel uit.
*more gargle here! sixteen half ones of malt and chasers!* Per slot van rekening gaat morgen iedereen toch gewoon over tot de orde van de dag.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#3540 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is mijn 6000ste post op dit forum en ik erger mij eraan dat ik niet op dit ogenblik iedereen hier aanwezig op een pint kan trakteren om dit heuglijke feit te vieren!
|