![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen alcohol is geen alcohol. Wat is daar nu zo moeilijk aan? Deze ontslagen zijn volkomen terecht. Verplegers hebben nu eenmaal een grote verantwoordelijkheid over het fysieke welzijn van andere mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Moest ik op de spoed terechtkomen en mijn leven hangt af van de paraatheid van de verpleger, moet ik dan blij zijn dat ze "maar" 1/3 fles cava gedronken heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Veel paraatheid zul je ook niet hebben van een verpleger die na een nachtje uit slechts twee uurtjes heeft geslapen maar stipt op het werk is na een stevige tandpoetsenbeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die verpleger volgens de regels niet in fout is.
Tot er iemand moeilijk doet over de toestand van die verpleger en de ademtest bovenkomt. Zatte kloten op de werkvloer is geen goeie zaak. Of zou U willen dat een process-engineer in een chemische fabriek met 1.1 promille op de knoppen gaat liggen drukken? En om 1.1 promille te halen na 2 uur slaap moet U echt niet veel gezopen hebben.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, als ge met de inspectie van nucleaire veiligheid als directeur een ronde doet, en er ligt een technieker in het reactorgebouw zo hard zijn roes uit te slapen op de trap dat ge hem niet wakker krijgt, dan kunt ge van een genante situatie spreken he ![]() Maar dat is een ander niveau van alcohol probleem... Laatst gewijzigd door patrickve : 2 augustus 2012 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Als het arbeidsreglement stelt dat er geen alcohol tijdens de werkuren/op de werkvloer mag gedronken worden (en dat lijkt me niet meer dan normaal op quasi elke werkvloer), dan is de huidige maatregel niet meer dan logisch...
Daar uitzonderingen op gaan maken is gewoon de deur open zetten voor verder misbruik. Heel dat gedoe in de media is gewoon compensatie voor het feit dat ze voor een arbeidsrechtbank heel waarschijnlijk nooit gelijk gaan krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Vakbonden gaan akkoord met ontslag op staande voet.
Blijkbaar is er meer gebeurd dan wat we horen in de media en zijn de bejaarden wel gestoord geweest erdoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen zouden dan dagelijks ontslagen moeten worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Het gaat er niet om om je uurtjes te kloppen. Dat gebeurt ook weleens met een kater van hier tot ginder en het werk zal daar dan ook onder lijden. Wat doe je daar dan mee?
Ik plaats alles in een groter geheel. Ontslag vind ik een te zware straf. Een sanctie volstaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 3 augustus 2012 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwacht u op zulk een volstrekt idiote vraag werkelijk een antwoord?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |