Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2012, 21:02   #18381
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ho, je hebt het gemist.
Ikzelf (of mijn alterego) heeft ooit een voorstel gedaan om illegalen terug te sturen en te droppen boven de Sahara.... bijna was ik voor de vierschaar van het CGKR moeten verschijnen want ze wilden me dus aangeven.
Ah, is het daarom dat ik de filosoof en nog een paar anderen dat voorheen telkens weer zag noemen? Ik dacht toen altijd al bij mezelf: "Waar hééft die man het toch in hemelsnaam over?". Maar dus niks om je druk over te maken.
Oud 29 juli 2012, 21:39   #18382
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
ho, je hebt het gemist.
Ikzelf (of mijn alterego) heeft ooit een voorstel gedaan om illegalen terug te sturen en te droppen boven de Sahara.... bijna was ik voor de vierschaar van het CGKR moeten verschijnen want ze wilden me dus aangeven.
Ik denk niet dat ik dat gemist heb als waar ik aan denk hetzelfde is waar jij het over hebt: het klikken bij CGKR over berichten hier, ivm met Artisjok e.a.

Vrije meningsuiting is geen unilaterale doorgang.

Misschien had je beter kunnen schrijven 'droppen in' ipv 'droppen boven'... maar zelfs 'droppen boven' is een militaire term die helemaal niet levensbedreigend is. Het wordt echt wel belachelijk.
Ik proeflees veel en zodoende ken ik het spel van de woorden. Ik zal blijven schrijven wat op mijn tong ligt.

Dank je voor de waarschuwing.

Ik heb niet veel te verliezen en na enkele jaren gewerkt te hebben in een advocatenkantoor met als klanten Bayer, Kelloggs en ..., is CGKR peanuts. Die hebben trouwens geen tijd om zich veel bezig te houden met onnozele zaken hier. Hebben ze daar wel veel tijd voor - laat de tijd het uitwijzen- dan weet ik meteen welk vlees ik in de kuip heb.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 22:51   #18383
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Een tamme rat is ook een ideetje. In de handtas en wanneer zo'n vent naast je komt lopen met 'Ca va?', haal je het beest met de staart uit je handtas.
Ik lag werkelijk onder tafel van het lachen toen ik dat las. Fantastisch!

Maar ik begrijp je woede uiteraard. Heel terecht.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 01:07   #18384
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent dan nog meer boos dan ik.
Ik zoek naar een realistische oplossing. Eentje die binnen mijn bereik ligt en waarmee ik geen enkele wet moet overtreden.
Helemaal niet, maar met een goede sociale opvoeding en gerichte training, net zoals bij de meeste hondachtigen, is zo'n hyena een prima gezelschap als speelkameraad én bodyguard als het moet, voor thuis en uit.
Is fysiek op zich al 2 of 3 grote honden waard.

Alleen weet ik niet zeker of een hyena hier als huisdier kan gehouden worden.
Maar alle gekheid op een stokje, je zult met een gerust hart de straat opkunnen en het is ook wel handig om je wagen op een drukke plek met open ramen te parkeren, met Fifi gezellig op de achterbank.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 01:34   #18385
world-citizen
Vreemdeling

Standaard Cedric's aanvallers

Dus als ik kijk naar de inhoud van de 'vlaamse' reacties, waren de aanvallers van vreemde origine. Tja, het is nergens gezegd. Als ik er was, zoi ik wel tussen komen. Er klopt iets niet; waarom hebben ze'm terug aangevallen, puur omdat hij gemakkelijk toegaf? En waarom moest hij zijn plaats geven, gewoon om een onbekende te pesten?
world-citizen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 07:28   #18386
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door world-citizen Bekijk bericht
Als ik er was, zoi ik wel tussen komen.
Er bestaan nog helden.
Oud 30 juli 2012, 21:42   #18387
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Helemaal niet, maar met een goede sociale opvoeding en gerichte training, net zoals bij de meeste hondachtigen, is zo'n hyena een prima gezelschap als speelkameraad én bodyguard als het moet, voor thuis en uit.
Is fysiek op zich al 2 of 3 grote honden waard.

Alleen weet ik niet zeker of een hyena hier als huisdier kan gehouden worden.
Maar alle gekheid op een stokje, je zult met een gerust hart de straat opkunnen en het is ook wel handig om je wagen op een drukke plek met open ramen te parkeren, met Fifi gezellig op de achterbank.
Ik vrees dat hyena's helemaal niet af te richten zijn. Het zijn wilde dieren en het moeten m.i. wilde dieren blijven. Ik baseer me op een reportage waarin een nest moederloze hyena's werd opgevoed in een park in een Afrikaans land. Na een tijdje braken die beesten uit, en na een tijdje dienden de mensen die de dieren hadden gemelkflest, uit hun doppen te kijken bij het voederen van vast voedsel. Een toelating om zo'n dier te houden krijg je niet zomaar. En terecht, eigenlijk. Het is een wild dier, voor 100% onbetrouwbaar. Daarom zei ik ook dat jij wellicht bozer bent dan ik.
Oud 30 juli 2012, 22:20   #18388
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat hyena's helemaal niet af te richten zijn. Het zijn wilde dieren en het moeten m.i. wilde dieren blijven. Ik baseer me op een reportage waarin een nest moederloze hyena's werd opgevoed in een park in een Afrikaans land. Na een tijdje braken die beesten uit, en na een tijdje dienden de mensen die de dieren hadden gemelkflest, uit hun doppen te kijken bij het voederen van vast voedsel.
Als je een nest poedels in een kooi steekt naast andere dieren en af en toe wat te vreten geeft zonder meer, dan kan je er ook van op aan dat die verwilderen en de hand bijten die hen voed.

Citaat:
Een toelating om zo'n dier te houden krijg je niet zomaar. En terecht, eigenlijk. Het is een wild dier, voor 100% onbetrouwbaar.
Als je een Duitse herder of een Deense dog geen training geeft, dan zijn dat ook ongeleide projectielen die deftige schade kunnen berokkenen aan andere wezens.
Ik denk dat veel afhangt van de wijze waarop verzorgers omgaan met dieren.
In het geval dat je aanhaalt, als je vijftig- of wat dieren onder je hoede hebt, kan je onmogelijk aan elk dier de aandacht en verzorging besteden, die je normaal gezien wel kan geven aan slechts één huisdier.
Normaal dat die nest uitbreekt zogauw ze daar de kans toe hadden.

Over vergunnngen ed wil ik me niet uitspreken en vind ook dat die dieren in het wild moeten leven, maar als ik in Afrika zou wonen dan wist ik het wel.
Hier een bewijs dat het dus wel kan:
http://www.youtube.com/watch?v=Co8lL4REIt0

Citaat:
Daarom zei ik ook dat jij wellicht bozer bent dan ik.
Laten we het erop houden dat ik een efficientere manier verkies om problemen te voorkomen.
Oud 31 juli 2012, 21:01   #18389
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je een nest poedels in een kooi steekt naast andere dieren en af en toe wat te vreten geeft zonder meer, dan kan je er ook van op aan dat die verwilderen en de hand bijten die hen voed.

Als je een Duitse herder of een Deense dog geen training geeft, dan zijn dat ook ongeleide projectielen die deftige schade kunnen berokkenen aan andere wezens.
Ik denk dat veel afhangt van de wijze waarop verzorgers omgaan met dieren.
In het geval dat je aanhaalt, als je vijftig- of wat dieren onder je hoede hebt, kan je onmogelijk aan elk dier de aandacht en verzorging besteden, die je normaal gezien wel kan geven aan slechts één huisdier.
Normaal dat die nest uitbreekt zogauw ze daar de kans toe hadden.

Over vergunnngen ed wil ik me niet uitspreken en vind ook dat die dieren in het wild moeten leven, maar als ik in Afrika zou wonen dan wist ik het wel.
Hier een bewijs dat het dus wel kan:
http://www.youtube.com/watch?v=Co8lL4REIt0

Laten we het erop houden dat ik een efficientere manier verkies om problemen te voorkomen.
Ik heb het filmpje gezien maar ik vind het afschuwelijk. Hoe mensen met dieren omgaan s om van te gruwen. Vroeg of laat gaat dat beest dat typetje aanvallen; kijk maar naar de tandpoetsbeurtscène en kijk naar de lichaamstaal van het dier.

Ik vind het geen efficiënte manier omdat het beest jou en je familieleden problemen zal geven, misschien nog groter dan het probleem dat hier ter sprake is.
Oud 31 juli 2012, 22:05   #18390
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik heb het filmpje gezien maar ik vind het afschuwelijk. Hoe mensen met dieren omgaan s om van te gruwen. Vroeg of laat gaat dat beest dat typetje aanvallen; kijk maar naar de tandpoetsbeurtscène en kijk naar de lichaamstaal van het dier.
Poets de tanden van een Duitse herder, een Dobberman of een Rottweiler en je zal die dieren dezelfde muilen zien trekken.
In dat filmpje heb ik die hyena op geen enkele wijze agressief zien doen tegen z'n baasje, anders moet je maar eens gaan wandelen met een ongetrainde hond en iemand anders met een hond passeren.
Het verschil zit 'm dus in de opvoeding.

Citaat:
Ik vind het geen efficiënte manier omdat het beest jou en je familieleden problemen zal geven, misschien nog groter dan het probleem dat hier ter sprake is.
Nogmaals, met een getrainde opvoeding dmv spel en beloningstimuli, zal je zelfs met zo'n prairiedier weinig tot geen problemen hebben, uitzonderingen daar gelaten ntl, maar dat kan met elke andere hond ook gebeuren, zelfs door de kleintjes.
Maw, het bezit van een hond moet je waard zijn, anders hou je het beter bij een busje pepperspray.
Oud 31 juli 2012, 23:20   #18391
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Poets de tanden van een Duitse herder, een Dobberman of een Rottweiler en je zal die dieren dezelfde muilen zien trekken.
In dat filmpje heb ik die hyena op geen enkele wijze agressief zien doen tegen z'n baasje, anders moet je maar eens gaan wandelen met een ongetrainde hond en iemand anders met een hond passeren.
Het verschil zit 'm dus in de opvoeding.

Nogmaals, met een getrainde opvoeding dmv spel en beloningstimuli, zal je zelfs met zo'n prairiedier weinig tot geen problemen hebben, uitzonderingen daar gelaten ntl, maar dat kan met elke andere hond ook gebeuren, zelfs door de kleintjes.
Maw, het bezit van een hond moet je waard zijn, anders hou je het beter bij een busje pepperspray.
Ik poets de tanden niet van mijn hond. De teef is 13 jaar oud en tandpasta voor honden is m.i. dikke commerce.

Met de beste training kan je practisch 100% zeker zijn van een hond, gedomesticeerd door de mens, maar met de beste training kan je nooit 50% zeker zijn van een wild dier. Daar blijf ik bij.
Oud 1 augustus 2012, 00:16   #18392
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik poets de tanden niet van mijn hond. De teef is 13 jaar oud en tandpasta voor honden is m.i. dikke commerce.
Het ging me niet direct om de commerce ervan, maar over het feit dat die kerel dat zonder problemen kon doen.
Als die hyena echt agressief was, zou baasje al lang een onderarm kwijt geweest zijn.

Kijk maar eens hoe 'agressief' die beesten zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=UAI3fVieUXQ

http://www.youtube.com/watch?v=Odh8h...eature=related

Even 'wild' dus als onze gedomesticeerde honden...

Citaat:
Met de beste training kan je practisch 100% zeker zijn van een hond, gedomesticeerd door de mens, maar met de beste training kan je nooit 50% zeker zijn van een wild dier. Daar blijf ik bij.
Ik vermoed dat we eerst onze eigen 'wildheid' moeten leren kennen en accepteren, om ook die van een dier beter te begrijpen en erop te kunnen anticiperen.
'Ken jezelf' is dus een vereiste, om met dieren toutcourt om te gaan.

Een dier doet niet 'wild' als het geen honger, niet mishandeld wordt én een leider heeft die hem een zekere leefstructuur biedt, of dat nu een alfa-reu is of een menselijk baasje.
En daar blijf ik ook bij.
Oud 1 augustus 2012, 14:51   #18393
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120801_092
Citaat:
BRUSSEL - Minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet heeft in antwoord op een schriftelijke vraag van Fatiha Saïdi (PS) meer duidelijkheid gegeven over de timing waarop de 400 extra agenten die beloofd zijn voor Brussel zullen worden ingezet.

De extra agenten werden toegezegd naar aanleiding van de dood van een MIVB-controleur door een geval van agressie op 7 april.

Vanaf eind juni werd de Spoorwegpolitie in Brussel versterkt met 30 agenten en in oktober 2012 komen er nog eens 70 bij. 'In afwachting van deze versterking zetten de zes politiezones van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de Spoorwegpolitie en het Interventiekorps sinds 13 april dagelijks zeventig agenten in voor het toezicht op het openbaar vervoer’, zegt Milquet.

Voor het Interventiekorps in Brussel worden sinds juni nog eens 50 agenten aangeworven die vanaf juni 2013 zullen kunnen worden ingezet. Tot slot zullen voor de zes politiezones nog eens 250 agenten aangeworven worden om toezicht te houden op de veiligheid op het openbaar vervoer.
En waarom ik dat hier plaats?
Wel, omdat al die agenten en al die kosten die dat gedoe meebrengen...moeten dienen om vooral onze multicul-verrijkers wat beter in het oog te kunnen houden! Of wat dacht je...
En waarschijnlijk is dat nog niet meer dan een druppel op een hete plaat, waar nog veel druppels in de toekomst zullen moeten op volgen! Net zoals nog meer "opvangplaatsen", sociale woningen, gevangenissen enz
Waarbij ik me weer afvraag hoe dat zit met de "baten" van onze multicul waar we weinig of niets hebben kunnen over vernemen...
Voor wat de kosten betreft, dat moet een fenomenaal bedrag zijn dat vooral niet ernstig moet berekend en nog minder medegedeeld worden!
Maar we krijgen er zoveel liefde en waardering voor terug, uiteraard.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 15:04   #18394
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarbij ik me weer afvraag hoe dat zit met de "baten" van onze multicul waar we weinig of niets hebben kunnen over vernemen...
Voor wat de kosten betreft, dat moet een fenomenaal bedrag zijn dat vooral niet ernstig moet berekend en nog minder medegedeeld worden!
Maar we krijgen er zoveel liefde en waardering voor terug, uiteraard.
Wilders heeft er eens een poging voor gedaan. Even googelen voor het resultaat

http://www.nu.nl/politiek/2250925/im...-per-jaar.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 augustus 2012 om 15:06.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 10:28   #18395
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120802_029
Citaat:

VILVOORDE - In Vilvoorde was het woensdagnacht erg onrustig nadat de politie een allochtone jongeman met een sjaal voor het gezicht probeerde te controleren. Er verzamelde zich al snel een menigte en het kwam tot een schermutseling tussen de agenten en de omstaanders. Drie agenten raakten gewond. In de loop van de nacht werden verschillende auto's beschadigd. Zes verdachten werden opgepakt.

Volgens Coenen kwam het al snel tot een schermutseling. Daarbij liepen drie agenten verwondingen op. 'Er zijn wat slagen uitgedeeld, agenten werden bij de keel gegrepen en een vrouwelijke agente heeft een slag in haar hals gekregen. Men liet ook wel verstaan dat het daarmee niet gedaan zou zijn. In de loop van de nacht kregen we dan de melding dat er massaal vernielingen werden aangebracht aan auto's in de Tuchthuisstraat.'

Onaanvaardbaar dergelijke reacties van bijna uitsluitend ingevoerde nietsnutten waar enkel kosten aan zijn! En dit is al zoveel keren voorgevallen! Waarom kunnen politie en gerecht niet harder optreden tegen dat gedoe zodat deze heren van de schepping een beetje meer nadenken voor ze aan hun spelletjes beginnen? Dat is echt aantonen dat wij hier in ons eigen land niets te vertellen hebben waar ze zich iets moeten van aantrekken!
Met de matrak er op en opsluiten in cellen zoals ze er in hun oorsprongland hebben + bijhorende behandeling aub!
En het is met en voor dat zootje dat we dagenlang moeten discussiëren over hun halal, hun hoofddoekjes, hun recht om onze sociale voorzieningen leeg te zuigen???
Oud 2 augustus 2012, 10:36   #18396
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wilders heeft er eens een poging voor gedaan. Even googelen voor het resultaat

http://www.nu.nl/politiek/2250925/im...-per-jaar.html
De bevindingen zijn wat ze zijn en de reacties van de multiculpolitiekers in Nederland zijn er ook niet naast! Volgens die paljassen is er echt niets aan de hand, moet er nergens ingegrepen worden enz
De bevolking daar, hier en elders moet nog veel meer ingelicht worden over al die zaken zodat ze eindelijk meer uiting geeft aan wat ze willen in hun landje! De politiekers moeten de bevolking vertegenwoordigen, niet zichzelf!
Oud 2 augustus 2012, 15:33   #18397
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De bevindingen zijn wat ze zijn en de reacties van de multiculpolitiekers in Nederland zijn er ook niet naast! Volgens die paljassen is er echt niets aan de hand, moet er nergens ingegrepen worden enz
De bevolking daar, hier en elders moet nog veel meer ingelicht worden over al die zaken zodat ze eindelijk meer uiting geeft aan wat ze willen in hun landje! De politiekers moeten de bevolking vertegenwoordigen, niet zichzelf!
Bijkbaar heeft het gros van de bevolking er geen problemen mee om leeg gezogen te worden door de multicul.
Dat komt omdat stilaan het gros van de bevolking profiteert van de multicul. zij die leeggezogen worden zijn de arme sukkelaars zoals ik.

Laatst gewijzigd door kwantum : 2 augustus 2012 om 15:34.
Oud 2 augustus 2012, 16:42   #18398
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Bijkbaar heeft het gros van de bevolking er geen problemen mee om leeg gezogen te worden door de multicul.
Dat komt omdat stilaan het gros van de bevolking profiteert van de multicul. zij die leeggezogen worden zijn de arme sukkelaars zoals ik.
en op welke manier denk je dat de hardwerkende belastingbetaler die amper nog een appartement kan huren, maar geen plaats krijgt in een sociale woning want die zitten vol met "arme azielige sloebers en allochtonen" zich verrijkt aan de multicul?
door op 50 km van zijn werk in de polder te gaan wonen en dan nog eens extra belast te worden omdat hij met zijn auto naar zijn werk rijdt?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 2 augustus 2012, 16:45   #18399
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
en op welke manier denk je dat de hardwerkende belastingbetaler die amper nog een appartement kan huren, maar geen plaats krijgt in een sociale woning want die zitten vol met "arme azielige sloebers en allochtonen" zich verrijkt aan de multicul?
door op 50 km van zijn werk in de polder te gaan wonen en dan nog eens extra belast te worden omdat hij met zijn auto naar zijn werk rijdt?
Nogmaals, blijkbaar laten wij ons graag rollen. We worden ook verplicht, want als we iets durven zeggen zijn we racisten. We kennen het liedje maar al te goed.
Oud 2 augustus 2012, 16:56   #18400
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

en hopla! blijkbaar mochten ze niet naar de gratis parkconcerten gaan in Sint Niklaas?

Ha neen, de vrouwen lopen daar allemaal als een hoer erbij, de mensen eten daar vanalles, drinken een glaasje en amuseren zich op duivelse tonen van de muziek.

Dan maar alles in mekaar kloppen! dat ies veel leuker voor de muzeltjes. Tenslotte is het Ramadan voor iets.

Citaat:
QUOTE :
SINT-NIKLAAS - Een medewerker van de Parkies-concerten is in de nacht van dinsdag op woensdag een neusbreuk geslagen door een groep van een vijftiental jongeren. Ook twee andere medewerkers kregen klappen. De daders zijn voorlopig spoorloos.

Het incident vond plaats tijdens de afbraak na het druk bijgewoonde concert van Janez Detd Circo. Een medewerker van het evenement die een plaspauze hield tijdens het afbreken van een drankstand, werd aangesproken door een groep van een [b]vijftiental allochtone jongeren[:b].

http://www.nieuwsblad.be/article/det...20801_00243209

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2012 om 16:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be