![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen partijslaafje stuyckp. Uw geestesgenoot Bokkenreyder is daarmee begonnen. Maar daar keek u (doelbewust) overheen. Zoals steeds. Daarom bent u dan ook mislukt als would-be rechtvaardige rechter. Een corrupt rechter ja, zo mogen we u hier omschrijven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2012 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#882 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hang 7 vlaamse vlaggen ipv 1 , en hang er een spandoek naast dat je zo dankbaar bent voor de Waalse gastvrijheid , en ze hebben geen reactie meer , zonder woorden . Als je walonië zo haat , blijf dan gewoon in Vlaanderen en lees mijn vorige reactie . Tactisch spelen is niet aan Vlaanderen besteed hé , melken en blijten des te meer . Ik haat die Vlaamse mentaliteit die nooit aan één zeel trekt . JA ik ben een vlaming in hart en ziel . |
|
|
|
|
|
|
#883 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ps: Waar heb ik het over eerst zijn of niet? Me niets in het toetsenbord leggen dat ik niet deed, aub.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 5 augustus 2012 om 10:28. |
|
|
|
|
|
|
#884 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die scanderen ook ze als mens de vrijheid hebben om te reizen waar ze willen . Natuurlijk heb je die vrijheid . en een jeugdbeweging aanvallen op..... , vind ik ook kleinzerig . al zou ik het anders aanpakken . |
|
|
|
|
|
|
#885 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hang niet zo de kleinzerige calimero uit en doe iets . hang zeven vlaggen en één spandoek met een dankwoord en ze kruipen beschaamt in hun hol . Tactisch spelen en samenwerken kennen we niet , maar zoals jij , is roepen en blijten de leuze , maar in de spiegel kijken naar je zelf en iets doeltreffend doen is iets anders hé . |
|
|
|
|
|
|
#886 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Noem de gemeentelijke actie desnoods kleingeestig, bekrompen, zielig, infantiel,... maar racisme....komaan!
|
|
|
|
|
#887 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2012 om 10:35. |
|
|
|
|
|
|
#888 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Punt is toch duidelijk. Ze willen geen Vlamingen in wallonië.
De boodschap is dus om een andere reisbestemming te zoeken, iets wat niet zo moeilijk is. |
|
|
|
|
|
#889 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben dus niet tegen vlaanderen , maar ik zeg wel dat we vele dingen niet goed aanpakken , kwestie van niet kleinzielig te zijn en altijd te neuten maar nooit eens leren iets tactisch aan te pakken . Nogmaals , hang zeven vlaggen , dans en spring er rond , en hang een spandoek Dank U Wallonië voor uw gastvrijheid , desnoods in het frans , en ze staan schaamrood . |
|
|
|
|
|
|
#890 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#891 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er staan twee grote kemels in deze ene zin Walloon's hate of Flanders hits again Beter overschakelen op Engels, als je je eigen taal slecht schrijft |
|
|
|
|
|
|
#892 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als Franstalig heb ik ook vaak het indruk dat een bepaalde Vlaanderen geen Franstaligen meer in Vlaanderen wil. Toch ga ik nog steeds naar Vlaanderen, zonder rekening te nemen met wat de Vlamingen van de Franstaligen denken. Voelt die bepaalde Vlaanderen zich niet op hun gemak met al die Franstaligen in Vlaanderen, pech voor die Vlamingen maar dit is hun probleem en niet het probleem van de Franstaligen. Ze kunnen zelf huilen of in een totale depressie vallen dat het mij totaal koud zou laten. Om terug naar het onderwerp te gaan is het dus meer dan duidelijk : reden genoeg opdat de Vlaamse jeugdbeweging in kwestie nog meer naar Wallonië gaat. En niet alleen in de zomerperiode maar ook in de andere vakantieperiodes.
Laatst gewijzigd door Everytime : 5 augustus 2012 om 10:41. |
|
|
|
|
|
#893 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#894 | |||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|||
|
|
|
|
|
#895 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#896 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Want Crabbe is een zeer oude naam in de Nederlanden. Komt ook voor in Nederland (de acteur Jeroen Krabbe bv.) Die accenten zijn eraan toegevoegd geworden door de bemoeienissen van de Franse bezetters (1795-1815) en de bemoeienissen van de Belgische francofonen. Idem voor de belachelijke "accents circonflexes et autres " die aan echt Nederlands-Vlaamse namen werden gekleefd. De Brouckere=> De Brouckère.
|
|
|
#897 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bent u nu alwéér bezig om te bepalen wie een goede Vlaming is of niet?? Als mensen van uw soort aan de macht komen, dan zijn we terug bij af.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2012 om 10:44. |
|
|
|
|
|
#898 | |
|
|
Citaat:
Als dat reglement voor elke vlag gold, kon ik daar nog inkomen, maar zelfs dan blijft het enggeestig. Maar dat is dus niet: het geldt maar voor de Vlaamse leeuw alleen. En ik heb al uitgelegd waarom ze dat niet voor alle vlaggen doen/kunnen doen: omdat het praktisch niet haalbaar is. Dus kun je weten hoe belachelijk en haatdragend het reglement van die Waalse gemeenten is. Je zou bijvoorbeeld ook - om het te omzielen een reuzegrote leeuwenvlag kunnen hangen en daarnaast een belgisch vodje van 1cm², maar daar ben ik uit principe tegen om de reden hierboven ( omdat maarr één vlag geviseerd wordt).
|
|
|
|
#899 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het is enkel het politiek geblaat , dat meer schaat dan baat . |
|
|
|
|
|
|
#900 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|