![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Zoals jullie alle wete heeft the piano een webstek.
Zonder blikken of blozen laat hij uitschijnen dat dit met historisch correcte informatie opgebouwd is. Niet is minder waar. Er wordt oa met foto's geknoeid. ![]() Iedere aandachtige kijker zal zien dat dit langs geen kanten klopt. Staf de Clercq brengt de romeinse groet met zijn linker arm. Dit is toch absurd. Onder Julius Caesar deden ze dit zelfs niet. Dus in feite doet Staf de Clercq daar niet verkeerd op. Deze grove manipulatie trucs geven echt wel weer de waarde van de webstek... P.S. De afbeelding van het NJSV die verder op de bladzijde is trug te vinden is tevens ook incorrect. Dit is gewoon absurd. De enige vlag die gebruikt wordt en officieel is, is de deze: ![]() Laatst gewijzigd door Tömmchen : 18 augustus 2004 om 10:51. Reden: typfoutje |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De piano is een grote manipulator , volledig overtuigd van zijn eigen groot gelijk en tot alles in staat om andersdenkenden de kop in te drukken. Waarschijnlijk heeft hij ze zelf getruceerd ook ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en deze is dan ook gemanipuleerd, zeker?
![]()
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() heb ik dat nu gezegd?
tgaat er gewoon over da er foutive info op de webstek staat |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is wat anders dan "gewoon aantonen dat er foutieve info opstaat". ik neem hier niet de verdediging van de Piano op mij, maar ik vond je post nogal overdreven uithalen, zelfs al is dit K&K...
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() kgeef toe, mss iets te scherp gesteld (zeker de titel, maar ik wil wel dat er op gereageerd wordt). Maar de kern blijft het zelfde. The piano gaat er ook zonder blikken of blozen al eens me de grove borstel door heen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Ah ja de waarheid kwetst toch zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Als een foto gespiegeld wordt is ermee geknoeid?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() the Piano is "*knip*" ??? Ik weet veel, maar waarom hier moet staan dat the Piano graag met scharen speelt, is mij toch een raadsel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij zit de piano bij de kapper. Of denkt iemand hier dat althans. Al eens aan gedacht wat er zou gebeuren moesten al uw meubelen en instrumenten naar de kapper moeten gaan omdat er haar op groeit?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() die mag anders ook wel eens ander verfje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Neen, Piano zit niet bij de kapper, hij is een Antwerpse collaborateur en tracht illegalen aan papieren te helpen om ons land binnen te geraken.
Alsof de staatkas reeds niet voldoende geplunderd wordt door een ontelbaar stijgend aantal uitkering aan leeflonen, hetgeen de eerlijk werkende mens uiteindelijk zal voor moeten opdraaien. Dankzij personen als hem mag je oa. langer werken alvorens op pensioen te gaan om van een welverdiende rust te genieten (in de veronderstelling dat je, eens op pensioen, nog lang genoeg gezond mag blijven om te kunnen genieten van de welverdiende rust). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vandaag geregistreerd en al zo van wal steken? Waarschijnlijk nieuw zeker ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik vond die zetel idd nogal langharig. Ondertussen ben ik zelf al wat bijgeknipt, want het werd me ook wat te lang ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Elke webonderdeel opent met een foto-collage en daaronder een titel. Alle andere foto's zijn autenthiek en waar het kon, met de copyright of oorsprong. Het voorbeeld dat jij geeft is typisch voor de opening van elke website. Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |