Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2012, 15:27   #581
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Slimme, als een site over serosorteren spreekt dan kan het goed zijn dat ze het woord meerdere keren op hun site gebruiken. De eerste 3 pagina's worden gedomineerd door politics.be, hivnet.org en soaaidscongres. Je mag die 930 waarschijnlijk minstens halveren, zoniet delen door 4.
Deel door vier, en dan hou je nog meer dan één site per erkende staat over.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:27   #582
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Heb ik ( zonder opzet ) een gevoelig punt geraakt ?
Alle biseksuelen zijn geen bestiale allesneukers inderdaad. Toch zijn zij een groter gevaar als de homo's, voor het verspreidden van HIV wel te verstaan.
Het zijn zij die HIV bij vrouwen verspreid hebben, want enkel homo's kregen dat in het begin. Zij hebben de brug gelegd. En nu zitten we allemaal met die smeerlapperij opgescheept.
Dat hebben we te danken aan biseksuelen. Dikwijls waren dat ook mannelijke hoeren, die met homo's gingen voor geld, om drugs te kopen.
D�*t is de harde waarheid.
Want in de prille beginjaren van de aanvaarding van de homoseksueel zijn er geen homoseksuelen die een gezin hebben gesticht met een vrouw om hun homoseksualiteit te verbergen. Ook kan HIV niet doorgegeven worden door besmette drugsnaalden want we weten dat er geen enkele vrouwelijke verslaafde is. Noch kan het doorgegeven worden door bloedtransfusies omdat we weten dat vrouwen die nooit nodig hebben.

Fucks sake.

Je gaat weer een hele groep stigmatiseren, niet op een fenomeen dat bij een minderheid voorkomt maar op pure speculatie. Tenzij jij me een onderzoek kan geven waaruit besloten wordt dat het eerste vrouwelijke slachtoffer van aids daadwerkelijk seks had met een biseksuele man. Veel geluk daarmee trouwens, want de medische wereld is er nog steeds niet uit in welk jaar HIV voor het eerst bij de mens voorkwam.
Oud 11 augustus 2012, 15:31   #583
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
U lacht uw eigen "argumentatie" gewoon in het gezicht uit en vind dat nog leuk ook blijkbaar. Beseft U eigenlijk wel dat u de hele gayhaat-clan (feitelijk alleen Demper en U, op zich al verdacht) hier onsterfelijk belachelijk bent aan het maken? Mij niet gelaten natuurlijk maar het toont duidelijk aan dat achterlijke homohaat iets is voor de intellectueel achtergestelden.
Beste PreuBe, om met belachelijke mensen te communiceren moet je zelf ook een beetje belachelijk doen, anders kunnen ze niet mee.
Ik ben trouwens geen homohater, ik vind dat enkel belachelijke mensen. Spijtig genoeg zijn ze eveneens gevaarlijk, dit door hun gebrek aan verantwoordelijkheidszin. Door hun schuld zijn miljoenen mensen besmet met een dodelijk virus. Snap je dit ? Of is het te moeilijk voor jou de keiharde waarheid onder ogen te zien ?
Oud 11 augustus 2012, 15:33   #584
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dit schreef je:

En ik vraag je: "En d�*n mag je eens een studie voorleggen, die stelt dat ‘de meerderheid van homofielen’ zich daaraan overgeeft."

Graag een studie met cijfers, Demper, geen duimzuigerij.
Wetenschappers hebben wel wat beters te doen dan open deuren intrappen.
Er zijn interessantere dingen op deze aardkloot dan het pervers gedrag van homofielen onderzoeken.

Jij, de Bruce Lee van het nachtleven, zou dat toch allemaal moeten weten?
Je bent toch niet wereldvreemd? De foto's, de cijfers, de feiten, voor mensen met gezond verstand die logisch nadenken is dat meer dan genoeg. Je moet die homofielen eens volkappen met zoete alcoholische drankjes.

Dat is een wit drankje dat ze zeer graag drinken.Als ze dronken zijn moet je eens wat vragen stellen over hun seksleven. Of verhalen aanhoren over hun vriendjes die zelfs de moeite niet meer doen om hun broek aan te houden.

Jullie staan gewoon niet in het leven, daarom vragen jullie naar wetenschappelijke onderzoeken die niet bestaan. Ga eens binnen in de Red and Blue, en trek uw ogen open.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:35   #585
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Want in de prille beginjaren van de aanvaarding van de homoseksueel zijn er geen homoseksuelen die een gezin hebben gesticht met een vrouw om hun homoseksualiteit te verbergen. Ook kan HIV niet doorgegeven worden door besmette drugsnaalden want we weten dat er geen enkele vrouwelijke verslaafde is. Noch kan het doorgegeven worden door bloedtransfusies omdat we weten dat vrouwen die nooit nodig hebben.

Fucks sake.

Je gaat weer een hele groep stigmatiseren, niet op een fenomeen dat bij een minderheid voorkomt maar op pure speculatie. Tenzij jij me een onderzoek kan geven waaruit besloten wordt dat het eerste vrouwelijke slachtoffer van aids daadwerkelijk seks had met een biseksuele man. Veel geluk daarmee trouwens, want de medische wereld is er nog steeds niet uit in welk jaar HIV voor het eerst bij de mens voorkwam.
Op de mensen die ik opnoemde - biseksuelen, drugsverslaafden en mannelijke hoeren - rusten zware verdenkingen. Zeker zijn niet enkel zij schuldig, maar ze hebben toch zeker en vast hun hoop steentjes bijgedragen.
Je kan je nu nog kronkelen zoveel je wil, zoals een paling in een emmer met HIV besmet sperma, dat zal er niets aan veranderen.
En de hele wereld is op de hoogte.
Oud 11 augustus 2012, 15:35   #586
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste PreuBe, om met belachelijke mensen te communiceren moet je zelf ook een beetje belachelijk doen, anders kunnen ze niet mee.
Ik ben trouwens geen homohater, ik vind dat enkel belachelijke mensen. Spijtig genoeg zijn ze eveneens gevaarlijk, dit door hun gebrek aan verantwoordelijkheidszin. Door hun schuld zijn miljoenen mensen besmet met een dodelijk virus. Snap je dit ? Of is het te moeilijk voor jou de keiharde waarheid onder ogen te zien ?
Dat zijn weer eens van die achterlijke, veralgemenende uitspraken die niet alleen op niets slagen maar ook nog eens totaal niets zeggen. Je kan het evengoed zeggen over hetero's en ermee even weinig bewijzen, alleen maar wat puberaal stoer doen op het internet. Door hun schuld zijn miljoenen mensen besmet met een dodelijk virus. Snap je dit

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:36   #587
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Deel door vier, en dan hou je nog meer dan één site per erkende staat over.
Waarom bekijken per erkende staat? Waarom niet vergelijken met de wereldbevolking?

Dan kom je uit op 3/100000000 oftewel 3 personen per honderd miljoen. Oftewel zo'n 210 mensen over de hele wereld.

Maar waarom niet vergelijken met het aantal geproduceerde patatten in Kameroen?

Evenveel causaal verband als de vorige 2 vergelijkingen i.e. geen enkel. Moest je sociologisch/medisch onderzoek over een potentieel bedreigend fenomeen louter gebaseerd zijn op het aantal internethits dan werd je zelfs door Deepak Chopra uitgelachen.
Oud 11 augustus 2012, 15:38   #588
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Waarom bekijken per erkende staat? Waarom niet vergelijken met de wereldbevolking?

Dan kom je uit op 3/100000000 oftewel 3 personen per honderd miljoen. Oftewel zo'n 210 mensen over de hele wereld.

Evenveel causaal verband als de vorige 2 vergelijkingen i.e. geen enkel. Moest je sociologisch/medisch onderzoek over een potentieel bedreigend fenomeen louter gebaseerd zijn op het aantal internethits dan werd je zelfs door Deepak Chopra uitgelachen.

Oud 11 augustus 2012, 15:40   #589
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Wetenschappers hebben wel wat beters te doen dan open deuren intrappen.
Er zijn interessantere dingen op deze aardkloot dan het pervers gedrag van homofielen onderzoeken.

Jij, de Bruce Lee van het nachtleven, zou dat toch allemaal moeten weten?
Je bent toch niet wereldvreemd? De foto's, de cijfers, de feiten, voor mensen met gezond verstand die logisch nadenken is dat meer dan genoeg. Je moet die homofielen eens volkappen met zoete alcoholische drankjes.

Dat is een wit drankje dat ze zeer graag drinken.Als ze dronken zijn moet je eens wat vragen stellen over hun seksleven. Of verhalen aanhoren over hun vriendjes die zelfs de moeite niet meer doen om hun broek aan te houden.

Jullie staan gewoon niet in het leven, daarom vragen jullie naar wetenschappelijke onderzoeken die niet bestaan. Ga eens binnen in de Red and Blue, en trek uw ogen open.
Want er zijn natuurlijk geen belachelijke researchtopics, zoals bv. de snelheid van penguindefecatie. Neen, je kan geen cijfers voorleggen om je claim te staven en dan moet je maar terugvallen op drogredeneringen.

Ik sta in het studentenleven, misschien het frivoolste leven dat je tegenkomt en ik kan je nog zeggen dat de willekeurige rondneukers een absolute minderheid zijn.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 11 augustus 2012 om 15:41.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:41   #590
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij zegt dat ik extreem en schadelijk gedrag van homoseksuelen goedkeur en het bij heteroseksuelen afkeur:

Iedere vorm van gevaarlijk seksueel gedrag is af te keuren, zowel voor homo's als voor hetero's. u veroordeelt een hele groep op basis van een minderheid, dan mag ik ook alle heteroseksuelen veroordelen op basis van hun seksueel gevaarlijke minderheden, ja toch? Ik dacht het niet.

U maakt hier trouwens alweer een positieve claim, "serosorteren is een hobby van homoseksuelen". Cijfermateriaal, waar? Als er slechts één heteroseksueel of biseksueel koppel dit doet dan is je claim waardeloos.

Ik noteer nog steeds een zwaar gebrek aan cijfermateriaal.
Hetero's doen evenveel aan serosorteren als homofielen?

Ga toch lopen man
Oud 11 augustus 2012, 15:42   #591
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:

Dat over die " erkende staten " dat was om te lachen. Ik dacht dat je dat door had...Niet dus. Dat was om jou te kakken te zetten met dat gezaag over " cijfers ". Je lijkt wel een boekhouder.
Kijk toch gewoon eens rond u man ! Kijk wat er gaande is.
Patat in Kameroen !
Oud 11 augustus 2012, 15:42   #592
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Op de mensen die ik opnoemde - biseksuelen, drugsverslaafden en mannelijke hoeren - rusten zware verdenkingen. Zeker zijn niet enkel zij schuldig, maar ze hebben toch zeker en vast hun hoop steentjes bijgedragen.
Je kan je nu nog kronkelen zoveel je wil, zoals een paling in een emmer met HIV besmet sperma, dat zal er niets aan veranderen.
En de hele wereld is op de hoogte.
Ik zeg niet dat geen enkele biseksueel HIV heeft overgedragen, maar uw claim dat ze verantwoordelijk zijn voor het overspringen naar vrouwen is gebaseerd op pure speculatie en niets anders.

Dat is niet kronkelen, dat is een feit.
Oud 11 augustus 2012, 15:44   #593
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Ga toch lopen man
Geen enkel argument meer, genoteerd. En je cijfermateriaal is nog steeds nergens terug te vinden.

Als je terugvalt op het uitlachen van je tegenstander kan je net zo goed je verlies toegeven.
Oud 11 augustus 2012, 15:44   #594
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Want er zijn natuurlijk geen belachelijke researchtopics, zoals bv. de snelheid van penguindefecatie. Neen, je kan geen cijfers voorleggen om je claim te staven en dan moet je maar terugvallen op drogredeneringen.

Ik sta in het studentenleven, misschien het frivoolste leven dat je tegenkomt en ik kan je nog zeggen dat de willekeurige rondneukers een absolute minderheid zijn.
Makkelijk is dat, redeneringen die je niet kan weerleggen afdoen als drogredeneringen.

Wat ben jij toch een politiek correcte jongen he?
Oud 11 augustus 2012, 15:46   #595
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat over die " erkende staten " dat was om te lachen. Ik dacht dat je dat door had...Niet dus. Dat was om jou te kakken te zetten met dat gezaag over " cijfers ". Je lijkt wel een boekhouder.
Kijk toch gewoon eens rond u man ! Kijk wat er gaande is.
Patat in Kameroen !
Neen, ik heb een wetenschappelijke ingesteldheid. Claims zoals die van u en Demper zijn zeer goed te onderzoeken (met uitzondering van uw claim over biseksuelen). En toch kan je me niets voorleggen, persoonlijke ervaring ja, want daar moet je veel waarde aan hechten op het internet.
Oud 11 augustus 2012, 15:47   #596
Preuße
Minister

Standaard

De belangrijkste vraag is nog waarom de homohaters zo geobsedeerd zijn door het marginale niche-verschijnsel serosorteren en er blijven op doorgaan? De frustratie druipt natuurlijk wel van hun berichten, duidelijk dat die middeleeuwse gaybashers hunkeren naar enorme lul in hun bekrompen middenklassenkonten maar zelfs dat volstaat niet als je hun bekeringsijver ziet. De ultieme kick voor de gedempte krokodillen lijkt wel een HIV-lul in hun lelijk kont te krijgen.

Maar, apart from that, moeten gayhaters serosorteren feitelijk niet openlijk toejuichen? Het gaat er net om het risico te verkleinen.

Oud 11 augustus 2012, 15:47   #597
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen enkel argument meer, genoteerd. En je cijfermateriaal is nog steeds nergens terug te vinden.

Als je terugvalt op het uitlachen van je tegenstander kan je net zo goed je verlies toegeven.
Ik voorzie alles wat ik zeg van de nodige argumenten.
Doorlees het topic en je zal genoeg cijfers vinden, luierik.
Jij hebt geen enkel argument, jij komt gewoonweg iedereen ongelijk geven.
Groot wetenschapper
Oud 11 augustus 2012, 15:49   #598
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Makkelijk is dat, redeneringen die je niet kan weerleggen afdoen als drogredeneringen.

Wat ben jij toch een politiek correcte jongen he?
En nu op de man spelen? Je hebt echt geen argumenten meer he?

Want hier is veel aan te weerleggen?

Citaat:

Ga toch lopen man
Een claim die ik nooit gemaakt heb (woorden in de mond leggen, nog altijd een drogreden) en een bevel om op te hoepelen. Oh ja, dat zijn overtuigende argumenten, zeer zeker.

Je kan nog steeds geen enkel bewijs voorleggen.
Oud 11 augustus 2012, 15:52   #599
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik voorzie alles wat ik zeg van de nodige argumenten.
Doorlees het topic en je zal genoeg cijfers vinden, luierik.
Jij hebt geen enkel argument, jij komt gewoonweg iedereen ongelijk geven.
Groot wetenschapper
Ja, als wetenschapper weet ik dat degenen met de positieve claim het bewijs moeten leveren. Als ik zeg: "het floëem vervoert de suikers in de plant", dan moet ik dat bewijzen. Of denk je dat iedereen me maar op mijn woord gaat geloven? Daarom geloof ik u ook niet op uw woord, zeker omdat je al hebt aangegeven bevooroordeeld te zijn.

Hoe moeilijk kan het zijn om 1 link te plaatsen naar een onderzoek dat u claims steunt? 1 miezerige link?

Laatst gewijzigd door Dionysus : 11 augustus 2012 om 15:52.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:53   #600
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Dat zijn weer eens van die achterlijke, veralgemenende uitspraken die niet alleen op niets slagen maar ook nog eens totaal niets zeggen. Je kan het evengoed zeggen over hetero's en ermee even weinig bewijzen, alleen maar wat puberaal stoer doen op het internet. Door hun schuld zijn miljoenen mensen besmet met een dodelijk virus. Snap je dit
Heb je enige cijfers die bewijzen dat de meeste homo's gezond zijn ? Vraag eens na aan het Rood Kruis bvb.
En dan willen die homo's toch nog bloed geven ! Ze zijn zelfs akkoord om te liegen, en te bedriegen, om bloed te mogen geven. Waarom ?
http://holebiplus.skynetblogs.be/arc...oedgevers.html

Citaat:
Tips voor homoseksuele bloedgevers

Tom De Cock heeft de kat de bel aangebonden. Hij wil als homo bloed kunnen geven terwijl het Rode Kruis dat weigert. Ben je ook in die situatie? Dan heb ik enkele suggesties voor jou.

Vooreerst dit: stel dat je zelf een kind hebt dat in levensgevaar verkeert en dringend bloed nodig heeft. Of iemand uit je omgeving heeft zo'n kind. Als je kunt kiezen tussen twee zakjes bloed wat ga je dan nemen? Het zakje waarvan de kliniek weet dat het van een homo komt, of het tweede zakje waarvan de donor duidelijk heeft verklaard nooit homoseksuele contacten te hebben gehad?

Het ene probleem verbergt een ander

Het antwoord is duidelijk. En het heeft niets met homofobie te maken. Wie de homowereld kent en wie de statistieken goed leest weet dat het bloed van mannen die seks hebben met mannen een gevaar vormt voor de volksgezondheid. Niet omdat ze daar zelf voor gekozen hebben. Niet omdat ze een verkeerde levenswijze hebben. Maar omdat ze tot een groep behoren waarin om uiteenlopende redenen het hiv-virus zich veel sneller verspreidt. Volgens de meest recente cijfers zou 1 op 20 Belgische homomannen hiv hebben. Dit betekent dat 1 op 20 mensen binnen een klein gedeelte van de bevolking het virus dragen. Bovendien kennen 1 op de 6 homo's hun hiv-status niet, omdat ze zich niet laten testen. Doordat het aantal hiv-positieve mensen binnen deze kleine groep, toeneemt, is er sprake van een sneeuwbaleffect. 80 % van de homomannen heeft wisselende seksuele partners, blijkt uit onderzoek. Met 'homobloed' heb je 1 op 20 kans om besmet te worden, met 'heterobloed' is dat 1 op 1000. Dat is een factor 50 verschil.
Hierzie : CIJFERS !! Geloven jullie het nu ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be