![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19961 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 78;8kg ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 augustus 2012 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19970 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#19971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, 79 kg dus. Hangt er vanaf hoe groot je bent natuurlijk. Met bv slechts 1,50m (
![]() En anders: vanaf morgen slechts 5 broodjes fréééééééééten eh! = 7 broodjes /week minder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 173cm
![]() btw: ik jojo ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 augustus 2012 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ik heb al zo dikwijls ge-jojod.....ppppffff. Heb het opgegeven. Ik tracht reeds jaren er 5-6 kg af te krijgen, maar het lukt niet. En de keren dat het wel lukte, zat het er na enkele weken weer bij.
![]() Trek het mij niet teveel aan. Weet je wat ik soms doe (wanneer ik mij te dik voel)? Naast een dame van 120+kg gaan staan. SLANK dat ik mij dan voel.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 keer 78kg ![]() 's morgnes of 'savonds , mmmm: ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19976 |
Minister-President
|
![]() Een flesje White Stout van de Durham Brewery geopend, en een laatste snede gerookte zalm op een pistolet.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19977 |
Gouverneur
|
![]() Niet veel gegeten of gedronken vandaag , en gisteren ook niet , en dat zal nog wel een paar dagen zo blijven vrees ik . Ben weer voor de "-tigste' keer een paar dagen in 't ziekenhuis geweest en het gaat me niet al te best . Onlangs zei mijn huisarts : Fré , zei ze , als ge nu nog eens binnen moet , zal het waarschijnlijk de laatste keer zijn" .
Maar ik weet niet goed hoe ik dat moet opvatten .
![]() |
#19978 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Sterkte! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat verschil van 2 kilo dan zo goed zichtbaar?
![]() |
![]() |
#19980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, dan zijn we precies even groot.
Citaat:
Maar met één groot verschil: ik zal niet met een grote knal beginnen, maar eindigen. ![]()
![]() |
![]() |