![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Inbrekers verspillen hun tijd, ik heb enkel schulden" aan de deur plakken
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Man heeft een punt. Het is eigen verraad, meeste mensen die dit soort stickertjes gebruiken zie ik niet snel mogelijk om een geweer te bezitten en dit correct te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Survivors will be shot again at leaving.
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 augustus 2012 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Waag het bij mij eens , k'zal U mijn adres geven ..... je kan dan eens zien hoe dom jij bent . maar een tweede keer zal je het niet proberen hoor , dat weet ik heel zeker , en neuken zal je ook niet meer doen , want ik hang je klokkenspel boven mijn voordeur om de volgende inbrekers af te schrikken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen! en de linksen hebben ervoor gezorgd dat enkel criminelen in het bezit van oorlogswapens zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() in amerika zijn er in 1 maand3 zware killing sprees geweest dus ik zou wapengebruik niet teveel propageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Vuurwapens bezitten. Mag dat?
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het bezit van wapens schrikt inderdaad inbrekers af.
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie daar op boevenpad gaat is een beroepscrimineel, en zal niet terugdeinzen voor 'gevaarlijke hond' of 'in bezit van een piston'. Die nemen aangepast gereedschap mee. Dat soort criminelen leggen U al neer voor je er maar aan denkt uw revolver te kunnen pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |