![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat bedoel jij met "rekening mee houden"? zoiets als het Don't ask, don't tell beleid?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarom dat volgens mij de Vox Poluli in deze totaal onkundig en onbevoegd is!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 16 augustus 2012 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen. Zoiets als homoseksualiteit, ... moet volledig legaal zijn, maar ik raad het voor henzelf goed aan niet in hun blootje hand in hand rond te lopen op een bijeenkomst van extreem-rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie het Turkse staatsnationalisme versus het Koerdische volksnationalsme. Maar dat had ik U al geleerd.... Maar man toch, België - het produkt van nationalisme - zit VOL nationalisten. Zelfs gij bekent U ertoe in de Belgische kontekst!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 16 augustus 2012 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd zou ik me als Waal (en uiteindelijk ben ik er een halve) beledigd voelen door jouw insinuatie als zou bekrompenheid t.o.v. Vlamingen een Waals kenmerk zijn, i.p.v. wat blijkbaar de reactie is van enkele gemeentebesturen op de haat van sommigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou eerder de vergelijking maken met homo's die op straat hand in hand lopen. het is toch niet omdat een paar idioten dat provocerend vindt, dat ze dat niet mogen doen hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik raad enkel aan respectvol te zijn, zodat je zo veel mogelijk vrienden maakt en zo weinig mogelijk vijanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil ook helemaal niets verbieden. Ik wil enkel goede raad geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus zeker niet op lange tenen gaan staan en je gedrag ten allen tijde aanpassen aan de anderen? niet je eigen leven leiden maar vooral de perceptie in het oog houden?
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wel respectloos is: Walen minachten. Ook al is dit een aloude belgicistische specialiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Europees Commissaris
|
![]() Walen en Vlamingen zijn hetzelfde ras, allemaal blanken.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is dan ook de vraag waarom je dan zoveel vrienden maakt en of het wel de 'vrienden' zijn waar jij ze voor houdt: zien ze jou graag komen omdat je respect afdwingt of omdat je toch zo'n lamme goedzak bent die zich vrijwillig tekort doet en zich steeds maar plooit naar andermans eisen om toch maar niet te provoceren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik veronderstel dat Robinus V ook vindt dat Nederlands spreken een provocatie is voor de Franstaligen, maw, laat ons dat ook niet meer doen in het bijzijn van Franstaligen. want die Franstaligen die weigeren om Nederlands te spreken, moeten we toch tot vriend houden hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat Vlaanderen betreft, weigert gij een pars-pro-toto te aanvaarden dat als dusdanig al eeuwenlang gebruikt wordt.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een Vlaamse vlag, dat is perfect aanvaardbaar om overal elders dan in Wallonië te hangen. Een homoseksuele relatie, daar moet ook op straat uiting aan gegeven kunnen worden, maar best overdrijf je daar niet mee in het bijzijn van een seniele grootvader die daar niet tegen kan. Voor de wet moet op persoonlijk vlak alles kunnen, maar morele regels hebben ook hun waarde. Laatst gewijzigd door Robinus V : 16 augustus 2012 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of nog erger: een Vlaming!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want, in tegenstelling tot die seniele grootvader en zijn generatie, zie ik de anti-Vlaamse bekrompenheid (en de anti-Waalse) niet vanzelf overgaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn dat geen synoniemen?
![]() |
![]() |