![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Banneling
|
Het is "beresterk" omdat het tweede lid een bijvoeglijk naamwoord is
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Di Rupo zijn teksten zijn ook foutloos geschreven door zijn medewerkers , is het niet beschamend hou hij ons vlaams volk te woord staat . MOOIE CV |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar je haalt gewoon je CV van internet en past hem wat aan met persoonlijke gegevens en de taal screening en hup . De lay out van internet en de taal verbetering van Nicolleken en ho dat ziet er ne fermen typ uit . |
|
|
|
|
|
|
#387 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 augustus 2012 om 23:53. |
||
|
|
|
|
|
#388 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Klare heeft gelijk, indien je zelf geen CV ineen kunt frutselen zonder taal- en/of spelfouten, en 't door 'n ander moet laten verbeteren = de boel belazeren!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#390 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jullie wille iemand met een schoon aangezicht en een heel schijnheilige glimlach in u gezichtsveld . dat hij achter uwe rug dik zijn middevinger in de lucht steekt , deert U niet . SORRY , ik kan dat niet , is dat duidelijk . als ik iets te zeggen heb zal ik dat wel in Uw aangezicht zeggen . en ik zal me tonen zoals ik ben . |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ge beoefent hier niks dan kloterij man Ge kunt niet alleen niet schrijven, ge kent je taal niet, en ge hebt ook geen manieren . Dat wijst erop, dat ge met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een zeer loofrijk gebied met boomstammen opgevoed zijt. |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Minister-President
|
Nee, ik ben daar redelijk zeker van.
Citaat:
Proficiat! |
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een externe persoon uw CV laten verbeteren is de recruteerder aantonen dat de solicitant kan schrijven tewijl hij het niet kan . Veranderingen die je aan matereel aanbrengt zijn waarneembaar en een waardevermeerdering . De taalfouten uit vb de Cv halen van iemand die niet kan schrijven , is geen enkele toegevoegde waarde aan de persoon in kwestie , het is die persoon beter voorstellen als dat hij is , en bijgevolg bedrog . TENZIJ , dat je uw CV aanvat met , Ik stel mijnheer X hier voor als de solicitant , ik ben een extern persoon en heb de Cv voor hem opgestelt omdat hij niet foutloos kan schrijven . Dan ben je ten minste eerlijk . |
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar gezien de wijze waarop ik reeds vele malen aangevallen ben , heeft ertoe geleidt dat ik me ook grof ben gaan beginnen gedragen . Ziet U ? Ik constateer hier dat de waarheid zeggen niet meer mag . |
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Banneling
|
Grappig dat iemand als Klarekijk, die nooit een CV schrijft en dat ook niet behoorlijk kan, hier iedereen de les moet komen spellen als bedriegers omdat ze hun CV´s op fouten laten controleren.
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 00:19. |
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Banneling
|
K'zal u ne keer een tipke geven van mij persoonlijk , en maak mij maar belachelijk .
Ik ben 53 jaar , toen ik15 was werd mijn moeder ziek en moest ik de strijk doen , toen ik 17 was werd ik hulp kelner in een klasse restaurant , en ook voor die job streek ik mijn witte gestijfde hemden . Ik ben nu 53 en heb nog geen enkele vrouw getolereerd om mijn hemden te strijken , en ik kan U op een briefke geven dat ik al heel veel opmerkingen heb gekregen van Amai kwa presentatie , Uw hemden zijn altijd piek fijn . Ik heb in gans mijn leven nog geen 3 keer op straat geweest zonder hemd . Mijn handen , ondanks dat ik beulenwerk doe in de bouw zien mijn handen er veel verzorgder uit dan veel schoolmeesterkes . zelfs op de werf sta ik met een piekfijn gestreken hemd of ik voel me niet goed . die dicipline steek ik in mijn werk ook , en die netheid in mijn werven eveneens . wat gaat die taalfout over mij vertellen ? GEEN LAP . |
|
|
|
|
|
#399 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die vergelijking snijdt geen hout.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nog eens voor een frank: Nee. Een CV op fouten laten nalezen geeft de boodschap aan de rekruteerder dat je iemand bent die deze job waarvoor je solliciteert ernstig wil nemen. Die rekruteerder weet goed genoeg dat je dat waarschijnlijk hebt laten nakijken, en zal dat als een PLUSpunt zien: je hebt er namelijk werk van gemaakt om te zorgen dat het in orde is, en da's een zeer goeie eigenschap. Als jij daadwerkelijk denkt dat rekruteerders op basis van sollicitatiebrieven en CV's bepalen of iemand zonder fouten kan schrijven, dan ben je wel heel erg goedgelovig, op het randje van dom. Nee, dat 'selectiecriterium' wordt gebruikt om hen er tussenuit te halen die én niet kunnen schrijven én de sollicitatie nog niet eens ernstig genoeg nemen om hun brief even na te lezen of te laten nalezen. Geen idee waarom ik dat nu NOG eens geschreven heb, want begrijpen ga je het toch weer niet. Zo dadelijk zal je wel weer iets schrijven over 'rekruteerders wijsmaken dat je zonder fouten kan schrijven'... |
|
|
|
|