Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2012, 17:58   #61
Creed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Terroristen zijn vijanden die om diverse ideologische redenen de oorlog
verklaren aan naties/ volkeren die het niet met hun ideologie eens zijn.
Terroristen trekken zich van de diverse wetten die oorlogen reglementeren
geen moer aan. En nemen bij voorkeur burgers onder schot.
De enige terrorist die je dus NIET neerschiet maar voor de rechter daagt is
de terrorist die met opgeheven armen overgave pleegt.
In alle andere gevallen schakel je ze zo SNEL mogelijk uit. Zelfs als daar
collaterale schade bij te pas komt. Uiteindelijk spaar je op die manier het
leven van je eigen burgers.
Yessss! I LIKE you Francientje.
Waarom zijn er niet meer Belgen met common sense zoals jij?

Laatst gewijzigd door Creed : 18 augustus 2012 om 17:59.
Creed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 18:00   #62
Creed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Dat is wat men escalatie van geweld, de geweldspiraal noemt. Het is in alle gevallen te verkiezen dat dergelijke sluipmoordenaars gevangen en berecht worden, ie. ontmaskerd als gewone bandieten.
Dat is het hem net: Het zijn GEEN gewone bandieten.
Oud 18 augustus 2012, 18:01   #63
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Gij zijt degene die inhoudelijk niets kunt weerlegen tegen hetgeen den Ahma zegt, waarmee ge u dan met prietpraat, zesderangsmoppen en vooral non argumenten probeert uit te murwen.

Als het iemand zijn petje te boven gaat, zal het wel bij u zijn.
Nogmaals, hij is enkel en alleen de spreekbuis van een handvol stokoude religieuze gekken. Niet de minste reden dus om daar enige ernstige reactie op te formuleren.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 18:02   #64
Creed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Doe geen moeite, z'n post is gewoon gemeld bij de moderatie. Enige taal dat dit soort verstaat.
Allez, ga nog ne keer janken bij de administratie omdat men uw absurde hitleriaanse nonsense durft tegenspreken...wat een held.
Oud 18 augustus 2012, 18:03   #65
Creed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Ja, en dat is zijn goed recht uiteraard, zolang hij en z'n landgenoten maar niet emigreren richting Europa.
Maybe you could move in with HIM, A-mad-jihad. I've heard he likes little boys...

Laatst gewijzigd door Creed : 18 augustus 2012 om 18:18.
Oud 18 augustus 2012, 18:07   #66
Creed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Antisemitisme mag ook niet maar dat kleine detail ziet gij natuurlijk over het hoofd. Eigenlijk is het grappig dat een individu zoals gij dat denkt dat Hitler een slappeling is, loopt te wenen bij de moderatie.
Ben blij dat ik duidelijk niet de enige ben omdat aspect van Joke zijn "mannelijkheid" te onderstrepen.

Laatst gewijzigd door Creed : 18 augustus 2012 om 18:08.
Oud 18 augustus 2012, 18:12   #67
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nogmaals, hij is enkel en alleen de spreekbuis van een handvol stokoude religieuze gekken. Niet de minste reden dus om daar enige ernstige reactie op te formuleren.
Ik noteer dat ge er inhoudelijk niets tegen in brengen hebt. En daarmee is de kous af.

Als we al zulke stropoppen gaan bovenhalen. Gij zijt de spreekbuis van een handvol verloren communisten. Niet de minste reden dus om daar enige ernstige reactie op te formuleren.

*geeuw*

Laatst gewijzigd door Kasumi : 18 augustus 2012 om 18:13.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 18:20   #68
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik noteer dat ge er inhoudelijk niets tegen in brengen hebt. En daarmee is de kous af.

Als we al zulke stropoppen gaan bovenhalen. Gij zijt de spreekbuis van een handvol verloren communisten. Niet de minste reden dus om daar enige ernstige reactie op te formuleren.

*geeuw*
Stropoppen ?? Ja, want Iran is natuurlijk een toonbeeld van een vreedzame en humane democratie. Straks kan "hij" dan nog eens komen janken, als Israël zijn tanden eens toont.
Oud 18 augustus 2012, 18:27   #69
Creed
Banneling

Standaard

Problem in Iran?

http://youtu.be/SuniKsBxZ10

Problem solved!

Laatst gewijzigd door Creed : 18 augustus 2012 om 18:28.
Oud 18 augustus 2012, 18:36   #70
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, want Iran is natuurlijk een toonbeeld van een vreedzame en humane democratie.
Klopt volledig, heel vreemdzaam volk, dat zich ook uit in de buitenlandse politiek, al eeuwen vreemdzaam geen enkel ander land aangevallen. Daar kan zeker een voorbeeld aan genomen worden.

Het "democratisch" kapitalistisch model is minstens even inhumaan.

Citaat:
Straks kan "hij" dan nog eens komen janken, als Israël zijn tanden eens toont.
Ik zou niet liever willen, dat Israel plat op zijn bek gaat. Langs de andere kant, ook maar liever niet, met al die onschuldige slachtoffers die gaan vallen, vooral aan Israelische zijde.

Laatst gewijzigd door Kasumi : 18 augustus 2012 om 18:37.
Oud 18 augustus 2012, 18:51   #71
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2
Een religieuze zot die homo's laat ophangen in een land waar de moordenaar van een aantal prostituees als held werd vrijgelaten omdat hij beweerde een visioen te hebben gehad waarin Allah hem opdroeg deze vijanden van de islam te vermoorden, maar nadien toch werd terecht gesteld omdat ie ze eerst bleek te hebben verkracht alvorens ze te vermoorden, daar zou niemand enige aandacht mogen aan schenken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 18:54   #72
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klopt volledig, heel vreemdzaam volk, dat zich ook uit in de buitenlandse politiek, al eeuwen vreemdzaam geen enkel ander land aangevallen. Daar kan zeker een voorbeeld aan genomen worden.

Het "democratisch" kapitalistisch model is minstens even inhumaan.
Alleen hun leiders deugen niet
Hoeveel is dat trouwens waard, dat vreedzame volk, wetende dat dat volk geen kloten te vertellen heeft.

Citaat:
Ik zou niet liever willen, dat Israel plat op zijn bek gaat. Langs de andere kant, ook maar liever niet, met al die onschuldige slachtoffers die gaan vallen, vooral aan Israelische zijde.
Zo ver was ik al mee, dat je dat graag zou willen. T'is niet de eerste keer dat je je Jodenhaat hier etaleert.
Egypte, Syrië en Jordanië hebben in het verleden ook nog geprobeerd Israël op zijn bek te doen gaan. Israël heeft niet voor niets het best getrainde leger ter wereld. Als die Iraanse religieuze krengen bereid zijn honderdduizenden van hun inwoners op te offeren in een oorlog die ze nooit kunnen winnen, zijn het nog grotere klootzakken dan ik al dacht
Oud 18 augustus 2012, 19:06   #73
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stropoppen ?? Ja, want Iran is natuurlijk een toonbeeld van een vreedzame en humane democratie. Straks kan "hij" dan nog eens komen janken, als Israël zijn tanden eens toont.
De Sovjet-Unie en China waren ook niet het toonbeeld van een vreedzame en humane democratie. Toch waren de Sovjet-Unie en China de enige wereldmachten die steun boden aan de Algerijnen, Congolezen, Mozambiquanen, Vietnamezen, ... die tegen het imperialisme streden, een systeem dat veel meer doden op zijn geweten heeft dan het nazisme.

Verwijzen naar de mensenrechtensituatie in Iran is geen geldig excuus om de Israëlische misdaden te steunen. Als Ahmadinejad de Israëlische misdaden bekritiseert, heeft hij overschot van gelijk.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 augustus 2012 om 19:13.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 19:12   #74
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo ver was ik al mee, dat je dat graag zou willen. T'is niet de eerste keer dat je je Jodenhaat hier etaleert.
Egypte, Syrië en Jordanië hebben in het verleden ook nog geprobeerd Israël op zijn bek te doen gaan. Israël heeft niet voor niets het best getrainde leger ter wereld. Als die Iraanse religieuze krengen bereid zijn honderdduizenden van hun inwoners op te offeren in een oorlog die ze nooit kunnen winnen, zijn het nog grotere klootzakken dan ik al dacht
Dus voor jou is kritiek op Israël Jodenhaat en zijn de slachtoffers van de Israëlische etnische zuiveringen en het Israëlische imperialisme verantwoordelijk voor het leed dat hen overkomt? Het is namelijk Israël dat voortdurend dreigt met bombardementen op Iran, niet omgekeerd. Het is Israël dat, in strijd met het internationaal recht, over niet-conventionele kernwapens beschikt.

Dat soort agressief, oorlogszuchtig Zionisme wordt trouwens ook gedeeld door Filip Dewinter. Wanneer vraag je je VeeBee-partijkaart aan?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 augustus 2012 om 19:16.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 19:39   #75
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Alleen hun leiders deugen niet
Hoeveel is dat trouwens waard, dat vreedzame volk, wetende dat dat volk geen kloten te vertellen heeft.
Hoeveel kloten hebt gij te vertellen?

Citaat:
Uw grote misplaatste onderschatting van Iran zal u nog zuur opbreken. Weldra zullen zij heersen over het Midden Oosten.

En het is Israel die oorlog wil, niet omgekeerd, het is niet de eerste keer dat je je misplaatste jodenknuffelarij hier etaleert.
Oud 18 augustus 2012, 19:42   #76
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dus voor jou is kritiek op Israël Jodenhaat en zijn de slachtoffers van de Israëlische etnische zuiveringen en het Israëlische imperialisme verantwoordelijk voor het leed dat hen overkomt? Het is namelijk Israël dat voortdurend dreigt met bombardementen op Iran, niet omgekeerd. Het is Israël dat, in strijd met het internationaal recht, over niet-conventionele kernwapens beschikt.

Dat soort agressief, oorlogszuchtig Zionisme wordt trouwens ook gedeeld door Filip Dewinter. Wanneer vraag je je VeeBee-partijkaart aan?
"Pietje modus" Ik kan daar niks tegen inbrengen maar dat hoeft ook niet want het zijn religieuse zotten zeg ik u! "pietje-modus-off"
Oud 18 augustus 2012, 19:45   #77
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Ja, hoe zit het, ultrarechtse zionist?
Oud 18 augustus 2012, 20:06   #78
Creed
Banneling

Standaard

[quote=Kasumi;6286131]Klopt volledig, heel vreemdzaam volk, dat zich ook uit in de buitenlandse politiek, al eeuwen vreemdzaam geen enkel ander land aangevallen. "

--->Je zegt wel meer krankzinnige dingen, but you're not that stupid are you? PROXY ring a bell?
Oud 18 augustus 2012, 20:08   #79
Creed
Banneling

Standaard

"Israëlische imperialisme "

-----> YAWN. wat een hoop achterhaalde linkse zever. Israel is max 80 km wide...
Oud 18 augustus 2012, 20:10   #80
Creed
Banneling

Standaard

[quote=-Jo-;6285987]Neen toch niet. Alleen begrijp jij blijkbaar het verschil niet tussen antisemitisme en antizionisme. Zie je een antisemitische posting van mij, meld hem dan.

----> Where should we start?
Maar we zijn niet zo. We gaan niet janken (snichen and bitchen) zoals gij....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be